Jau pripratome skaityti, kad pasirodžius
naujai modelio kartai, jis būna sunkesnis, didesnis, nei pirmtakas. Retas
automobilių gamintojas eina „tobulėjimo“ link.
Prieš
daugiau nei dešimtmetį visiškai iš aliuminio pagaminti prestižiniai
„A8“ arba net mažučiai „A2“ simbolizavo, jog automobiliai
turėtų ateityje tapti lengvi ir taupūs. Pagaliau „Audi“ vėl
prisiminė šią viziją. Pristatytas naujas „A6“ modelis, kuris
20 procentų sudarytas iš aliuminio, yra 70 kg lengvesnis už
pirmtaką ir naudoja 18 procentų mažiau degalų.
Naujasis
„A6“ modelis ne tik nepaaugo, jo gabaritai liko, kaip buvę, bet
kėbulas palengvėjo. Kartu ir sumažintas automobilio apetitas. Naujasis
„A6“ bus siūlomas su šešiais varikliais: keturi dyzeliniai –
2,0 l 177 AG, 3,0 l 204 AG, 3,0 l 245 AG,
3,0 l 313 AG. Benzininių variklų bus tik 2: 2,8 l
204 AG ir 3,0 l 300 AG.
Vakarų Europos rinka šį
modelį turės jau vasaros pabaigoje. Lietuviams, kaip visada, teks
palaukti. Automobilis atkeliaus tik vidury rudens. Automobilio kaina bus
apie 150 000 litų.
Edmundas Kruglovas