pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
tokijo autoslonas
2007 m. Spalio 24 d.
Nissan GT-R. WCF ir gamintojo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Spalio 26 d.
Mitsuoka – maža kompanija su didelėmis svajonėmis


Mercedes-Benz parodė ypatingą Viano

Spalio 25 d.
Toyota pristatė komfortišką Segway alternatyvą


Honda FCX ir CR-Z taps serijiniais


Nissan Intima – šiuolaikiškos elegancijos filosofija


Naujo Mitsubishi Galant bruožai


Suzuki pristatė konceptą Kizashi 2

Spalio 24 d.
Japoniška Impreza WRX STi gavo 304 AG variklį


BMW 1-Series tii – jauniems ir ambicingiems


Tokijo autosalonas: VW pristatė prailgintą up!

Ši naujiena buvo anonsuota dar 2001 metais, tačiau tada nebuvo pasakyta nei žodžio apie tai, kad ji bus tokia beprotiška. Pasižiūrėjus į naują GT-R, iškart tampa aišku – šešeri darbo metai praėjo ne veltui ir jis gerokai sukrės sportinių automobilių rinką.

Nežiūrint į tai, kad GT-R buvo kuriamas ant Infiniti G37 bazės, šių automobilių išorė beveik neturi nieko bendro. Plėstis apie eksterjero dizainą net nesinori – išvaizda labai vykusi ir įspūdinga. O atsisėsti prie vairo norisi vis labiau, nes vairuotojui teks „dozuoti“ 3,8 litro twin-turbo V6 variklio galią, kuri siekia net 480 AG prie 6400 aps./min. O štai ir kiti saldūs skaičiukai – 600 Nm galimi jau prie 3200 aps./min. ir šis „seksas“ tęsiasi iki 5200 aps./min., po ko sukamasis momentas tolygiai leidžiasi iki 490 Nm prie maksimalių 7200 aps./min. Iš vietos iki „šimtuko“ GT-R įsibėgėja per 3,7 sekundės.

Nissan GT-R turi elektronikos valdomą pakabą Bilstein DampTronic, kuri priklausomai nuo kelio dangos, savarankiškai reguliuos amortizatorius. Jau bazinėje komplektacijoje automobilis turės 20 colių ratlankius ir kompanijos Brembo stabdžių mechanizmus.

Apie maksimalų greitį duomenų japonai nepateikė, tačiau davė atitinkamą užuominą – spidometras sužymėtas iki 340 km/h. Taip pat jie paminėjo, kad esant 250 km/h greičiui, salone bus lengva bendrauti ar mėgautis gėrimais. Nežiūrint į visą vidaus sportiškumą, jame atsirado vietos ir pramoginėms sistemoms. Keleiviai galės naudotis DVD/CD grotuvu ir kietuoju disku Music Box, kurio talpa yra net 30Gb. Visas sistemas galima valdyti per sensorinį ekraną, o mobilų telefoną Bluetooth ryšiu.

Projektuojant Nissan GT-R, pagrindinis dėmesys buvo skiriamas jo valdymui, kuris pritaikytas ne tik pilotams ar labai gabiems vairuotojams, bet ir paprastiems piliečiams, kurie nebūtinai turi būti vyrai. Įspūdingą variklio galią visiems keturiems ratams leis perduoti šešių pavarų mechaninė arba automatinė transmisija su dviem sankabos diskais. Norint įsibėgėti kuo idealiau, vairuotojas galės pasinaudoti pranešimais apie pavarų keitimo algoritmus, kurie bus matomi ekrane.

Jau dabar galima drąsiai teigti, kad Nissan GT-R bus labai populiarus tiek vietinėje rinkoje, tiek už jos ribų. Japonijoje automobilio pardavimai prasidės jau lapkričio 6 dieną, o jo kaina prasidės nuo 80 000 $. Kada tiksliai šio automobilio sulauks JAV ir Europa, dar nepranešama.



 
© 2005–2019
Jūs esate 3997641-asis lankytojas