pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Paryžiaus autoslonas
Spalio 8 d.
Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Spalio 10 d.
Chevrolet Lacetti evoliucionavo į Cruze
Spalio 9 d.
Mazda MX-5 atsigavo naujam „Zoom-Zoom“
Smart „mikrohibridai
Spalio 8 d.
Spalio 7 d.
Naujieji Audi S4
Rusai nustebino sportiniu konceptu
Spalio 3 d.
Honda Civic atsinaujins ir gaus versiją Type-S
Elektrinis Pininfarina konceptas
Spalvingasis Ford Ka
Citroen pristatė patį mažiausią Picasso

Paryžiuje pristatyto koncepto Mini Crossover išvaizda niekam nebuvo paslaptis, nes kelios jo nuotraukos buvo publikuotos anksčiau, todėl visą dėmesį skirsime interjerui, kuris tiesiog trykšta unikaliais technologiniais sprendimais. Pirmiausia – tai sferos formos informacinė-pramoginė sistema Center Globe, kuri yra priekinės panelės centre. Šiame įrenginyje panaudota vizualizavimo sistema, kuri lazerio spindulių pagalba „piešia“ viduje trimatį spalvotą vaizdą.

Sistema Center Globe labai universali – į „gaublį“ gali būti išvedami duomenys iš automobilio prietaisų, navigacinės sistemos, borto kompiuterio ar audiosistemos. Vairuotojas šį įrenginį gali valdyti su ant vairo esančiais mygtukais, o šalia sėdintis keleivis specialia klaviatūra, kuri išlenda iš priekinės panelės. Be to, valdyti sistemą galima paprasčiausiu prisilietimu, nes visas permatomas Center Globe gaubtas veikia kaip sensronis ekranas.

Taip pat ši unikali sistema turi ryšį su visomis svarbiausiomis automobilio dalimis. Pavyzdžiui, norint užvesti variklį, į sferos viršuje esantį įdubimą vairuotojas turi įstatyti elektroninį raktą Keyball, kuris irgi yra rutulio formos. Po kelių sekundžių šis rutulys nurieda į centrinę „akvariumo“ dalį ir atsiranda įduboje ant sienelės. Variklis užsives tik tada, kai Keyball bus paspaustas.

Dar viena įdomi technologija – centrinė konsolė Center Rail, kuri yra virš transmisijos tunelio. Ji prasideda po priekine panele, tęsiasi per visą saloną ir baigiasi bagažinėje. Specialios tvirtinimo sistemos dėka ant jos galima išdėstyti mobilaus telefono laikiklį, žaidimų kompiuterį, porankį ar net keraminę „lėkštutę“ vaisiams. Taip pat ant konsolės Center Rail numatytos jungtys elektroniniams įrenginiams, kurie gali veikti kartu su sistema Center Globe.

Verta atkreipti dėmesį ir į nestandartinę durų atidarymo schemą. Iš dešinės pusės viskas padaryta kaip įprastame automobilyje, tačiau iš vairuotojo pusės šiek tiek kitaip – galinės durys nusistumia į šoną kaip mikroautobuse. Panašiu principu atsidaro ir bagažinė, o stogas susilanksto kaip akordeono dumplės.

Smulkmenos apie koncepto Mini Crossover techninę dalį neskelbiamos. Pranešama tik tai, kad prototipas turi BMW 3-serijos platformą ir visų ratų pavarą, jo ilgis kiek didesnis nei keturi metrai, plotis – 1,8 metro, o ratų bazė – 2606 mm. Brendą Mini valdančios kompanijos BMW atstovai jau paskelbė, kad koncepto motyvais suprojektuotas serijinis automobilis ant konvejerio paklius 2010 metais. Renkamas jis bus ten pat, kur ir BMW X3 – Magna Steyr gamykloje Austrijoje, o kasmet planuojama išleisti apie 80 000 tokių krosouverių.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4034447-asis lankytojas