pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Frankfurto autoslonas
2007 m. Rugsėjo 18 d.
Porsche Cayenne GTS. Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

2007 09 18
Land Rover atskleidė kito G4 Challenge etapo planus

2007 09 18
Simpatiškas korėjietis

2007 09 18
Jaguar XF – sportiškas verslininkas

2007 09 18
Bekompromisis Porsche 911 GT2

2007 09 17
Naujas Jeep Cherokee gavo medžiaginį stogą

2007 09 17
Chrysler parodė visiškai naują Grand Voyager

2007 09 17
Pristatytas pats greičiausias Bentley

2007 09 17
Zoom6

2007 09 17
Naujos kartos Audi A4 debiutas

2007 09 14
Citroen parodė stilingą kabrioletą

2007 09 14
Naujos kartos Renault Laguna

2007 09 14
Nauja informacija apie VW Tiguan

2007 09 14
Ateljė MS-Design parodė savo Fiat 500 versiją

2007 09 14
„Piktas“ Chevrolet Aveo

2007 09 13
„Namukas“ riedutininkams

Frankfurto autosalone vokiečių kompanija Porsche pristatė naują visureigio Cayenne modifikaciją – GTS. Pažymėsime, kad tai pirmas Cayenne, kuris gavo firminę aktyvią pakabą PASM. Anksčiau tokia pakaba buvo naudojama tik šios markės sportiškuose kupė. Nuo bazinio modelio versiją GTS galima atskirti pagal kitokį „bodikitą“, kurio pagrindiniai elementai perimti iš versijos Turbo, 21 colio ratlankius ir 24 milimetrais sumažintą prošvaisą.

Aišku, nemažai Cayenne GTS žavesio slypi po jo variklio dangčiu. Automobilis gavo 405 AG turintį benzininį 4,8 litro variklį su tiesioginio įurškimo sistema. Su juo iki „šimtuko“ Cayenne GTS gali įsibėgėti per 6,1 sekundės. Vidutinės kuro sąnaudos – 13.9 l/100 km.

Verta pažymėti, kad pas vairuotoją atsirado „stebuklingas“ mygtukas Sport, kuris ne tik paaštrina akseleratoriaus pedalą ir priverčia greičių dėžę veikti greičiau, bet ir „suspaudžia“ pakabą.

Pagrindiniais Cayenne GTS konkurentais bus aštuonių cilindrų variklį turintis BMW X5 ir Range Rover Sport Supercharged. Automobilio kaina Vokietijoje prasidės nuo 64 300 €.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4032291-asis lankytojas