Paryžiuje pristatytas sedanas Chevrolet
Cruze, pozicionuojamas, kaip naujas globalus modelis, kuris daugelyje
pasaulio rinkų pasirodys 2009 m. kovą. Chevrolet modelių gamoje jis
pakeis modelį Lacetti, su kuriuo jis praktiškai neturi nieko bendro –
tai išties naujas automobilis.
Lyginant su Lacetti, naujojo Cruze kėbulas yra
140 % standesnis, o gale esanti daugiasvirtė pakaba užleido savo
vietą tarsioninei sijai. Kompanijos inžinierių teigimu, sija atsirado
todėl, kad toks sprendimas leidžia supaprastinti galinės kėbulo dalies
komponuotę ir palikti daugiau vietos bagažo skyriui. Nors, pažvelgus iš
kitos pusės, taip yra tiesiog pigiau. Chevrolet Cruze priekyje, kaip ir
Lacetti, liko McFersono tipo pakaba, tačiau varikliai – nauji. Tai
du 1,6 ir 1,8 litro benzininiai, išvystantys 112 ir 140 AG, taip
pat dvilitrinis turbodyzelis, išvystantis 150 AG (320 Nm). Kiek vėliau
variklių gamą papildys dar vienas dvilitrinis dyzelis, išvystantis 125
AG (300 Nm). Benzininiai sedanai iki „šimtuko“ galės įsibėgėti
atitinkamai per 12,4 ir 9,8 sekundės, o versija su 150 AG dyzeliu – per
9,4 sekundės.
Cruze ir Lacetti neturi nei vieno išorinio
panašumo: naujas sedanas atrodo griežtas, stilingas ir labai
šiuolaikiškas. Dar labiau būsimiems pirkėjams turėtų patikti
interjeras. Dizainas, kokybė ir medžiagų faktūra – viskas tokio
aukšto lygio, kad jis taps stiprus konkurentas ne tik korėjietiškiems,
bet ir europietiškiems bestseleriams. Be to, Cruze galės pasigirti
pilnaverte navigacine sistema su 7 colių displėjumi, multimedijos
kompleksu su kietuoju disku, DVD grotuvu, diodiniu prietaisų apšvietimu
ir taip toliau. Trumpiau šnekant, iki pavasario palaukti verta. Kiek
Chevrolet Cruze kainuos Lietuvoje, kalbėti dar anksti, bet raides LT ant
jo pamatyti galima jau dabar.