pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Frankfurto autoslonas
2007 m. Rugsėjo 18 d.
Jaguar XF. Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
 

Kitos naujienos

2007 09 18
Porsche Cayenne GTS

2007 09 18
Land Rover atskleidė kito G4 Challenge etapo planus

2007 09 18
Simpatiškas korėjietis

2007 09 18
Bekompromisis Porsche 911 GT2

2007 09 17
Naujas Jeep Cherokee gavo medžiaginį stogą

2007 09 17
Chrysler parodė visiškai naują Grand Voyager

2007 09 17
Pristatytas pats greičiausias Bentley

2007 09 17
Zoom6

2007 09 17
Naujos kartos Audi A4 debiutas

2007 09 14
Citroen parodė stilingą kabrioletą

2007 09 14
Naujos kartos Renault Laguna

2007 09 14
Nauja informacija apie VW Tiguan

2007 09 14
Ateljė MS-Design parodė savo Fiat 500 versiją

2007 09 14
„Piktas“ Chevrolet Aveo

2007 09 13
„Namukas“ riedutininkams

Kompanijai Jaguar naujasis sedanas XF reiškia be galo daug. Būtent šis automobilis turi nuspręsti britų markės ateitį, todėl jį buvo stengtasi padaryti kuo geriau. Tiksliau sakant, labai gerą ir maksimaliai ryškų.

Pradėkime nuo dizaino. Visų pirma, jis visiškai nebūdingas Jaguar automobiliams, kurie paskutiniu metu buvo labai konservatyvūs. Kaip rašo patys anglai, pagrindinė užduotis buvo atsikratyti dideliems sedanams būdingo „trimatiškumo“. Šios užduoties sprendimas leido ne tik sukurti dinamišką ir stilingą išvaizdą, bet ir išgauti gan įspūdingą aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą – 0,29. Aišku, galima kabinėtis prie atskirų dizaino elementų ir sakyti, kad į XF perkelta nemažai kitų markių automobilių elementų. Pavyzdžiui, visiškai sutinkame su ta nuomone, kad galiniai žibintai yra beveik tokie patys kaip Aston Martin. Tačiau ar tai blogai? Taip pat galima teigti, kad priekinės optikos sprendimas irgi neoriginalus, ir visa tai mes jau matėm Subaru, VW, Honda ir kitų markių automobiliuose. Žinoma, kyšanti „ištempto“ žibinto apvali dalis naudojama jau ne pirmą kartą, tačiau ar daug matėt, kad ji būtų viršuje ir taip įtakotų variklio gaubto formą?

Interjeras taip pat gavosi visiškai kitoks. Jo stilių galima charakterizuoti kaip „draugiškas hi-tech“. Išjungus degimą „pasislepia“ ventiliacijos deflektoriai, atidarius vairuotojo dureles pradeda „pulsuoti“ Start mygtukas, o didžiausią įspūdį palieka iškylantis „suktukas“, kuris čia pakeitė įprastą automatinės greičių dėžės selektorių. Taip pat figūruoja ir tradiciški „prabangos“ elementai – aukštos kokybės oda ir retų medžio rūšių bei aliuminio apdaila. Visa tai „neįkyriai“ apšviečia dešimtys diodų. Visumoje interjeras padarytas pagal principą „nesimato, kol neprireiks“. Į akis nekrenta tokios klasės automobiliams būdinga įvairiausių rankenėlių ir mygtukų gausybė. Salonas yra gana minimalistiškas, kadangi daugumos funkcijų valdymas yra perkeltas į sensorinį ekraną.

Atskiro dėmesio užsitarnauja audiosistema. Netgi bazinėje versijoje Jaguar XF turi aštuonis dinamikus, „supranta“ MP3 formatą ir yra galimybė prijungti iPod arba kitokį MP3 grotuvą. Sekantis lygis – 320 vatų sistema su žemo dažnio garsiakalbiu. Pati brangiausia „muzika“ – Bowers & Wilkins 440 vatų audiosistema su žemo dažnio garsiakalbiu ir Dolby Pro Logic.

Iš techninės pusės mašina yra įdomi tuo, kad iš pat pradžių buvo naudojami kompiuterinio projektavimo metodai. Tai leido pasiekti norimų rezultatų greičiau ir paprasčiau. Norimi rezultatai – tai standžiausias savo klasėje kėbulas, lygus svorio paskirstymas tarp priekinės ir galinės ašies bei labai lengvas kėbulas. Bagažinės talpa sudaro 540 litrų, tačiau prireikus galima sudėti galines sėdynes, kas yra labai reta tokios klasės automobiliams.

Jaguar XF gavo naują stabilizavimo sistemą, kuri turi du režimus. Pirmasis koreguoja bet kokius ratų praslydimus. Antrasis leidžia nedidelį prabuksavimą ir net lengvą „užnešimą“, o panorėjus ESP galima išvis atjungti.

Visi XF bus leidžiami tik su šešių pavarų automatinėmis greičių dėžėmis. Variklių liniją atidaro 2,7 litro dyzelinis V6, išvystantis 207 AG ir trijų litrų benzininis V6, kurio galia yra 238 AG. Brangesnės versijos bus komplektuojamos su benzininiu 4,2 litro V8 agregatu. Atmosferinė jo versija turės 298 AG, o kompresorinė – 416 AG. Kalbant apie Jaguar XF gabaritus be skaičių, galime pažymėti, kad jis yra platesnis ir didenis nei Mercedes E-klasė, Audi A6 arba Lexus GS. Komplektacijos variantų bus trys – Luxury, Premium Luxury ir SV8.

Jaguar XF užsakymai jau priimami, o pirmieji automobiliai pasieks savo šeimininkus sekančių metų kovą.



 
© 2005–2019
Jūs esate 3997638-asis lankytojas