pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Ženevos autoslonas
Kovo 14 d.
Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
 

Kitos autosalono naujienos

Kovo 14 d.
KTM nudžiugino serijiniu X-Bow

Kovo 12 d.
Subaru papasakojo apie naują dyzelinį variklį

Maserati GranTurismo su raide „S“

Kovo 10 d.
Mažylis Toyota iQ pasiruošęs serijinei gamybai

VW Passat CC – kupė, bet keturduris

Kovo 8 d.
Suzuki intriguoja pasaulį nauju hečbeku

Juodžiausia ir greičiausia „katė“

Kovo 7 d.
Fiat 500 Abarth – gimęs po skorpiono ženklu

Toyota parodė europiečiams urbanistinį krosouverį

Kovo 6 d.
Spyker pristatė prailgintą kupė C8 Aileron

Mansory pademostravo „auksinį“ McLaren SLR

Škoda Superb – daugiau nei naujas dizainas

Hyundai i10 – mažas ir litražas

Nissan parodė „perpjautą“ GT-R

Infiniti FX50 atšventė pasaulinę premjerą

Kažkada markės Ferrari automobiliai buvo tokia retenybė, kad jų šeimininkai visai pagrįstai galvojo, jog vairuoja tikrą ekskliuzyvą. Tačiau dabar italų kompanija leidžia beveik po 6500 mašinų per metus, o tai reiškia, kad tokį patį automobilį kaip pas tave gali nusipirkti tavo kaimynas (kaimynė) ar kas kitas, užsidirbęs keletą šimtų tūkstančių eurų. Kad būtų sugrąžintas Ferrari savininkams bent šioks toks išskirtinumo jausmas, italai sugalvojo naują automobilių individualizavimo programą – „One-to-One“.

Jau artimiausiu metu Ferrari pirkėjai galės kreiptis į profesionalų konsultantą, su kuriuo bus galima aptarti visus klausimus, susijusius su perkamo automobilio įranga. Pavyzdžiui, kokios spalvos ir faktūros odą išsirinkti salonui ar kokį dygsnio tipą pasirinkti apsiuvimui bei kokios spalvos siūlais. Taip pat užsakovas galės pasirinkti sau sėdynių formą, stabdžių suportų spalvą ir viso kito, kas tik yra automobilyje.

Pirmiausia toks „individualizavimo centras“ atsidarys Ferrari gamykloje Maranello mieste, bet jau netolimoje ateityje programa „One-to-One“ bus siūloma visose didesnėse šalyse. Iš pradžių šia paslauga galės pasinaudoti tik kupė 612 Scaglietti pirkėjai, bet laikui bėgant Ferrari tikisi pasiūlyti tokią programą visiems savo modeliams (neskaitant lenktyninių).

Jokių naujienų Ženevos autosalone Ferrari taip ir neparodė, bet anonsavo dvi naujas opcijas modeliui 612 Scaglietti – naują robotizuotą greičių dėžę SuperFast (pavaros keitimas trunka apie 100 milisekundžių) ir elektrochromatinį panoraminį stogą, kurio pralaidumą šviesai vairuotojas galės reguliuoti savarankiškai.



 
© 2005–2019
Jūs esate 3976723-asis lankytojas