pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Frankfurto autoslonas
Porsche Cayenne GTS. Michailo Cimbalo nuotraukos
Rugsėjo 18 d. 11.43 val.

Frankfurto autosalone vokiečių kompanija Porsche pristatė naują visureigio Cayenne modifikaciją – GTS. Pažymėsime, kad tai pirmas Cayenne, kuris gavo firminę aktyvią pakabą PASM. Anksčiau tokia pakaba buvo naudojama tik šios markės sportiškuose kupė. Nuo bazinio modelio versiją GTS galima atskirti pagal kitokį „bodikitą“, kurio pagrindiniai elementai perimti iš versijos Turbo, 21 colio ratlankius ir 24 milimetrais sumažintą prošvaisą.

11.41 val.
Land Rover atskleidė kito G4 Challenge etapo planus
10.22 val.
00.02 val.
Jaguar XF – sportiškas verslininkas

 
Michailo Cimbalo ir gamintojo nuotraukos
Į Frankfurtą Porsche atsivežė beveik visus savo modelius, įskaitant ir pačią galingiausią kupė 911 versiją, kuri gavo „prierašą“ GT2. Naujas Porsche 911 GT2 – tai ne šiaip dar viena modelio 911 versija, o tikras superautomobilis. Iš vietos iki 100 km/h jis gali įsibėgėti tik per 3,7 sekundės, o jo maksimalus greitis sudaro 329 km/h.
Rugsėjo 17 d.
Michailo Cimbalo ir gamintojo nuotraukos
Svarbiausia amerikiečių kompanijos Jeep premjera Frankfurto autosalone – naujas Cherokee. Visureigis gavo visiškai kitokį kėbulo dizainą – kampuotesnį ir dar masyvesnį. Iš galo ir šono jis dabar primena savo „dvynuką“ Dоdge Nitro, tačiau iš prieko atrodo kaip nulietas Commander. Šį įspūdį sudaro tokia pati buka „nosis“ ir „trapecijos“ formos žibintai. Tačiau per žemai esantis bamperis gali neigiamai atsiliepti šio automobilio bekelės savybėms.
 
Chrysler Grand Voyager. Michailo Cimbalo nuotraukos
Pirmuoju automobiliu, kuris išvažiavo į kompanijos Chrysler stendą Frankfurte, buvo visiškai naujas minivenas Grand Voyager. Iš vienos pusės, vargu ar kas Europoje rinksis jį kaip šeimos automobilį – asmeniniam naudojimui jis tikrai per didelis ir neekonomiškas, kadangi turi benzininį 3,8 litro V6 variklį. Tačiau žiūrint iš kitos pusės, Europoje yra labai išvystytas verslo automobilių parkas, kuriame dominuoja penkių ar septynių vietų minivenai, skirti vežioti įvairias delegacijas ir personalą.
 
Bentley Continental GT Speed. Michailo Cimbalo nuotraukos
Šiuolaikinis Bentley Speed, kurio ištakos siekia tolimus 1923 metus, pagaliau oficialiai debiutavo tarptautiniame Frankfurto autosalone. Ši mašina suprojektuota ant Bentley Continental GT platformos ir yra pati greičiausia ir galingiausia per visą britų markės istoriją. Automobilis gavo biturbininį W12 variklį, kurio galia yra padidinta nuo 560 iki 610 AG, o maksimalus sukamasis momentas siekia net 750 Nm. Pirmąjį „šimtuką“ GT Speed išvysto per 4,5 sekundės, o iš vietos iki 160 km/h įsibėgėja per 10,3 sekundės. Maksimalus greitis – 326 km/h.
 
Mazda6. Dmitrijaus Larčenko nuotraukos
Tai, kad nauja Mazda6 turi Ford Mondeo platformą, tebuvo nepatvirtinti gandai. Pažvelgę į Frankfurto autosalone demonstruojamo automobilio priekinę pakabą neaptiksime „Fordams“ charakteringo „makfersono“, užtat pamatysime dvi „mazdiškas“ skersines svirtis. Medžiagoje spaudai taip pat nerašoma „absoliučiai nauja pakaba“, tačiau labai dažnai minimas žodis „modernizuota“. Paprasčiau šnekant, antros kartos Mazda6 pagrindu tapo modernizuota ankstesnės versijos platforma.
 
Audi A4. Michailo Cimbalo nuotraukos
Audi ekspozicijos dalyje, kur buvo sustatyti nauji Audi A4 sedanai, situacija buvo bauginanti – norinčių pažiūrėti, pasėdėti ir pačiupinėti buvo marios. Netgi nufotografuoti šias mašinas pavyko tik tada, kai į Audi stendą atėjo kažkokia oficiali delegacija ir žurnalistus truputį „patraukė“ į šalį.

atgal 1 2 3 toliau →


 
© 2005–2017
Jūs esate 3564822-asis lankytojas