pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Frankfurto autoslonas
2007 m. Rugsėjo 18 d.
Michailo Cimbalo ir gamintojo nuotraukos
 

Kitos naujienos

2007 09 18
Porsche Cayenne GTS

2007 09 18
Land Rover atskleidė kito G4 Challenge etapo planus

2007 09 18
Simpatiškas korėjietis

2007 09 18
Jaguar XF – sportiškas verslininkas

2007 09 17
Naujas Jeep Cherokee gavo medžiaginį stogą

2007 09 17
Chrysler parodė visiškai naują Grand Voyager

2007 09 17
Pristatytas pats greičiausias Bentley

2007 09 17
Zoom6

2007 09 17
Naujos kartos Audi A4 debiutas

2007 09 14
Citroen parodė stilingą kabrioletą

2007 09 14
Naujos kartos Renault Laguna

2007 09 14
Nauja informacija apie VW Tiguan

2007 09 14
Ateljė MS-Design parodė savo Fiat 500 versiją

2007 09 14
„Piktas“ Chevrolet Aveo

2007 09 13
„Namukas“ riedutininkams

Į Frankfurtą Porsche atsivežė beveik visus savo modelius, įskaitant ir pačią galingiausią kupė 911 versiją, kuri gavo „prierašą“ GT2. Naujas Porsche 911 GT2 – tai ne šiaip dar viena modelio 911 versija, o tikras superautomobilis. Iš vietos iki 100 km/h jis gali įsibėgėti tik per 3,7 sekundės, o jo maksimalus greitis sudaro 329 km/h.

Naujiena suprojektuota ant 911 Turbo bazės, bet turi galinius varomus ratus su asimetrišku padidintos trinties diferencialu. Po variklio dangčiu – tas pats opozicinis 3,6 litro variklis su dviem kintamos geometrijos turbinom, o jo galia padidinta nuo 480 iki 530 AG. Siekiant sumažinti automobilio svorį, į Porsche 911 GT2 įtaisyta iš titano pagaminta nauja išmetino sistema, o jau bazinėje komplektacijoje automobilis turės keraminius stabdžių diskus, kurie padėjo automobiliui „numesti“ dar apie 20 kilogramų.

Firminė stabilumo ir traukos kontrolės sistema PSM gavo du naujus režimus. Viename vairuotojas gali atjungti tik stabilizavimo sistemą, o kitame dar ir traukos kontrolę. Ne tiek patyrusiems vairuotojams bus naudinga pagalbinė funkcija starto metu, pavadinimu Launch Assistant. Po jos aktyvavimo vairuotojas galės visiškai „paskandinti“ akseleratoriaus pedalą, įspausti sankabą ir įjungti pirmą bėgį. Po to ši sistema savarankiškai nustatys reikiamus maksimaliai efektyviam startui variklio apsisukimus, o kai vairuotojas atleis sankabos pedalą, Launch Assistant ims kontroliuoti traukos padavimą ratams ir leis išvengti stipraus jų prabuksavimo.

Porsche 911 GT2 važiuoklės nustatymo parametrai labai panašūs kaip ir trekui skirtoje modifikacijoje GT3. Naujienos prošvaisa sumažinta 2,5 cm, o adaptyvūs amortizatoriai turi du bazinius režimus (įprastas ir sportinis). Yra pakitimų ir išorėje – nauji bamperiai su charakteringomis „žiaunomis“ šonuose, kitoks galinis spoileris, kuris didina prispaudimą esant dideliems greičiams ir nauji ratlankiai. Salone – sportiškos sėdynės, kurių gamybai buvo naudojamas karbonas ir stiklo pluoštas.



 
© 2005–2019
Jūs esate 4013386-asis lankytojas