pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Ženevos autoslonas
Kovo 3 d.
Gamintoju ir Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Kovo 11 d.
Aston Martin išpildė pažadą
Kovo 5 d.
Ženevoje pristatytas BMW Alpina B7
Galingiausioji Renault Megane versija
Tata Europos rinkai pristato Nano
Kovo 4 d.
Alfa Romeo Mito GTA – italų viesulas
Kabrioletas Fiat500C – stilingas retro šiuolaikiškai
Kovo 3 d.
Rolls-Royce 200EX „pristatytas laiku
Zagato Perana Z-One visai neekologiškas
Šiandien Ženevoje atsidaro tarptautinis autosalonas

Pirmadienį vakare Ženevoje įvyko tradicinis „uždaras“ naujienų pristatymas. Faktiškai, tai pirmosios Ženevos automobilių parodos premjeros, kurias žurnalistai galėjo pamatyti dar prieš prasidedant parodai. Iš viso buvo galima pamatyti 8 naujienas, tačiau tikrai svarbios buvo 3: Volkswagen, Škoda ir Lamborghini.

Škoda Yeti

Pagrindinis įvykis Ženevos autosalone čekams yra tarptautinis nedidelio krosouverio Yeti debiutas. Automobilis tokiu pavadinimu atsirado 2005 metais, tačiau iki konvejerio priėjo tik dabar. Ženevoje formaliai pristatytas priešserijinis automobilis, o serijinė versija atsiras tik rudenį. Vis gi nieko „priešserijinio“ parodomajame automobilyje pastebėta nebuvo: visų kėbulo detalių surinkimo lygis sako tik apie tai, jog automobilis jau paruoštas masinei gamybai.

Techninės informacijos apie Yeti kol kas nedaug. Žinomas tik automobilio ilgis – 4,2 m ir kad automobilis bus gaminamas su priekiniais varomaisiais ir su visais varomaisias ratais su Haldex naujos kartos transmisija. Kokia bus naudojama platforma, kol kas nežinoma.

Yeti bus panaudota salono transformacijos sistema, kaip ir Škoda Roomstes, o prekinės panelės dizainas bus Octavia ir Superb stiliuje.

Volkswagen Polo

Ženevoje įvyko naujos kartos hečbeko VW Polo premjera. Naujiena, dizainą gavusi iš „vyresniojo“ VW Golf VI, modernizuotą pakabą ir pertvarkytą saloną, dabar bus koncerno „smogiamoji“ jėga „B“ klasės segmente.

Naujasis polo „surimtėjo“. Jo išvaizdoje jau nebėra lengvabūdžių apvalumų. Jų vietą užėmė griežtos kėbulo linijos, masyvios ratų arkos ir „piktesni“ priekiniai žibintai. Be to, naujas hečbekas tapo didesnis už savo pirmtaką: ilgesnis 36 mm (3952 mm), 32 mm platesnis (1682 mm), tačiau 13 žemesnis ir 7,5 procentais lengvesnis (nuo 10 iki 15 kg priklausomai nuo modifikacijos).

Naujajam VW Polo numatyti 7 varikliai: 3 benziniai ir 4 dyzeliniai. Benzininių variklių gamą sudaro 1,2 ir 1,4 l ( priklausomau nuo rinkos bus 60,70 arba 85 AG), o taip pat 1,2 l 105 AG turbo variklis , toks pat kaip ir naujame Škoda Yeti. Dyzeliai bus tik 1,6 l nuo 75 iki 105 AG.

Nežinoma, ar bus išleista Polo GTI versija. Naujienos kaina Europoje bus nuo 12 000 eurų (apie 42 000 litų). Stabilizavimo sistema bus standartinėje komplektacijoje visose Polo modifikacijose.

Laborghini Mucielago LP 670-4 SeperVeloce

Gandai, kad Lamborghini pristatys Ženevoje greičiausią Murcielago, pasitvirtino. Sportinis kupė Murcielago LP 670-4 SV su 670 AG varikliu yra greičiausias „Lambo“.

Jau žinomas 6,5 l 12 cilindrų variklis buvo modernizuotas ir pasidarė 30 AG galingesnis. Tai įtakojo modernizuota įleidimo-išleidimo sistema bei nauja valdymo elektronika. Maksimalią galią variklis pasiekia ties 8000 apsukų, o jo sukimo momentas yra 660 Hm prie 6500 aps. / min. Idomu tai, kad nauja išleidimo sistema palengvino automobilį 26 kilogramais. O bendrai kūrėjai sugebėjo automobilį palengvinti lygiai 100 kilogramų, dėl ko naujasis LP 670-4 SV įsibėgėja iki 100 km/h per 3,2 sekundes, o jo greitis siekia 342 km per valandą.

Bazinėje komplektacijoje: karbono-keramikiniai stabdžių diskai, patobulinta ABS, modernizuota pakaba ir robotizuota e.gear pavarų dėžė su keliais darbo algoritmais. Mechaninė pavarų dėžė bus siūloma kaip nemokama opcija.

Iš viso planuojama išleisti lygiai 350 tokių automobilių.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4010967-asis lankytojas