pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Automobilių naujienos
Liepos 25 d. 01.16 val.
TechArt nuotraukos
TechArt nuotraukos
 
Kitos naujienos

TechArt į gatves išleido du turbomonstrus

Kiekvienas Porsche gerbėjas tiesiog privalo žinoti vokiečių tiuningo kompaniją TechArt. Čia prie automobilių dirbama maksimaliai rimtai ir vien tik plastikiniais ar karboniniais „bodikitais“ niekada neapsiribojama. Nors su „bodikitais“ irgi viskas tvarkoj – kiekvienas kėbulo dalių komplektas prapučiamas aerodinaminiame vamzdyje. Paskutinis TechArt darbas – turbomonstrų porelė GTstreet Cabriolet ir GTstreet RS.

Kabrioletą vokiečiai pasirinko patį galingiausią iš serijinių – 911 Turbo. Opozicinis 3,6 litro V6 gavo naują išleidimo sistemą, „persiūtą“ valdymo bloką, firminį turbokompresorių ir modernizuotą aušinimo sistemą. Standartinis katalitinis neutralizatorius užleido vietą sportiniam. Visa tai leido pakelti variklio galią nuo 480 iki 630 AG. Įsibėgėjimas iki „šimtuko” sutrumpėjo nuo 4 iki 3,6 sekundes, o maksimalus greitis išaugo nuo 310 iki 345 km/h.

Naujos variklio charkteristikos pareikalavo ir naujų aerodinaminių savybių. Kabrioletui paruoštas masyvus „bodikitas“ ne tik padidina spaudžiamąją jėgą ir optimizuoja oro srautus po dugnu, bet ir padeda efektyviau aušinti stabdžius ir variklį. Stabdžiai taip pat nauji – priekyje atsirado šešių stūmoklių apkabos, o gale keturių. Perreguliuota ir firminė Porsche pakaba PASM, kuriai specialistai pritaikė modulį TechArt VarioPlus, leidžiantį nuleisti automobilį 25 mm. Taip pat kabrioletas gavo 20 colių lengvo lydinio ratlankius su „pusiau-slikais“ Michelin Pilot Sport Cup Plus. Priekyje padangų dydis 245/30, o gale 315/25. Po atliktų darbų TechArt įvertino kabrioletą 255 000 €, kas yra 100 000 € daugiau už standartinę versiją.

Pagal tą pačia programą buvo perdarytas ir kupė Porsche 911 GT2, kuriam duotas pavadinimas GTstreet RS. Tik iš jo galingesnio 530 AG variklio pavyko išgauti 700 AG ir 860 Nm. Automobilis taip pat gavo aerodinaminiame vamzdyje prapūstą „bodikitą“, sportiškai apipavidalintą saloną, o kėbulo struktūra leido įrengti saugumo karkasą. Kainų skirtumas tarp standartinės ir perdarytos versijos čia dar įspūdingesnis. Kupė pabrango nuo 190 000 iki 350 000 €.



Kovo 23 d.
Ar valdys vokiečiai „Alfa Romeo“?

Kovo 18 d.
G klasė = G taškas?

Gruodžio 17 d.
Detroito automobilių parodoje bus 40 pasaulio premjerų

Gruodžio 14 d.
Nissan ir Mitsubishi susitarė gaminti naujus modelius vienas kitam

Birželio 1 d.
GM siekia Audi kokybės

Gegužės 26 d.
Ateljė Pininfarina jubiliejų atšventė „elektromobiliu“


 
© 2005–2019
Jūs esate 4013384-asis lankytojas