pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Paryžiaus autoslonas
Spalio 3 d.
Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Spalio 10 d.
Chevrolet Lacetti evoliucionavo į Cruze
Spalio 9 d.
Mazda MX-5 atsigavo naujam „Zoom-Zoom“
Smart „mikrohibridai
Spalio 8 d.
Koncepto Mini Crossover viduje
Spalio 7 d.
Naujieji Audi S4
Rusai nustebino sportiniu konceptu
Spalio 3 d.
Honda Civic atsinaujins ir gaus versiją Type-S
Elektrinis Pininfarina konceptas
Spalvingasis Ford Ka

Į Paryžiaus autosaloną Citroen atvežė patį mažiausią šeimynos Picasso atstovą – kompaktveną С3 Picasso. Automobilis bus gaminamas Slovakijoje, o jo pardavimai Europoje prasidės jau pirmame 2009 m. ketvirtyje. Kasmet Citroen planuoja išleisti po 110 000 tokių automobilių.

С3 Picasso dizainas, kuris savo vertikaliomis linijomis dalinai primena japoniškus Nissan Cube arba Scion xB, buvo projektuojamas, norint maksimaliai padidinti erdvę salone, išlaikant kompaktiškus kėbulo gabaritus. Hečbeko C3 bazę turintis kompaktvenas yra 4,08 metro ilgio, 1,73 metro pločio ir 1,62 metro aukščio. Lyginant su hečbeku, С3 Picasso ratų bazė išaugo iki 2,54 metro, o apsisukimo spindulys sumažėjo iki 10,3 metro.

Nežiūrint į kompaktiškumą, С3 Picasso bagažinės talpa yra 500 litrų, o sulenkus galinių sėdynių atlošus, ji padidėja trigubai – iki 1506 litrų. Be to, antrą sėdynių eilę galima stumdyti į priekį arba atgal iki 15 cm, o opcijų paketas Voyage numato galimybę sulenkti priekinio keleivio sėdynės atlošą ir vežti salone iki 2,41 metro ilgio krovinius. Taip pat salone yra daugybė nišų ir skyrelių įvairaus dydžio daiktams, o bagažinėje numatyta maloni smulkmena – apšvietimo plafoną galima demontuoti ir naudoti kaip žibintuvą, kuris veiks 45 minutes.

С3 Picasso bus siūlomas su dviem naujais benzininiais varikliais, kuriuos koncernas PSA Peugeot Citroen kūrė kartu su BMW. Tai 1,4 litro VTi 95 ir 1,6 litro VTi 120. Taip pat yra 1,6 litro dyzelis, turintis du galios variantus – HDi 90 ir HDi 110. Paskutinis gali pasigirti technologija Overboost, leidžiančia trumpam padidinti sukimo momentą nuo 240 iki 260 Nm. Visi varikliai bus komplektuojami su penkių pavarų „mechanika“. Ar bus pasiūlyta automatinė pavarų dėžė, dar neskelbiama.

Standartinėje komplektacijoje C3  Picasso turės ABS ir elektroninę stabdymo jėgos paskirstymo sistemą EBD, tačiau už stabilizavimo sistemą, 7 colių ekraną su navigacine sistema, šešias saugos pagalves ir panoraminį stogą teks mokėti papildomai.

Apie būsimą Citroen С3 Picasso kainą prancūzai dar neprasitarė.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4034489-asis lankytojas