pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Paryžiaus autoslonas
Spalio 9 d.
Michailo Cimbalo ir gamintojo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Spalio 10 d.
Chevrolet Lacetti evoliucionavo į Cruze
Spalio 9 d.
Mazda MX-5 atsigavo naujam „Zoom-Zoom“
Smart „mikrohibridai
Spalio 8 d.
Koncepto Mini Crossover viduje
Spalio 7 d.
Naujieji Audi S4
Rusai nustebino sportiniu konceptu
Spalio 3 d.
Honda Civic atsinaujins ir gaus versiją Type-S
Elektrinis Pininfarina konceptas
Spalvingasis Ford Ka
Citroen pristatė patį mažiausią Picasso

Kai Paryžiuje buvo pristatomas pirmas Ferrari istorijoje kupė-kabrioletas California, kompanijos prezidentas Luka di Montezemolo (Luca di Montezemolo) pranešė, kad dar iki premjeros šis modelis buvo užsakytas dviems metams į priekį. Dabar Ferrari turi užsakymus visiems automobiliams, kuriuos planuojama išleisti 2009 m. (2500 vnt.) ir 2010 m. (apie 3000 vnt.). Be to, apie 60 % pirkėjų įsigijo sau Ferrari markės automobilį pirmą kartą gyvenime.

Daugelis galėtų paklausti, iš kur toks beprotiškas ažiotažas? Visų pirma – modelis California yra pats prieinamiausias automobilis Ferrari linijoje, nes jis dalinasi platforma su Maserati GranTurismo. Visų antra – jis labai praktiškas, nes turi kietą sudedamą stogą, kuris paverčia kabrioletą į kupė ir atvirkščiai tik per 14 sekundžių. Nemažiau svarbu ir tai, kad California žada būti „geranoriškiausias“ Ferrari modelis, kurį, nežiūrint į įspūdingą dinaminį potencialą, galės suvaldyti ir nelabai patyrę vairuotojai.

Galios California turi daug: priekyje, bet bazės ribose esantis 4,3 litro V8 su tiesioginio kuro įpurškimo sistema išvysto 460 AG ir 485 Nm. Galia perduodama galiniams ratams per šešių pavarų „mechaniką“ arba naują septynių pavarų „robotą“ su dviem sankabos diskais. Kupė-kabrioleto įsibėgėjimas iki šimtuko trunka mažiau nei keturias sekundes, o maksimalus greitis – 310 km/h. Iš vietos vieną kilometrą California pravažiuoja per 22,1 sekundės.

Sutramdyti galingą galiniais ratais varomą automobilį padės karbono-keraminiai stabdžių diskai su Brembo apkabomis, stabilumo kontrolės sistema CST ir traukos kontrolės sistema F1-Trac. Išeinant iš posūkių, sistema F1-Trac leis nesibaiminti, kad automobilio galas bus pernelyg „užmestas“. Be to, automobilyje atsirado nauja elektronikos valdoma magnetoreologinė pakaba SCM, o valdyti visą šį elektroninį džiaugsmą vairuotojas galės su Manetino – perjungėju ant vairo, turinčiu tris padėtis.

Pirmasis pagalbinės elektronikos režimas vadinasi Comfort ir yra skirtas kasdieniam važiavimui. Jis užtikrins tolygų pavarų perjungimą, „ramią“ akseleratoriaus pedalo reakciją ir naudos „minkščiausius“ pakabos nustatymus. Antrasis režimas – Sport – skirtas agresyviam važiavimui gerą dangą turinčiais keliais. Paskutinis režimas – CST OFF – visiškai atjungia pagalbinę elektroniką, išskyrus ABS.

Baigiant kalbėti apie Ferrari California praktiškumą, galima paminėti pakankamai talpią bagažinę, kurios tūris, esant pakeltam stogui, sudaro 340 litrų. Pavyzdžiui, tai yra pusantro karto daugiau, nei Peugeot 207. Sudėjus stogą, tūris sumažėja iki 240 litrų. Malonu ir tai, automobilis siūlomas su dideliu spalvotu displėjumi, navigacine sistema ir audiosistema su kietu disku.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4013379-asis lankytojas