pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Paryžiaus autoslonas
Spalio 10 d.
Michailo Cimbalo ir gamintojo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Spalio 10 d.
Chevrolet Lacetti evoliucionavo į Cruze
Spalio 9 d.
Mazda MX-5 atsigavo naujam „Zoom-Zoom“
Smart „mikrohibridai
Spalio 8 d.
Koncepto Mini Crossover viduje
Spalio 7 d.
Naujieji Audi S4
Rusai nustebino sportiniu konceptu
Spalio 3 d.
Honda Civic atsinaujins ir gaus versiją Type-S
Elektrinis Pininfarina konceptas
Spalvingasis Ford Ka
Citroen pristatė patį mažiausią Picasso

Hymotion4 – taip vadinasi eksperimentinė koncerno PSA Peugeot Citroen hibridinė technologija, apie kurią galima išgirsti Paryžiaus autosalone. Peugeot panaudojo šią technologiją iš karto dviems konceptams – Prologue ir RC. O štai Citroen panaudojo Hymotion4 prototipe Hypnos, kuris po savo pilku kėbulu slepia psichodelinių spalvų interjerą.

Tokį hibridinės technologijos universalumą galima paaiškinti tuo, kad po pavadinimu Hymotion4 slypi schema, kai vienos automobilio ašies ratus suka vidaus degimo variklis, o kitos – elektrovariklis. Pavyzdžiui, koncepto Peugeot RC galinius ratus suka 218 AG benzininis variklis, o priekinius – 95 AG elektrovariklis. Koncepte Prologue atvirkščiai – 36 AG elektrovariklis sujungtas su galine ašimi, o dvilitrinis 163 AG dyzelis su priekine.

Citroen Hypnos irgi turi dvilitrinį dyzelinį variklį – tai 200 AG išvystantis HDi DPFS, kuris suka priekinius krosouverio ratus. Jis naudojamas važiuojant greitkeliu. Mažiau intensyviam važiavimui mieste arba besivelkant kamščiuose, automobilis naudoja priekinius varančius ratus, kuriuos suka 50 AG elektrovariklis. Slidžiame kelyje, greitai startuojant arba bekelėje elektronika įjungia visų ratų pavaros režimą, kuomet ima dirbti iš karto abu varikliai.

Savo dinaminiais rodikliais Citroen Hypnos neblizga – įsibėgėjimas iki „šimtuko“ trunka 9,4 sekundės, užtat beveik penkių metrų ilgio automobilio vidutinės kuro sąnaudos sudaro tik 4,5 litro, o CO2 emisija – 120 km/h. Prie ekonomiškumo taip pat prisideda sistema Start-Stop, kuri automatiškai gęsina variklį sustojus prie šviesoforo ar kamštyje.

Koncepto pakabai prancūzų inžinieriai jokių inovacijų netaikė – sumontavo jau gerai užsirekomendavusią serijiniuose automobiliuose (pvz. C5) hidrauliką. Tačiau salonui pastangų nepagailėta – jis persilieja visomis vaivorykštės spalvomis. Citroen atstovai pareiškė, kad šis sprendimas paryškina ypatingą kompanijos dizainerių kūrybiškumą.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4050220-asis lankytojas