pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
ženevos autoslonas
Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
Kovo 7 d. 16.58 val.
Fiat 500 Abarth – gimęs po skorpiono ženklu

Simpatiškas mažylis Fiat^500, kuris jau spėjo iškovoti „Europos metų automobilio 2008“ titulą, tapo daug sportiškesnis ir labiau pastebimas. Kalba eina apie „užtaisytą“ versiją 500^Abarth, kurios pasaulinis debiutas įvyko Ženevos automobilių parodoje.


 
Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
Kaip ir buvo žadėta, Ženevos autosalone Toyota pristatė naują „miesto krosouverį“ (citata iš pranešimo spaudai)^– Urban^Cruiser. Šis kompaktiškas automobilis atsirado ne šiaip sau^– Toyota modelių gamoje jis pakeis tridurę RAV4 versiją, kurios gamyba jau nutraukta. Ideologiškai viskas teisinga^– Europoje neblogai perkami tokie nedideli „pseudokrosouveriai“ kaip Citroen^X3^XTR, Peugeot 207^SW Outdoor ar Volkswagen^CrossPolo, o Toyota panašaus modelio neturėjo.
Kovo 6 d.
 channel4 ir gamintojo nuotraukos
Vos tik olandų autogamintojas Spyker atsikratė savo nuostolingos komandos Formulėje-1, nedidelės kompanijos reikalai pradėjo po mažu taisytis. Ne taip seniai buvo patvirtinti ilgai sklandę gandai apie serijinę egzotiško krosouverio D12 gamybą, o į Ženevos autosaloną Spyker atvežė prailgintą kupė C8 versiją, kuri buvo pavadinta Aileron.
 
Ivano Strekopitovo ir Mansory nuotraukos
Tiuningo kompanija Mansory rado būdą ilgam išlikti Ženevos parodos lankytojų atmintyje. Savo stende jie pademonstravo kelis įspūdingus ir galingus automobilius, bet labiausiai norisi išskirti pertvarkytą rodsterį Merecedes-Benz McLaren SLR, pavadintą Mansory Renovatio.
 
Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
Jis toks didelis, kad net netelpa nuotraukose. O jeigu rimtai – tai ryškus siekis pakliūti į geidžiamą E segmentą. Bent jau bagažinės dangčio, kuris atsidaro kartu su stiklu arba be jo, dar niekas neturi. Naujas Škoda Superb tapo ne tik malonesnis akiai, bet ir iš tiesų didesnis – ilgis išaugo iki 4838 mm (beveik kaip pas dabartinį Mondeo), o erdvė galinių keleivių kojoms padidėjo 19 mm.
 
Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
Pagal naujus Hyundai standartus, pats mažiausias markės automobilis dabar vadinasi i10. Jis pakeitė pasenusį modelį Atos ir jau dabar stovi ant kovejerio vienoje iš Indijos gamyklų. Hyundai^i10 pasirodymas Ženevoje^– nedviprasmiškas ženklas, kad šiuo mažyliu bus prekiaujama ir Europos rinkoje.
 
Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
Koncerno Nissan stendas Ženevos parodoje traukia lankytojų dėmesį dviem „ekskliuzyvais“: europietiška markės Infiniti premjera ir superautomobiliu Nissan^GT-R, kuris čia pristatytas labai neįprastai. Parodos lankytojai gali ne tik apžiūrėti automobilio išorę, bet ir detaliai panagrinėti jo „organus“.
 
Dauguma prestižinių automobilių prekeivių turėtų ne juokais sukrusti, nes kompanija Nissan nusiteikusi brendo Infiniti ekspansijai į Europos rinką labai rimtai. Specialiai Senajam Pasauliui japonai paruošė ne tik simpatišką krosouverį EX37 bei stilingą sedaną G37, bet ir naujos kartos greitaeigį krosouverį FX.

 
© 2005–2019
Jūs esate 4013371-asis lankytojas