pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Paryžiaus autoslonas
Spalio 3 d.
Michailo Cimbalo ir gamintojo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Spalio 10 d.
Chevrolet Lacetti evoliucionavo į Cruze
Spalio 9 d.
Mazda MX-5 atsigavo naujam „Zoom-Zoom“
Smart „mikrohibridai
Spalio 8 d.
Koncepto Mini Crossover viduje
Spalio 7 d.
Naujieji Audi S4
Rusai nustebino sportiniu konceptu
Spalio 3 d.
Honda Civic atsinaujins ir gaus versiją Type-S
Elektrinis Pininfarina konceptas
Citroen pristatė patį mažiausią Picasso

Ford oficialiai pristatė naują hečbeko Ka kartą. Automobilio gamyba jau prasidėjo Lenkijoje esančioje Fiat gamykloje, kur taip pat renkamas modelis 500. Nors Ford Ka ir Fiat 500 turi bendrą platformą, skiriasi jie kardinaliai. Be visiškai kitokio kėbulo ir interjero, Ford Ka dar ir turi kitaip nustatytą važiuoklę. Ford inžinieriai tikina, kad siekiant kuo optimaliau sureguliuoti spyruokles ir amortizatorius, jie „prisuko“ dešimtis tūkstančių kilometrų ir pabuvojo net legendiniame Niurburgringe.

Kol kas automobiliui numatyti du varikliai – 1,2 litro (69 AG) benzininis ir 1,3 litro (75 AG) turbodyzelis. Pavarų dėžė – tik mechaninė. Tačiau kur kas įdomesnės ne Ford Ka techninės charakteristikos, o personalizavimo galimybės. Hečbekas turės kelias bazines komplektacijas ir tris ypatingas: Digital Art, Grand Prix ir Tatoo.

Grand Prix skirta sportiško stiliaus mėgėjams: raudonos spalvos kėbulas, raudonai-baltas salonas, balti radiatoriaus grotelių apvadai, balti veidrodėliai ir lipdukai. Versija Digital Art – tai „gatvės“ stiliaus automobilis, turintis juodą kėbulą su ryškiai žaliais akcentais. Tokio Ford Ka salonas gavo žalio plastiko intarpus, žalias sėdynes ir taip toliau. Trečioji versija – Tatoo – tai kontrastingas juodai-baltas kėbulas su didele „tatuiruote“ ant stogo ir tokio pat stiliaus interjero apipavidalinimu.

Iš viso Ford Ka pirkėjams bus prieinamos keturios kontrastingos spalvos radiatoriaus grotelėms ir veidrodėliams, chromuotos durų rankenėlės, du sėdynių apsiuvimo oda variantai ir keletas spalvų priekinei panelei. Taip pat galima rinktis 14, 15 arba 16 colių ratlankius.

Priklausomai nuo šalies, Europoje automobilis pasirodys 2008 m. gale arba pirmame 2009 m. ketvirtyje. Pasak Ford atstovų Lietuvoje, išbandyti naująjį Ka bus galima jau atenančių metų pradžioje.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4034504-asis lankytojas