pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Frankfurto autoslonas
2007 m. Rugsėjo 17 d.
Bentley Continental GT Speed. Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

2007 09 18
Porsche Cayenne GTS

2007 09 18
Land Rover atskleidė kito G4 Challenge etapo planus

2007 09 18
Simpatiškas korėjietis

2007 09 18
Jaguar XF – sportiškas verslininkas

2007 09 18
Bekompromisis Porsche 911 GT2

2007 09 17
Naujas Jeep Cherokee gavo medžiaginį stogą

2007 09 17
Chrysler parodė visiškai naują Grand Voyager

2007 09 17
Zoom6

2007 09 17
Naujos kartos Audi A4 debiutas

2007 09 14
Citroen parodė stilingą kabrioletą

2007 09 14
Naujos kartos Renault Laguna

2007 09 14
Nauja informacija apie VW Tiguan

2007 09 14
Ateljė MS-Design parodė savo Fiat 500 versiją

2007 09 14
„Piktas“ Chevrolet Aveo

2007 09 13
„Namukas“ riedutininkams

Šiuolaikinis Bentley Speed, kurio ištakos siekia tolimus 1923 metus, pagaliau oficialiai debiutavo tarptautiniame Frankfurto autosalone. Ši mašina suprojektuota ant Bentley Continental GT platformos ir yra pati greičiausia ir galingiausia per visą britų markės istoriją. Automobilis gavo biturbininį W12 variklį, kurio galia yra padidinta nuo 560 iki 610 AG, o maksimalus sukamasis momentas siekia net 750 Nm. Pirmąjį „šimtuką“ GT Speed išvysto per 4,5 sekundės, o iš vietos iki 160 km/h įsibėgėja per 10,3 sekundės. Maksimalus greitis – 326 km/h.

Taip pat GT Speed gavo perprogramuotą pneumatinės pakabos valdymo bloką, prošvaisa priekyje buvo sumažinta 10 mm, o gale – 15 mm. Jei nežinote – modelyje Bentley Continental GT dabar montuojami patys didžiausi tarp lengvųjų automobilių stabdžių diskai, kurių skersmuo yra net 405 mm, tačiau versijai GT Speed galima užsisakyti ir karbono-keraminius 420 mm stabdžių diskus, kurie pamažina automobilio svorį dar 20 kilogramų.

Be to, baziniuose Continental GT ir GT Speed nuo šiol atsiras naujas stabilumo kontrolės sistemos režimas. Serijiniame kupė jis vadinsis Sport Traction ir leis ratams buksuoti esant nedideliems greičiams, o versijoje GT Speed šis režimas vadinsis Dynamic Mode ir skirsis elektronikos įsijungimo riba – „pasvilinti gumą“ bus leista net esant dideliems greičiams, kas ypač turėtų patikti patyrusiems vairuotojams.

Nuo bazinės versijos GT Speed skiriasi tik kai kuriomis detalėmis – didesnius ortakius turinčiu bamperiu, kitokiais ratlankiais su žemo profilio padangomis ir kitaip apipavidalintu salonu.



 
© 2005–2019
Jūs esate 3976711-asis lankytojas