pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Frankfurto autoslonas
2007 m. Rugsėjo 14 d.
Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

2007 09 18
Porsche Cayenne GTS

2007 09 18
Land Rover atskleidė kito G4 Challenge etapo planus

2007 09 18
Simpatiškas korėjietis

2007 09 18
Jaguar XF – sportiškas verslininkas

2007 09 18
Bekompromisis Porsche 911 GT2

2007 09 17
Naujas Jeep Cherokee gavo medžiaginį stogą

2007 09 17
Chrysler parodė visiškai naują Grand Voyager

2007 09 17
Pristatytas pats greičiausias Bentley

2007 09 17
Zoom6

2007 09 17
Naujos kartos Audi A4 debiutas

2007 09 14
Citroen parodė stilingą kabrioletą

2007 09 14
Naujos kartos Renault Laguna

2007 09 14
Ateljė MS-Design parodė savo Fiat 500 versiją

2007 09 14
„Piktas“ Chevrolet Aveo

2007 09 13
„Namukas“ riedutininkams

Mažasis „Tuarego“ brolis – VW Tiguan – tai ne visureigis. Jį galima apibūdinti kaip kompaktišką visais ratais varomą krosouverį, pasižymintį neblogu savo klasei pravažumu. Nedidelis, talpus ir universalus automobilis...

VW Tiguan išties gavosi labai kompaktiškas – jis tik 22 cm ilgesnis už penktą „Golfą“ ir 10 cm trumpesnis už universalą Golf Variant. Tačiau jis pakankamai erdvus – bagažinės talpa sudaro 470 litrų, o sudėjus galines sėdynes ji išauga net iki 1510 litrų. Krosouverio viduje galima vežti iki 2,5 metro ilgio daiktus (esant sudėtom galinėm sėdynėm). Be to galines sėdynes galima ne tik susidėti – jos turi 23 laipsnių kampo ribose reguliuojamą atlošą, o patys krėslai gali judėti pirmyn ir atgal 16 centimetrų atstumu.

Krosouverio pagrindu tapo modernizuota Golf V platforma, o jo visų varomų ratų sistema yra žinoma pagal kitus vokiečių koncerno modelius 4Motion, su gale esančia elektronikos valdoma mufta Haldex. Pagal tradiciją, įprastame judėjimo režime variklio galia perduodama tik priekiniams ratams, tačiau jų prabuksavimo atveju prisijungia ir galinė ašis, kuriai, priklausomai nuo situacijos, galima perduoti iki 90% sukamojo momento. Jokių tarpašinių blokiruočių čia nenumatyta, užtat yra stabilizavimo sistema, kuri gali pasirinktinai stabdyti atskirus ratus.

VW Tiguan pirkėjai galės rinktis vieną iš trijų bazinių komplektacijų, kurios skiriasi ne tik opcijų rinkiniu, bet ir kėbulo dizainu bei techniniais niuansais. Pati paprasčiausia versija vadinsis Trend&Fun. Ji turės stabilizavimo sistemą, pilną elektropaketą ir pusiau automatinę klimato kontrolę. Antroji versija – Sport&Style – skirsis kitokio dizaino 17 colių ratlankiais su 235/55 padangomis, chromuotais kėbulo akcentais, „ragais“ ant stogo, tonuotais šoniniais galiniais stiklais, oda apipavidalintu salonu ir kitokiais krėslais, su į aukštį reguliojama juosmens atrama.

Trečioji versija – bekelės Track&Fied – gaus kitokį priekinį bamperį, kuris padidina užvažiavimo kampą nuo 18 iki 28 laipsnių, minkštesnes ir komfortiškesnes priekines sėdynes, o taip pat pagalbinės elektronikos komplektą. Tarp „bekelės pagalbinikų“ ši modifikacija turės pagalbinę važiavimo nuolydžiu ir kilimo į kalną sistemą, kuri saugos sankabą nuo perkaitimo ir akseleratoriaus pedalo charakteristikas keičiančią sistemą, kuri leis tiksliau dozuoti trauką. Taip pat ši versija gaus bekelei orientuotus16 colių ratlankius su aukšto profilio padangomis ir kitaip sureguliuotą stabilizavimo, antiprabuksavimo ir visų varomų ratų sistemą.

Mėgstantiems keliauti, Volkswagen patobulino bazinę navigacijos sistemą, kuri dabar gali atsiminti iki 500 nepriklausomų maršrutinių taškų, o nuo 2008 metų VW Tiguan bus preinamas su adaptyvius amortizatorius turinčia nauja pakaba.

Volkswagen atstovų teigimu, Tiguan taps pirmu modeliu savo klasėje, kuris bus siūlomas tik su turbininiais varikliais. Jų bus penki – trys benzininiai ir du dyzeliai. Pačiu preinamiausiu skaitosi 1,4 litro 150 AG variklis, turintis turbiną ir mechaninį kompresorių. Bekelės modifikacijai Track&Fied kompresorius bus sureiguliuotas kiek kitaip, kas leis išgauti didesnį sukamąjį momentą esant žemoms apsukoms.

Du kiti benzininiai varikliai – tai tiesioginio įpurškimo sistemą ir turbiną turintys dvilitriniai agregatai TSI, kurių galia yra 170 ir 200 AG. Dyzeliniai varikliai bus irgi dviejų litrų darbinio tūrio ir turės 140 arba 170 AG. Su paskutiniuoju iki „šimtuko“ VW Tiguan galės įsibėgėti per 8,9 sekundės, o vidutinės kuro sąnaudos sudarys apie 7 litrus dyzelino šimtui kilometrų.

Bazine transmisija taps šešių pavarų „mechanika“, turinti labai trumpą pirmą pavarą – bekelėje krosouveris galės judėti 6,69 km/h greičiu esant 1000 apsisukimų per minutę. Antroji transmisija – šešių greičių „automatas“ su galimybe riboti dirbančių pavarų diapazoną. Ši funkcija tai pat skirta bekelei.

Įdomu tai, kad Tiguan turės tokią pačią pagalbinę parkavimosi sitemą kaip ir modelis Touran – ji pati rinksis vietą kur automobiliui „įlysti“ ir pati sukinės vairą reikiamu kampu. Vairuotojui liks tik spaudinės pedalus ir keisti pavaras.

Pasak VW atstovų Lietuvoje, pirmoji Tiguan partija į mūsų šalį atkeliaus jau grudžio pradžioje.



 
© 2005–2019
Jūs esate 3997648-asis lankytojas