pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Paryžiaus autoslonas
Spalio 9 d.
Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Spalio 10 d.
Chevrolet Lacetti evoliucionavo į Cruze
Spalio 9 d.
Mazda MX-5 atsigavo naujam „Zoom-Zoom“
Spalio 8 d.
Koncepto Mini Crossover viduje
Spalio 7 d.
Naujieji Audi S4
Rusai nustebino sportiniu konceptu
Spalio 3 d.
Honda Civic atsinaujins ir gaus versiją Type-S
Elektrinis Pininfarina konceptas
Spalvingasis Ford Ka
Citroen pristatė patį mažiausią Picasso

Nuo šių metų spalio visi Smart automobiliai su atmosferiniais benzininiais varikliais bus siūlomi kartu su taip vadinama „mikrohibridine“ technologija. Iš tiesų, už šio skambaus pavadinimo slypi tik sistema Stop-Start, kuri gęsina automobilio variklį prie šviesoforo ar kamštyje. Ant tokio „mikrohibrido“ kėbulo matysime ženkliuką mhd (micro hybrid drive).

Smart siūloma sistema Stop-Start gesins automobilio variklį ne tada, kai jis visiškai sustos, o esant mažesniam nei 8 km/h greičiui. Tuo visas Smart „hibridiškumas“ ir baigiasi. Jokių papildomų baterijų, elektrovariklių ar regeneracinių sistemų. Nežiūrint į tai, Stop-Start panaudojimas leis sumažinti kuro sąnaudas mišriame cikle maždaug 8 %, o važiuojant užmiestyje – beveik 20 %. Tuo pačiu sumažėja ir CO2 emsija – iki 103 g/km.

Ar analogiška „mikrohibridinė“ sistema atsiras ir modifikacijose su turbininiais ar dyzeliniais varikliais, kol kas nepranešama, tačiau jau greitai Smart pradės testuoti pilnaverčius elektromobilius ant ForTwo bazės. Pasak Smart atstovų, pirmieji prototipai jau paruošti. Be autogamintojo šiame projekte taip pat dalyvauja Berlyno valdžia ir energetinė kompanija RWE, kuri jau artimiausiu metu planuoja pastatyti Vokietijos sostinėje 500 elektromobilių įkrovimo stočių.

Apie Smart eletromobilius kol kas žinoma tik tai, kad jie turi ličio-jonų baterijas ir specialų valdymo bloką, kuris gali „bendrauti“ su stacionaria įkrovimo stotimi ir tokiu būdu pasirinkti efektyviausią baterijos įkrovimo režimą.

Masiniai „elektro-Smartų“ bandymai prasidės 2009 m. gale, kuomet mašinos bus tiekiamos kai kuriems klientams bei organizacijoms.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4034495-asis lankytojas