pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Frankfurto autoslonas
2007 m. Rugsėjo 14 d.
Renault Laguna. Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
 

Kitos naujienos

2007 09 18
Porsche Cayenne GTS

2007 09 18
Land Rover atskleidė kito G4 Challenge etapo planus

2007 09 18
Simpatiškas korėjietis

2007 09 18
Jaguar XF – sportiškas verslininkas

2007 09 18
Bekompromisis Porsche 911 GT2

2007 09 17
Naujas Jeep Cherokee gavo medžiaginį stogą

2007 09 17
Chrysler parodė visiškai naują Grand Voyager

2007 09 17
Pristatytas pats greičiausias Bentley

2007 09 17
Zoom6

2007 09 17
Naujos kartos Audi A4 debiutas

2007 09 14
Citroen parodė stilingą kabrioletą

2007 09 14
Nauja informacija apie VW Tiguan

2007 09 14
Ateljė MS-Design parodė savo Fiat 500 versiją

2007 09 14
„Piktas“ Chevrolet Aveo

2007 09 13
„Namukas“ riedutininkams

Nauja Laguna – tai kompanijos Renault bandymas sukurti visapusiškai gerą automobilį – praktišką, ekologišką, komfortišką ir gerai valdomą. Jeigu prisiminti, ką prieš porą metų kalbėjo kompanijos prezidentas Karlosas Gosnas (Carlos Ghosn), tai turi būti vienas iš trijų geriausių automobilių savo klasėje. Kad jį suprojektuoti, dviračio išradinėti neteko. Naujos Laguna pagrindu tapo modernizuota praeitos kartos modelio platforma.

Nauja Laguna tapo 15 kilogramų lengvesnė už ankstesnį modelį, o taip pat sumažėjo aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas. Kartu su šiuolaikiškais varikliais, visa tai padarys Laguna vienu ekonomiškiausių automobiliu savo klasėje. Be to, prancūzai žada ir geresnius aktyvaus ir pasyvaus saugumo rodiklius. Kompanijos atstovai pažymi naują stabdžių sistemą ir gerus saugumo testų rezultatus, kuriuos pavyko pasiekti esant 70 km/h greičiui, o ne 50 km/h, kaip numatyta sertifikuotomis taisyklėmis.

Taip pat žadama, kad mašina savo klasėje bus viena patikimiausių. Prieš pradedant serijinę gamybą, 120 automobilių pravažiavo virš šešių milijonų kilometrų. Visi iškilę nesklandumai buvo išnagrinėti, o į gamybinę liniją įnešti atitinkami korektyvai. Be to naujoji Laguna padaryta taip, kad jos aptarnavimas būtų paprastas ir pigus. Padidinti servisiniai intervalai, o tokia operacija kaip papildomo įrangos diržo pakeitimas kai kuriuose varikliuose išvis nenumatyta – jis apskaičiuotas visam automobilio tarnavimo laikotarpiui.

Benzininiai varikliai bus keturi – atmosferiniai 1,6, 2,0 ir 3,5 litro, o taip pat 2,0 litrų turbininis, išvystantis 170 AG. Dyzeliniai varikliai irgi keturi. Tai 1,5 dCi, turintis 110 AG ir trys dviejų litrų agregatai, turintys 130, 150 ir 175 AG. Su šiais varikliais bus galima rinktis šešių pavarų „mechaniką“ arba „automatą“.

Pradedant nuo kitų metų, visi topinių versijų keturi ratai bus valdomi. Ši sistema labai panaši į tą, kuri naudojama japoniškuose automobiliuose, pavyzdžiui, Nissan Skyline. Kaip rašoma pranešime spaudai, „tai be žalos komfortui leido fantastiškai pagerinti valdomumą, kadangi pavyko išvengti pakabos „suspaudimo“.



 
© 2005–2019
Jūs esate 3997647-asis lankytojas