pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
tokijo autoslonas
2007 m. Spalio 24 d.
Subaru Impreza WRX STi. Gamintojo nuotrauka
 

Kitos naujienos

Spalio 26 d.
Mitsuoka – maža kompanija su didelėmis svajonėmis


Mercedes-Benz parodė ypatingą Viano

Spalio 25 d.
Toyota pristatė komfortišką Segway alternatyvą


Honda FCX ir CR-Z taps serijiniais


Nissan Intima – šiuolaikiškos elegancijos filosofija


Naujo Mitsubishi Galant bruožai


Suzuki pristatė konceptą Kizashi 2

Spalio 24 d.
Nissan GT-R – Godzilos sugrįžimas


BMW 1-Series tii – jauniems ir ambicingiems


Tokijo autosalonas: VW pristatė prailgintą up!

Kompanija Subaru išplatino oficialią informaciją apie Japonijos rinkai skirtą Impreza WRX STi. Tokijo autosalone pristatytas automobilis gavo dvejų litrų benzininį turbovariklį, išvystantį 304 AG ir 422 Nm. Pirminiais duomenimis, Europoje ir JAV automobilis bus siūlomas su 2,5 litro varikliu, kurio galia bus apie 300 AG.

WRX STi dvejų litrų variklis turi kintamą dujų paskirstimo fazių sistemą įleidimo ir išleidimo kanaluose bei turbiną su dviguba sparnuote. WRX STi tradiciškai gavo visų ratų pavarą su trimis blokuojamais diferincialais. Priekinis yra padidintos trinties ir pilnai mechaninis, gale – Torsen, o centre – elektroninį valdymą turintis Driver’s Control Center Differential (DCCD). Tokiu būdu vairuotojas galės rinktis arba automatinį sukamojo momento paskirstymą tarp ašių, arba nustatyti jį rankiniu būdu.

Nuo bazinės versijos WRX STi skiriasi 85 mm praplatinta ratų baze, o lyginant su prieš tai leistu variantu, naujiena turi 40 mm platesnę priekinę tarpuvėžę ir 45 mm galinę. „Karštą“ modifikaciją galima atpažinti pagal praplatintas arkas, sportišką „aerokitą“, 18 colių ratlankius ir pažemintą pakabą.

Verta pažymėti, kad Impreza WRX STi gavo „protingą“ stabilumo kontrolės sistemą, kuri be įprasto darbo režimo turi dar sportinį, kuris leidžia šoninį slydimą. Panorėjus, elektroninį pagalbininką galima bus išjungti visiškai.



 
© 2005–2019
Jūs esate 3997638-asis lankytojas