pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Ženevos autoslonas
Kovo 14 d.
KTM X-Bow Dallara. Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
 

Kitos autosalono naujienos

Kovo 14 d.
Ferrari automobiliai taps individualesni

Kovo 12 d.
Subaru papasakojo apie naują dyzelinį variklį

Maserati GranTurismo su raide „S“

Kovo 10 d.
Mažylis Toyota iQ pasiruošęs serijinei gamybai

VW Passat CC – kupė, bet keturduris

Kovo 8 d.
Suzuki intriguoja pasaulį nauju hečbeku

Juodžiausia ir greičiausia „katė“

Kovo 7 d.
Fiat 500 Abarth – gimęs po skorpiono ženklu

Toyota parodė europiečiams urbanistinį krosouverį

Kovo 6 d.
Spyker pristatė prailgintą kupė C8 Aileron

Mansory pademostravo „auksinį“ McLaren SLR

Škoda Superb – daugiau nei naujas dizainas

Hyundai i10 – mažas ir litražas

Nissan parodė „perpjautą“ GT-R

Infiniti FX50 atšventė pasaulinę premjerą

Adrenalino generatorių Ariel Atom ir Caterham kompaniją papildė dar vienas „psichas ant ratų“ – austrų kompanija KTM Ženevos autosalone pristatė serijinį X-Bow. Susipažinti su šiuo automobiliu ir pamatyti jo konceptą galėjome dar pernai, bet visgi buvo įdomu sužinoti, koks jis pateks į gamybą. Tiesą sakant, atskirti prototipą nuo serijinio varianto praktiškai neįmanoma.

Kuo gi nudžiugins vairuotoją šis oranžinis ekstremalas iš Austrijos? Variklis – dvilitrinis su turbina, išvystantis 240 AG ir 310 Nm. Ne taip jau ir daug, tačiau nereikia pamiršti svarbiausio – masės. Kad su šiuo varikliu mašina važiuotų gerai, jos konstrukcijoje užtenka panaudoti lengvą metalą, kėbulo paneles pagaminti iš karbono, atsisakyti stogo, langų ir tokių smulkmenų kaip kondicionierius ar audiosistema. KTM atveju tokia griežta „dieta“ leido išlaikyti masę 700 kilogramų lygyje. Todėl „tik“ 240 AG turinčio X-Bow įsibėgėjimas iki „šimtuko“ trunka žaismingas 3,9 sekundės. Apie maksimalų greitį nepranešama, bet minimos vidutinės kuro sąnaudos – 7,5 litro šimtui kilometrų.

Reguliuojama pakaba, vienu varžtu prisukti lenktyniniai ratai, Brembo stabdžiai ir automatiškai blokuojamas diferencialas daro KTM X-Bow rimtu ginklu tiek treke, tiek gatvėje. Tik iš pradžių reikės priprasti, kad kelionė į prekybos centrą pritrauks ne mažiau dėmesio nei ateivių išsilaipinimas, o apie didesnius pirkinius teks pamiršti visai – automobilyje jų nebus kur dėti. Vargu ar galima kažkaip apibūdinti saloną, nes čia jo praktiškai nėra. Tik karboninis monokokas, o viduje: nuimamas vairas, diržai, pedalai, pavarų perjungimo svirtis ir kažkas panašaus į sėdynes. Neskaitant adrenalino, tai viskas, kas atiteks vairuotojui ir keleiviui.

Iš pradžių KTM išleis tik 100 egzempliorių seriją, kurią pavadins Dallara. Šis vardas duotas italų kompanijos garbei, užsiimančia lenktynine technika ir nemažai prisidėjusia prie X-Bow projektavimo. Visas tuzinas automobilių jau parduoti, bet nereikia nusivilti – tai tik pradžia. Metų viduryje prasidės masinė gamyba ir iki metų galo planuojama išleisti dar 500 tokių skraiduolių, kurie kainuos ne mažiau kaip 48 000 €.



 
© 2005–2019
Jūs esate 3976716-asis lankytojas