Sportiškiausio 2007 ir 2008 metų
Prancūzijos automobilio titulą turintis „karštasis“ Megane
atsinaujina. Tikimasi, kad naujasis automobilis padės išlaikyti Renault
karščiausių hečbekų gamintojo karūna.
Išoriškai Megane RS tapo
sportiškesnis, išmetimo sistema persikėlė į galinio bamperio vidurį,
o nosis turi panašumų su Renault F1 bolidu. Naujiena taip pat turi LED
dienos šviesos žibintus bei 18 colių lietus ratlankius. Po variklio
dangčiu slepiasi 2 litrų darbinio tūrio turbininis variklis
išduodantis 250 AG ir 340 Nm ties 3000 aps./min. Tai
20 AG daugiau nei senasis Megane R26.R.
Pirkėjai
taip pat galės užsisakyti automobilį su viena iš dviejų
važiuoklių – „Sport“ arba „Cup“. Pastarasis modelis turės
sportinį diferencialą. Taip pat karštasis prancūzas turės visiškai
išjungiamą stabilumo kontrolę. Automobilio viduje puikuojasi sportinės
sėdynės ir Renault Sport logotipai.