pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Ženevos autoslonas
Kovo 12 d.
Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
 

Kitos autosalono naujienos

Kovo 14 d.
KTM nudžiugino serijiniu X-Bow

Ferrari automobiliai taps individualesni

Kovo 12 d.
Subaru papasakojo apie naują dyzelinį variklį

Kovo 10 d.
Mažylis Toyota iQ pasiruošęs serijinei gamybai

VW Passat CC – kupė, bet keturduris

Kovo 8 d.
Suzuki intriguoja pasaulį nauju hečbeku

Juodžiausia ir greičiausia „katė“

Kovo 7 d.
Fiat 500 Abarth – gimęs po skorpiono ženklu

Toyota parodė europiečiams urbanistinį krosouverį

Kovo 6 d.
Spyker pristatė prailgintą kupė C8 Aileron

Mansory pademostravo „auksinį“ McLaren SLR

Škoda Superb – daugiau nei naujas dizainas

Hyundai i10 – mažas ir litražas

Nissan parodė „perpjautą“ GT-R

Infiniti FX50 atšventė pasaulinę premjerą

Santykiai italų šeimynėlėje „Ferrari - Maserati - Alfa Romeо“ tampa vis glaudesni. Kompanija Maserati, nusižiūrėjusi sau nuostabų aštuonių cilindrų Ferrari variklį, neseniai pradėjo jį naudoti visiems savo modeliams. O Alfa Romeo, nusprendusi po ilgo laiko tarpo išleisti pirmą sportinį kupė, puikiai realizavo galimybę panaudoti Maserati Gran Turismo platformą, kuri gavo karboninį kėbulą, modernizuotą V8 variklį ir pavadinimą „8C Competizione”. Dabar vėl eilė atėjo kompanijai Maserati, kuri pristatė galingiausią serijinį kupė savo naujoje istorijoje – GranTurismo S.

Projektuojant GranTurismo S, vėl buvo prisiminta apie šeimyninius saitus: Maserati inžinieriams taip patiko 4,7 litro variklis, kurį Alfa Romeo padarė iš 4,2 litro agregato, tad naujai modifikacijai buvo nuspręsta panaudoti būtent jį. Tiesa, šio variklio galia buvo sumažinta nuo 450 iki 440 AG, bet maksimalus sukimo momentas padidintas nuo 480 iki 490 Nm.

Lyginant su įprastu GranTurismo, modifikacija S turi 35 AG galingesnį variklį. Iki „šimtuko“ galingiausias Maserati gali įsibėgėti per 4,9 sekundės, o maksimalus greitis – 295 km/h. Variklio galia ratams yra perduodama per modifikuotą transmisiją MC-Shift, kuri leidžia keisti pavaras daug greičiau – šis procesas dabar įvyksta per 40 milisekundžių. Tačiau toks greitas pavarų perjungimas galimas tik rankiniame darbo režime, nuo 5500 aps./min ir tik esant 80 % atsidariusiam droseliui. Kad vairuotojas sužinotų apie optimalų momentą pavaros keitimui, prietaisų skydelyje užsidega specialus indikatorius. Pati greičių dėžė, kaip ir baziniame modelyje, yra sumontuota gale, kas leido beveik idealiai paskirstyti svorį tarp ašių – 47:53.

Tarp kitų Maserati GranTurismo S ypatumų yra efektyvesni aerodinaminiai elementai, 20 colių ratlankiai, kompanijos Brembo stabdžių mechanizmai, modernizuota pakaba su naujais amortizatoriais ir nauja išmetimo sistema su papildoma sklende, kuri atsidaro esant aukštoms apsukoms ir leidžia deramai pasimėgauti atmosferinio V8 variklio garsu.



 
© 2005–2019
Jūs esate 3976726-asis lankytojas