pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Frankfurto autoslonas
2007 m. Rugsėjo 17 d.
Chrysler Grand Voyager. Michailo Cimbalo nuotraukos
 

Kitos naujienos

2007 09 18
Porsche Cayenne GTS

2007 09 18
Land Rover atskleidė kito G4 Challenge etapo planus

2007 09 18
Simpatiškas korėjietis

2007 09 18
Jaguar XF – sportiškas verslininkas

2007 09 18
Bekompromisis Porsche 911 GT2

2007 09 17
Naujas Jeep Cherokee gavo medžiaginį stogą

2007 09 17
Pristatytas pats greičiausias Bentley

2007 09 17
Zoom6

2007 09 17
Naujos kartos Audi A4 debiutas

2007 09 14
Citroen parodė stilingą kabrioletą

2007 09 14
Naujos kartos Renault Laguna

2007 09 14
Nauja informacija apie VW Tiguan

2007 09 14
Ateljė MS-Design parodė savo Fiat 500 versiją

2007 09 14
„Piktas“ Chevrolet Aveo

2007 09 13
„Namukas“ riedutininkams

Pirmuoju automobiliu, kuris išvažiavo į kompanijos Chrysler stendą Frankfurte, buvo visiškai naujas minivenas Grand Voyager. Iš vienos pusės, vargu ar kas Europoje rinksis jį kaip šeimos automobilį – asmeniniam naudojimui jis tikrai per didelis ir neekonomiškas, kadangi turi benzininį 3,8 litro V6 variklį. Tačiau žiūrint iš kitos pusės, Europoje yra labai išvystytas verslo automobilių parkas, kuriame dominuoja penkių ar septynių vietų minivenai, skirti vežioti įvairias delegacijas ir personalą.

Būtent šiame segmente ne toks brangus Grand Voyager galės sudaryti rimtą konkurenciją tokiems automobiliams kaip VW Caravelle arba Mercedes Viano. Grand Voyager – tai išties puikus verslo automobilis. Pirmą kartą šioje klasėje jis gali pasigirti atskiromis ir pasukamomis antros eilės sėdynėmis. Esant reikalui, jas galima pasukti 180 kampu, o jeigu užsakyti sudedamą staliuką tarp antros ir trečios sėdynių eilės, tai minivenas tampa panašus į kabinetą ant ratų.

Kai kuriose versijose galinė „sofa“ elektros dėka susideda į nišą grindyse, tačiau bazinėje modifikacijoje tai teks daryti rankomis. Užtat salono transformacijos ir daiktų laikymo sistema Stow'n'Go yra siūloma jau bazinėje komplektacijoje. Taip pat kaip ir nusileidžiantys galinių durų stiklai, reguliuojamos šviesos diodų lemputės visiems keleiviams (kaip lėktuve) bei užuolaidėlės sėdintiems antroje ir trečioje eilėje.

Dar vienas įdomus sprendimas – „dėžė-porankis“, kuris gali judėti nuo priekinių iki galinių sėdynių ir atgal. Norėdami laimėti erdvės salone inžinieriai perkėlė automatinės greičių dėžės valdymo svirtį nuo grindų į centrinės konsolės viršutinę dalį.

Naujo Chrysler Grand Voyager pardavimai prasidės pirmajame 2008 metų ketvirtyje.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4013375-asis lankytojas