|
|
|
|
Kovo 14 d. 21.51 val.
Adrenalino generatorių Ariel Atom ir
Caterham kompaniją papildė dar vienas „psichas ant ratų“ – austrų
kompanija KTM Ženevos autosalone pristatė serijinį X-Bow. Susipažinti
su šiuo automobiliu ir pamatyti jo konceptą galėjome dar pernai, bet
visgi buvo įdomu sužinoti, koks jis pateks į gamybą. Tiesą sakant,
atskirti prototipą nuo serijinio varianto praktiškai neįmanoma.
|
|
Kažkada markės Ferrari automobiliai buvo tokia retenybė, kad jų šeimininkai visai pagrįstai galvojo, jog vairuoja tikrą ekskliuzyvą. Tačiau dabar italų kompanija leidžia beveik po 6500^mašinų per metus, o tai reiškia, kad tokį patį automobilį kaip pas tave gali nusipirkti tavo kaimynas (kaimynė) ar kas kitas, užsidirbęs keletą šimtų tūkstančių eurų. Kad būtų sugrąžintas Ferrari savininkams bent šioks toks išskirtinumo jausmas, italai sugalvojo naują automobilių individualizavimo programą^– „One-to-One“. |
Kovo 12 d.
|
Subaru – dyzelis. Visai neseniai tokio derinio negalima buvo net įsivaizduoti. Tačiau laikai keičiasi ir vartotojų skoniai taip pat: prekiauti šių dienų Europoje automobiliais be dyzelinių variklių yra beveik tas pats, kas vietoje hečbekų pasiūlyti europiečiams sedanus. Hečbekus Subaru jau turi (naujoji Impreza), o dabar atėjo eilė ir dyzeliniams varikliams. |
|
Santykiai italų šeimynėlėje „Ferrari - Maserati - Alfa Romeо“ tampa vis glaudesni. Kompanija Maserati, nusižiūrėjusi sau nuostabų aštuonių cilindrų Ferrari variklį, neseniai pradėjo jį naudoti visiems savo modeliams. O Alfa Romeo, nusprendusi po ilgo laiko tarpo išleisti pirmą sportinį kupė, puikiai realizavo galimybę panaudoti Maserati Gran Turismo platformą, kuri gavo karboninį kėbulą, modernizuotą V8 variklį ir pavadinimą „8C Competizione”. Dabar vėl eilė atėjo kompanijai Maserati, kuri pristatė galingiausią serijinį kupė savo naujoje istorijoje – GranTurismo S. |
| |