pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Frankfurto autoslonas
2007 m. Rugsėjo 17 d.
Audi A4. Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

2007 09 18
Porsche Cayenne GTS

2007 09 18
Land Rover atskleidė kito G4 Challenge etapo planus

2007 09 18
Simpatiškas korėjietis

2007 09 18
Jaguar XF – sportiškas verslininkas

2007 09 18
Bekompromisis Porsche 911 GT2

2007 09 17
Naujas Jeep Cherokee gavo medžiaginį stogą

2007 09 17
Chrysler parodė visiškai naują Grand Voyager

2007 09 17
Pristatytas pats greičiausias Bentley

2007 09 17
Zoom6

2007 09 14
Citroen parodė stilingą kabrioletą

2007 09 14
Naujos kartos Renault Laguna

2007 09 14
Nauja informacija apie VW Tiguan

2007 09 14
Ateljė MS-Design parodė savo Fiat 500 versiją

2007 09 14
„Piktas“ Chevrolet Aveo

2007 09 13
„Namukas“ riedutininkams

Audi ekspozicijos dalyje, kur buvo sustatyti nauji Audi A4 sedanai, situacija buvo bauginanti – norinčių pažiūrėti, pasėdėti ir pačiupinėti buvo marios. Netgi nufotografuoti šias mašinas pavyko tik tada, kai į Audi stendą atėjo kažkokia oficiali delegacija ir žurnalistus truputį „patraukė“ į šalį.

Tokį didelį ažiotažą galima paaiškinti tuo, kad nauja Audi A4 karta – tai visiškai naujas automobilis. Jis turi naują platformą, kurią jau „apvažinėjo“ naujas kupė Audi A5. Pagrindinis jos ypatumas – padidinta ratų bazė (iki 2808 mm) ir net 154 mm į priekį perkelta priekinė ašis. Tai leido išdėstyti variklį ir greičių dėžę arčiau ratų bazės, kas pagerino ne tik svorio paskirstymo tarp ašių santykį, bet ir suteikė daugiau galimybių posūkiuose. Tam pačiam tikslui buvo praplatinta priekinė tarpuvežė, kuri dabar yra 13 mm platesnė nei galinė.

Taip pat prailginta ratų bazė leido 20 mm padidinti salono ilgį, o erdvė galinių keleivių kojoms padidejo 36 mm. Kažkiek padidėjo ir bagažinė. Dabar jos talpa yra 480 litrų, o sudėjus galines sėdynes – 962 litrai.

Kol kas naujai Audi A4 numatyti penki varikliai. Tai du benzininiai – 1,8 TFSI ir 3,2 FSI, taip pat trys dyzeliai, kurių darbinis tūris yra 2,0, 2,7 ir 3,0 litrai. Bazinė modifikacija bus siūloma su nauju 1,8 litro benzininiu turbovarikliu. Jo galia yra 160 AG, o nuo 0 iki 100 km/h greičio toks sedanas galės įsibėgėti per 8,6 sekundės. Kitas benzininis variklis – 3,2 litro V6 su tiesioginio įpurškimo sistema, turi 265 AG ir kartu su šešių pavarų „automatu“ leidžia sedanui įsibėgėti iki „šimtuko“ per 6,2 sekundės. Tačiau pačiu „ekstremaliausiu“ yra laikomas naujas trijų litrų turbodyzelis. Jo galia yra 240 AG, o maksimalus sukamasis momentas – 500 Nm. Iš vietos iki 100 km/h toks sedanas galės įsibėgėti tik per 6,1 sekundės.

Modernizuotas 2,7 litro V6 turbodyzelis yra kiek „paprastesnis“ – jo galia yra 190 AG, o maksimalus sukamasis momentas – 400 Nm. Įsibėgėti iki „šimtuko“ jis leis sedanui per 7,7 sekundės, o vidutinės jo kuro sąnaudos – 6,6 l/100 km. Tačiau šis turbodyzelis bus komplektuojamas tik su belaipsniu veriatoriumi.

Pats preinamiausias bus dvilitrinis dyzelis, turintis 143 AG. Jis „valgo“ dar mažiau – 5,5 l/100 km, o komplektuojamas su šešių greičių „mechanika“ arba belaipsniu variatoriumi.

Visų varomų ratų sistemoje quattro iki šiol naudojamas tarpašinis diferencialas Torsen, tik dabar įprastoje situacijoje sukamasis momentas bus paskirstomas santykiu 40:60, o ne 50:50, kaip buvo anksčiau. Bazinėje komplektacijoje visus varomus ratus turės tik topinės Audi A4 versijos su 3,2 FSI ir 3,0 TDI varikliais. Kitoms modifikacijoms sistemą quattro teks užsisakyti atskirai.

Tarp kitų Audi A4 naujovių galime paminėti aktyvią vairo valdomumo sistemą, naujai sureguliuotą stabilizavimo sistemą, galingesnius stabdžius, multimedijos kompleksą MMI, elektrohidraulinį rankinį stabdį, kelio žymėjimus sekančią sistemą, „aklų zonų“ daviklius ir adaptyvinę greičio palaikymo sistemą, kuri dirba nuo 30 iki 230 km/h diapazone.

Be to, naujos kartos modelyje debiutuos sistema Audi Drive Select, kurios dėka vairuotojas galės pats išsirinkti pakabos standumo lygį ir valdančios elektronikos darbo algoritmus. Jų bus trys – „komfortiškai“, „dinamiškai“ ir „automatiškai“. Tokiu būdu galima bus keisti bėgių perjungimo greitį arba akseleratoriaus pedalo paspaudimo reakciją. Versijose su sistema MMI atsiras dar vienas punktas – Individual, kuriame vairuotojas galės nusistatyti visą automobilio elektroniką pagal savo pageidavimus 24 skirtinguose punktuose.



 
© 2005–2019
Jūs esate 3976733-asis lankytojas