pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Ženevos autoslonas
Kovo 12 d.
Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
 

Kitos autosalono naujienos

Kovo 14 d.
KTM nudžiugino serijiniu X-Bow

Ferrari automobiliai taps individualesni

Kovo 12 d.
Maserati GranTurismo su raide „S“

Kovo 10 d.
Mažylis Toyota iQ pasiruošęs serijinei gamybai

VW Passat CC – kupė, bet keturduris

Kovo 8 d.
Suzuki intriguoja pasaulį nauju hečbeku

Juodžiausia ir greičiausia „katė“

Kovo 7 d.
Fiat 500 Abarth – gimęs po skorpiono ženklu

Toyota parodė europiečiams urbanistinį krosouverį

Kovo 6 d.
Spyker pristatė prailgintą kupė C8 Aileron

Mansory pademostravo „auksinį“ McLaren SLR

Škoda Superb – daugiau nei naujas dizainas

Hyundai i10 – mažas ir litražas

Nissan parodė „perpjautą“ GT-R

Infiniti FX50 atšventė pasaulinę premjerą

Subaru – dyzelis. Visai neseniai tokio derinio negalima buvo net įsivaizduoti. Tačiau laikai keičiasi ir vartotojų skoniai taip pat: prekiauti šių dienų Europoje automobiliais be dyzelinių variklių yra beveik tas pats, kas vietoje hečbekų pasiūlyti europiečiams sedanus. Hečbekus Subaru jau turi (naujoji Impreza), o dabar atėjo eilė ir dyzeliniams varikliams.

Japonai – keista tauta. Jeigu Subaru vietoje atsidurtų kokia nors europietiška ar amerikietiška markė, tai paprasčiausiai būtų „pasiskolintas“ dyzelinis variklis iš kokios nors „giminiškos“ kompanijos (pavyzdžiui, iš Toyota, kuri dabar yra Subaru bendrasavininkė) ir viskas – klausimas išspręstas. Tačiau ne! Jei jau Subaru garsėja savo opoziciniais varikliais, tai tegul ir dyzelis būna toks pat, nusprendė kompanijos vadovybė ir nurodė savo inžinieriams praktiškai „nuo nulio“ suprojektuoti naują variklį.

Pasakyta – padaryta. Naujas dyzelinis agregatas (Subaru Boxer Diesel) tapo net kompaktišksnis už to paties darbinio tūrio benzininį analogą, o dėl aliumininio cilindrų bloko, tik nedaug sunkesnis. Naujas keturių cilindrų dvilitrinis dyzelis gali išvystyti 150 AG esant 3600 aps./min, o maksimalus sukimo momentas – 350 Nm esant 1800 aps./min. Bet svarbiausia, dėl opozicinio cilindrų išdėstymo Subaru variklis skiriasi nuo įprastų dyzelių mažomis vibracijomis ir aukštu balansu. Jau išbandę šį variklį žurnalistai teigia, kad jis labai tylus, tačiau padidinus apsukas, jis skamba beveik kaip benzininis.

Europoje naujas dyzelis bus siūlomas visų ratų pavarą turintiems modeliams Legacy ir Outback. Sedanas su tokiu varikliu iki „šimtuko“ galės įsibėgėti per 8,5 sekundės, o universalas – per 8,8 sekundės. Maksimalus greitis – atitinkamai 202 ir 199 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos – 5,7 litro šimto kilometrų atstumui.

Į šį variklį Subaru deda dideles viltis ir planuoja, kad iki 2010 m. jis padės pakelti markės pardavimus iki 100 000 automobilių kasmet. Aišku, dyzelis bus naudojamas ne tik Legacy ar Outback – jau greitai jį planuojama montuoti ir į hečbeką Impreza ir į krosouverį Forester, kuris kaip tik Ženevoje atšventė savo europinį debiutą.

Naujasis Forester turi naują išorės dizainą ir visiškai kitokį saloną. Pirmiausia europietiškas Forester bus siūlomas tik su dvilitriniu benzininiu varikliu (kai kuriose rinkose su 2,5 litro), o neužilgo gamą papildys ir aukščiau minėtas dyzelis.

Kokia bus šio krosouverio kaina Europoje, dar neskelbiama. Neatmetama galimybė, kad antros kartos Forester kainuos net pigiau už pirmos kartos atstovą. Bent jau JAV automobilis tapo 1200 $ pigesnis.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4010982-asis lankytojas