pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Paryžiaus autoslonas
Spalio 9 d.
Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Spalio 10 d.
Chevrolet Lacetti evoliucionavo į Cruze
Spalio 9 d.
Smart „mikrohibridai
Spalio 8 d.
Koncepto Mini Crossover viduje
Spalio 7 d.
Naujieji Audi S4
Rusai nustebino sportiniu konceptu
Spalio 3 d.
Honda Civic atsinaujins ir gaus versiją Type-S
Elektrinis Pininfarina konceptas
Spalvingasis Ford Ka
Citroen pristatė patį mažiausią Picasso

Kaip ir buvo žadėta, Paryžiaus autosalone Mazda pristatė atnaujintą rodsterį MX-5. Labiausiai pastebimas pakeitimas – naujos radiatoriaus grotelės, kurios tapo didesnės ir įgavo penkiakampę formą, charakteringą naujausiems Mazda modeliams. Taip pat į akis krenta pakoreguoti bamperiai ir kitokio dizaino priekinė bei galinė optika.

Pagrindinę užduotį, kuri buvo iškelta japonų kompanijos dizaineriams ir inžinieriams, galima suformuluoti taip: šiek tiek „pašviežinti“ išvaizdą ir sudėti kuo daugiau šiuolaikiškos įrangos, tačiau išsaugoti nedidelį automobilio svorį ir idealų jo paskirstymą tarp ašių – 50:50. Taip rodsterio salone atsirado „laisvų rankų“ komplektas su Bluetooth palaikymu, jungtis MP3 grotuvui, o akustinė sistema gavo naują šešių juostų ekvalaizerį. Išspręsta ir buvusi problema su sėdynių šildymo temperetūros reguliavimu, nes anksčiau jį buvo galima tik įjungti arba išjungti. Be to, pagerinta rodsterio salono garso izoliacijos sistema – esant uždengtam stogui, triukšmai viduje sumažėjo 2,1 dB.

Kaip ir anksčiau, MX-5 variklių gamoje du benzininiai agregatai – 1,8 litro (126 AG) ir 2,0 litrų (160 AG). Pirmasis nė kiek nepakito, o antrajame atsirado naujos vožtuvų spyruoklės, kitas alkūninis velenas ir modernizuota stūmoklinė grupė. Tai leido padidinti dvilitrinio MX-5 tachometro raudonąją zoną nuo 7000 iki 7500 apsukų.

Taip pat dvilitriniam varikliui buvo perreguliuota išmetimo sistemą, kad ji įgautų dar agresyvesnį garsą, o į įleidimo traktą įtaisytas specialus rezonatorius, kurį japonai pavadino Induction Sound Enhancer. Jo dėka variklis dabar skamba dar sportiškiau, tačiau šis rezonatorius bus naudojamas tik versijoje su šešių pavarų „mechanika“. Pati greičių dėžė irgi buvo modernizuota. Dabar joje naudojami sinchronizatoriai, padengti polimeriniu sluoksniu, kas turėtų juntamai suminkštinti pavarų perjungimą. Dar europietiškoje versijoje atsiras šešių pavarų „automatas“, mokantis prisitaikyti prie vairavimo stiliaus ir klausyti ant vairo esančių mentelių. Klausyti net tada, kai greičių dėžės selektorius yra padėtyje „D“. Tai padaryta tam, kad lenkiant automobilį arba norint stabdyti varikliu, vairuotojas galėtų greitai pereiti prie žemesnės pavaros.

Verta paminėti ir tai, kad atnaujinto MX-5 pakaboje naudojami nauji sailentblokai, o pasvirimo centras perkeltas 26 mm žemiau. Kada rodsteris atkeliaus į Lietuvą ir kiek jis kainuos, pranešime kiek vėliau. Tikimės, kad visas Mazda MX-5 naujoves išbandysime jau ankstyvą pavasarį.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4034505-asis lankytojas