pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Paryžiaus autoslonas
Michailo Cimbalo ir gamintojo nuotraukos
Spalio 8 d. 21.27 val.

Daug benzino nutekėjo nuo tada, kai 2007 metų sausį Detroito automobilių parodoje koncernas GM parodė hibridinį konceptą Chevrolet Volt. Ir štai, po pusantrų metų, Paryžiuje atėjo eilė serijinei Volt versijai. Susidomėjimas šiuo automobiliu didžiulis, tačiau visiems reikia nusiteikti dar vienam laukimo procesui, nes ant konvejerio Volt atsidurs ne anksčiau kaip 2010&nb


 
Michailo Cimbalo nuotraukos
Paryžiuje pristatyto koncepto Mini Crossover išvaizda niekam nebuvo paslaptis, nes kelios jo nuotraukos buvo publikuotos anksčiau, todėl visą dėmesį skirsime interjerui, kuris tiesiog trykšta unikaliais technologiniais sprendimais. Pirmiausia – tai sferos formos informacinė-pramoginė sistema Center Globe, kuri yra priekinės panelės centre. Šiame įrenginyje panaudota vizualizavimo sistema, kuri lazerio spindulių pagalba „piešia“ viduje trimatį spalvotą vaizdą.
Spalio 7 d.
Michailo Cimbalo nuotraukos
Paskutiniu metu Peugeot vis dažniau susilaukia priekaištų dėl dizaino, tačiau gimtajame Paryžiaus autosalone Peugeot pademonstravo automobilį, kurį vargu kas galėtų pavadinti negražiu – tai konceptas RC. Veržlus, efektingas ir labai elegantiškas pusiau kupė, pusiau sedanas. Jis toks gražus, kad būtent tokiais norisi matyti visus naujus Peugeot.
 
Audi nuotraukos
Naujieji Audi S4 – 19.21 val.
Pranešimas spaudai Paryžiaus autosalone Audi pristato savo naujus atletiškus top modelius vidutinėje klasėje – S4 ir S4 Avant. Jų trijų litrų darbinio tūrio V6 su tiesioginiu kuro įpurškimu ir mechaniniu turbokompresoriumi išvysto 333 AG (245 kW). Padedant nuolatinei keturių ratų pavarai „quattro“, S4 sedanas iki „šimtuko“ gali spurtuoti per 5,1 sekundės, tačiau vidutiniškai suvartoja vos 9,7 litro kuro 100 km.
 
Michailo Cimbalo nuotraukos
Paryžiaus autosalone rusų autogigantas AVTOVAZ pristatė konceptualų sportinį automobilį Revolution 3. Variklis jam buvo „paskolintas“ iš kompanijos Renault – tai 245 AG ir 310 Nm išvystantis dvilitrinis F4R774 su Motec valdymo bloku ir turbina. Kaip rašoma pranešime spaudai, iki „šimtuko“ Revolution 3 įsibėgėja per 5,9 sekundės, o maksimalus greitis – 250 km/h.
 
Michailo Cimbalo ir Hyundai nuotraukos
Paryžiuje pristatytas Hyundai i20 dar šiemet pakeis modelį Getz, tačiau iš pradžių Europos šalyse bus prekiaujama tik penkių durų versija, o trijų durų versiją korėjiečiai žada išleisti kiek vėliau – 2009 m. sausį. Išlaikyti stiprią konkurenciją automobiliui turėtų padėti turtinga standartinė komplektacija.

← atgal 1 2 3 4 toliau →


 
© 2005–2019
Jūs esate 3976705-asis lankytojas