pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Frankfurto autoslonas
2007 m. Rugsėjo 17 d.
Mazda6. Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
 

Kitos naujienos

2007 09 18
Porsche Cayenne GTS

2007 09 18
Land Rover atskleidė kito G4 Challenge etapo planus

2007 09 18
Simpatiškas korėjietis

2007 09 18
Jaguar XF – sportiškas verslininkas

2007 09 18
Bekompromisis Porsche 911 GT2

2007 09 17
Naujas Jeep Cherokee gavo medžiaginį stogą

2007 09 17
Chrysler parodė visiškai naują Grand Voyager

2007 09 17
Pristatytas pats greičiausias Bentley

2007 09 17
Naujos kartos Audi A4 debiutas

2007 09 14
Citroen parodė stilingą kabrioletą

2007 09 14
Naujos kartos Renault Laguna

2007 09 14
Nauja informacija apie VW Tiguan

2007 09 14
Ateljė MS-Design parodė savo Fiat 500 versiją

2007 09 14
„Piktas“ Chevrolet Aveo

2007 09 13
„Namukas“ riedutininkams

Tai, kad nauja Mazda6 turi Ford Mondeo platformą, tebuvo nepatvirtinti gandai. Pažvelgę į Frankfurto autosalone demonstruojamo automobilio priekinę pakabą neaptiksime „Fordams“ charakteringo „makfersono“, užtat pamatysime dvi „mazdiškas“ skersines svirtis. Medžiagoje spaudai taip pat nerašoma „absoliučiai nauja pakaba“, tačiau labai dažnai minimas žodis „modernizuota“. Paprasčiau šnekant, antros kartos Mazda6 pagrindu tapo modernizuota ankstesnės versijos platforma.

Kaip žinome, Mazda6 buvo pirmuoju koncepcijos „zoom-zoom“ automobiliu, o antrą kartą jau galima vadinti „praktiškuoju zoom-zoom“, nes automobilis yra ne tik „draiveriškas“, bet ir maksimaliai praktiškas ir komfortabilus. Jo salone panaudotos brangesnės apipavidalinimo medžiagos, o tarp įrangos atsirado parktronikai, aktyvūs galvos atlošai, dviejų zonų klimato kontrolė, laisvų rankų sistema (hands-free) ir kitos malonios smulkmenos. Galima teigti, kad dabar Mazda6 turi viską, ką ir privalo turėti tokios klasės automobilis Europoje.

Antroji Mazda6 karta tapo 1,5 cm platesnė ir 6,5 ilgesnė, o erdvės salone pridėjo 5 cm prailginta bazė. Taip pat verta pažymėti, kad kėbulo konstrukcijoje panaudotų naujų medžiagų dėka sumažėjo automobilio masė, o dizaineriai dar labiau pagerino aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą.

Variklių gamoje buvęs 2,3 litro benzininis variklis pakeistas nauju, bet technologiškai panašiu 2,5 litro agregatu. Jo galia yra 170 AG, tačiau pagal ekonomiškumą jis turėtų lenkti anksčiau naudotą 2,3 litro variklį. Tarp benzininių variklių taip pat bus 1,8 (120 AG) ir 2,0 (147 AG) litrų agregatai, o ekonomiškesni pirkėjai galės rinktis dviejų litrų turbodyzelį. Su 1,8 litro varikliu bus siūloma penkių pavarų „mechanika“, o su visais kitais varikliais – tokio pat tipo, tik šešių pavarų greičių dėžė. Be to, su dviejų litrų benzininiu varikliu bus prieinamas ir penkių pavarų „automatas“. Pasak kompanijos atstovų mechaninės greičių dėžės yra kiek modifikuotos, todėl dabar pavaros keičiamos pastebimai lengviau ir greičiau.

Su Europai skirtų versijų charakteristikomis galite susipažinti žemiau esančioje lentelėje.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4032292-asis lankytojas