pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Paryžiaus autoslonas
Spalio 7 d.
Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Spalio 10 d.
Chevrolet Lacetti evoliucionavo į Cruze
Spalio 9 d.
Mazda MX-5 atsigavo naujam „Zoom-Zoom“
Smart „mikrohibridai
Spalio 8 d.
Koncepto Mini Crossover viduje
Spalio 7 d.
Naujieji Audi S4
Rusai nustebino sportiniu konceptu
Spalio 3 d.
Honda Civic atsinaujins ir gaus versiją Type-S
Elektrinis Pininfarina konceptas
Spalvingasis Ford Ka
Citroen pristatė patį mažiausią Picasso

Paskutiniu metu Peugeot vis dažniau susilaukia priekaištų dėl dizaino, tačiau gimtajame Paryžiaus autosalone Peugeot pademonstravo automobilį, kurį vargu kas galėtų pavadinti negražiu – tai konceptas RC. Veržlus, efektingas ir labai elegantiškas pusiau kupė, pusiau sedanas. Jis toks gražus, kad būtent tokiais norisi matyti visus naujus Peugeot.

Prototipas Peugeot RC ne tik puikiai atrodo, bet dar ir yra „prifarširuotas“ naujausiomis koncerno PSA Peugeot Citroen technologijomis. Pavyzdžiui, automobilis turi hibridinę jėgainę, kuri savo konstrukcija labai panaši į tą, kuri panaudota dar viename Paryžiuje parodytame koncepte – Peugeot Prologue. Tik benzininis 1,6 litro 218 AG variklis čia yra gale, o 95 AG elektrovariklis – priekyje. Šis inžinierių sprendimas padėjo dizaineriams sukurti veržlų profilį, o taip pat optimizuoti svorio tarp ašių santykį. Jo nesugadino net ličio-jonų baterijų blokas, esantis centre.

Peugeot RC bendra variklių galia yra 313 AG, o maksimalus sukimo momentas – 178 Nm. Priklausomai nuo to, kuris variklis dirba, konceptas gali būti varomas tiek priekiniais, tiek galiniais, tiek visais keturiais ratais. Transmisisja – šešių pavarų „mechanika“ su elektroniniu valdymo bloku, kurio darbo algoritmą galima pasirinkti priklausomai nuo kelio dangos arba hibridinės jėgainės veikimo režimo. Iš vietos iki 100 km/h su šia pavarų dėže prototipas įsibėgėja vos per keturias su viršum sekundės.

Be to, Peugeot RC turi eksperimentinę pakabą, kurią suprojektavo kompanija Tenneco ir pavadino „KineticTM H2 CES”. Esminis jos ypatumas – abi ašys turi pastovų hidraulinį ryšį tarp kairiojo ir dešiniojo amortizatoriaus, todėl papildomas stabilizatorius tapo nereikalingas. Kaip tikina prancūzų markės atstovai, tokia pakaba efektyviau kovoja su kėbulo svyravimais ir kuo puikiausiai „apdirba” kelio nelygumus. Tikėtina, kad po kurio laiko tokia pakaba bus panaudota ir serijiniams Peugeot ar Citroen automobiliams.

Be abejo, visiems labai įdomu, koks modelis pirmasis paveldės koncepto dizaino bruožus, tačiau tai prancūzai kol kas laiko paslaptyje.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4029487-asis lankytojas