pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Paryžiaus autoslonas
Spalio 8 d.
Michailo Cimbalo ir gamintojo nuotraukos
 

Kitos naujienos

Spalio 10 d.
Chevrolet Lacetti evoliucionavo į Cruze
Spalio 9 d.
Mazda MX-5 atsigavo naujam „Zoom-Zoom“
Smart „mikrohibridai
Spalio 8 d.
Koncepto Mini Crossover viduje
Spalio 7 d.
Naujieji Audi S4
Rusai nustebino sportiniu konceptu
Spalio 3 d.
Honda Civic atsinaujins ir gaus versiją Type-S
Elektrinis Pininfarina konceptas
Spalvingasis Ford Ka
Citroen pristatė patį mažiausią Picasso

Daug benzino nutekėjo nuo tada, kai 2007 metų sausį Detroito automobilių parodoje koncernas GM parodė hibridinį konceptą Chevrolet Volt. Ir štai, po pusantrų metų, Paryžiuje atėjo eilė serijinei Volt versijai. Susidomėjimas šiuo automobiliu didžiulis, tačiau visiems reikia nusiteikti dar vienam laukimo procesui, nes ant konvejerio Volt atsidurs ne anksčiau kaip 2010 metais.

Chevrolet Volt ratus suka 150 AG ir 370 Nm išvystantis elektrovariklis, kuris leidžia automobiliui įsibėgėti iki 161 km/h greičio. Visiškai įkrautos ličio-jonų baterijos, kurios galia 16 kW•h, užtenka pravažiuoti maždaug 60 km atstumui. Išsikrovus baterijai, ima veikti vidaus degimo variklis, kuris generatoriaus principu tiekia energiją elektrovarikliui ir tuo pačiu krauna bateriją. Šiame režime, nepasipildant kuro, Volt gali pravažiuoti dar keletą šimtų kilometrų.

GM specialistai paskaičiavo, kad jei Volt savininkas kasdien pravažiuos apie 100 km, tai lyginant su įprastu automobiliu, per metus jis sutaupys apie 2100 litrų benzino. Tačiau dar pigiau yra įkrauti automobilį iš įprastos 220 voltų rozetės. Tokiu būdu per metus Volt išnaudos mažiau energijos, nei buitinis šaldytuvas.

GM žada, kad Chevrolet Volt pardavimai prasidės 2010 metų gale, bet iš pradžių jį bus galima įsigyti tik Šiaurės Amerikoje. Kada jis pasieks dilerius Europoje, kol kas nepranešama. Nieko nesakoma ir apie būsimą automobilio kainą, tačiau kai kurių ekspertų teigimu, ji bus apie 40 000 $.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4034439-asis lankytojas