Toyota Yaris pavaru deze

Nerandantiems vietos padiskutuoti kituose skyriuose.

Moderatoriai: Egis73, TOMAZZ, edga4you, Renate

Toyota Yaris pavaru deze

Standartinė montesa » 2011 m. geg. 27 d. 14.40 val., pen

Sveiki!
Ieskau masineles apie 10 000 - 13000Lt. Pirmas ir beveik vienintelis pasirinkimas - Toyota Yaris 1.3l automatas (automatas - butina salyga :)). Labai prasau zinanciu isaiskinti man kai kuriuos dalykelius del pavaru dezes, nes iskaudo galva jau pora savaiciu narsant interneta ir ieskant masinos:

1) ar tiesa, kad derinio aotomatas+dyzelis nera (kalbu apie 1999-2001m Yaris, kuriuos galiu ipirkti), nes tokio varianto neteko sutikti?
2) teko skaityti, kad pilnas automatas buvo montuojamas tik i masinas, skirtas JAV. Europoje visur pusiau automatas. Ar tai tiesa? Jei masina parvaryta, pavyzdziui, is Vokietijos ir rasoma, kad ji automatas - tai reiskia, pardavejas meluoja arba nezino?
3) Ar pusiau automatas labiau linkes gesti nei automatas (teko girdeti)? Siaip si masina visur apibudinama kaip labai patikima.

Is anksto atsiprasau, jei klausimai pasirodys idiotiski - masinos ieskojimo prasme esu zuvis ant kranto, dar neteko tuo uzsiimti. Ir labai dekoju uz visus atsakymus!!!
montesa
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2011 m. geg. 27 d. 14.13 val., pen
Miestas: Kaunas

Re: Toyota Yaris pavaru deze

Standartinė Azazelo » 2011 m. geg. 27 d. 18.40 val., pen

Labas,
Pirmos kartos Toyota Yaris (1999-2005) dyzelinė versija buvo gaminama tik su mechanine greičių dėže. Benzininės versijos turėjo ir mechaninę greičių dėžę, ir automatinę. O pusiau automatinė (Semi-Automatic arba „Free-Tronic“) turėjo tik Yaris su 1.0 16V VVTi benzininiu varikliu.
Antros kartos Yaris su dyzeliniu 1.4 D-4D varikliu turi ir automatinę (bet ne Semi-Automatic) dėžę.
Japonijoje, Šiaurės Amerikoje ir Kanadoje Yaris buvo pardavinėjamas Vitz ir Echo pavadinimais. Kad Europoje visur tik pusiau automatas, tai čia ne tiesa. Europos rinkai buvo montuojama ir automatinė dėžė, ir pusiau automatinė. Na ir mechaninė, aišku.
Pirmos kartos Yaris „dyzelis-automatas“ nenusipirksi. Nebent koks stebuklas... Tarkim, mano pažįstamas labai seniai turėjo Mercedes-Benz (W123) dviejų litrų dyzelį su automatine dėže. Tokia kombinacija W123-iame kėbule niekada nebuvo gaminama, tačiau jis ją nusipirko. Galbūt ta mašina kažkada buvo pagaminta pagal kokį nors specialų užsakymą (pavyzdžiui, invalidui ar kokio labai turtingo vokiečio tingiai žmonai)... :roll:
Pusiau automatas – tai ta pati mechaninė greičių dėžė, tik su elektronikos valdoma sankaba. Kitaip sakant – robotizuota mechaninė dėžė, kurios viduje tarp tų pačių krumpliaračių „sėdi“ robotas ir vietoj vairuotojo spaudo sankabą :) . Konstrukcija patikima, ypatingų problemų nekelianti ir nereikalaujanti jokio ypatingo aptarnavimo. Šios dėžės trūkumas tik tas, kad intensyviau važinėjant mašina nuolatos trūkčioja. Tačiau važinėjant ramiai, trūkčiojimų beveik nesijaučia.
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York

Re: Toyota Yaris pavaru deze

Standartinė montesa » 2011 m. geg. 27 d. 21.12 val., pen

Wow! Aciu uz toki issamu ir greita atsakyma!!! Didele pagarba Jums, Azazelo, nes teko skaityti nemazai Jusu pasisakymu siame forume ir mano manymu, esate tiesiog pavyzdinis forumietis: atsakymai visada i tema, issamus ir mandagus, be ironijos ir cinizmo visokiems neismaneliams, uzdavinejantiems specialistui kartais turbut be galo juokingus klausimus. Zodziu, nuosirdus komplimentai ir padeka!
Iseina, kad labiausiai noreciau antros kartos dyzelinio varianto, bet kisene per plona... O ir variantu passitaiko retai ir su dideliu myliazu. Nors 1.3l pirmos kartos automata irgi reikia zvejoti kantriai, kol kas nepasitaike padorus. Siuo metu autopliuse yra skelbimas 1.0l variantui, bet bijau, kad siek tiek silpnokas, be to, sitame forume skaiciau, kad kuro valgo panasiai kaip 1.3l:
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... 546943?qt=

Aisku, idealiausia man butu mazas ekonomiskas patikimas automatas dyzelis (butinai 4/5 duru, nes ant galines sedynes dar vaiko kedute bus), bet is forumu susidariau ispudi, kad geriausia ziureti japoniskas, o i kaina itilpti nelengva. Corolla per brangi (automatai dyzeliai irgi tik velesni modeliai, ar ne?), nors irgi ziurejau. Zinau, kad ne i tema, bet jei kiltu kokia mintis, buciau be galo dekinga.
montesa
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2011 m. geg. 27 d. 14.13 val., pen
Miestas: Kaunas

Re: Toyota Yaris pavaru deze

Standartinė Azazelo » 2011 m. geg. 28 d. 01.25 val., šeš

montesa rašė:Wow! Aciu uz toki issamu ir greita atsakyma!!! Didele pagarba Jums, Azazelo, nes teko skaityti nemazai Jusu pasisakymu siame forume ir mano manymu, esate tiesiog pavyzdinis forumietis: atsakymai visada i tema, issamus ir mandagus, be ironijos ir cinizmo visokiems neismaneliams, uzdavinejantiems specialistui kartais turbut be galo juokingus klausimus. Zodziu, nuosirdus komplimentai ir padeka!
Iseina, kad labiausiai noreciau antros kartos dyzelinio varianto, bet kisene per plona... O ir variantu passitaiko retai ir su dideliu myliazu. Nors 1.3l pirmos kartos automata irgi reikia zvejoti kantriai, kol kas nepasitaike padorus. Siuo metu autopliuse yra skelbimas 1.0l variantui, bet bijau, kad siek tiek silpnokas, be to, sitame forume skaiciau, kad kuro valgo panasiai kaip 1.3l:
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... 546943?qt=

Aisku, idealiausia man butu mazas ekonomiskas patikimas automatas dyzelis (butinai 4/5 duru, nes ant galines sedynes dar vaiko kedute bus), bet is forumu susidariau ispudi, kad geriausia ziureti japoniskas, o i kaina itilpti nelengva. Corolla per brangi (automatai dyzeliai irgi tik velesni modeliai, ar ne?), nors irgi ziurejau. Zinau, kad ne i tema, bet jei kiltu kokia mintis, buciau be galo dekinga.

Na jau tikrai ačiū ačiū už tokią gerą nuomonę :D . O kas dėl neišmanėlių, tai patikėkite – aš pats galėčiau užduoti daugybę tokių klausimų, kad ne vienas specialistas juokais nuleiptų... :lol: O jei rimtai, tai automobilinėje temoje juokingų klausimų nėra, nes čia daugybė visokiausių užslėptų gudrybių ir niuansų, kuriuos dar ir specialistai ne visi žino.
Nurodytame skelbime parduodamas Yaris tikrai turėtų būti su pusiau automatine greičių dėže, tačiau šio variklio ekonomija nežavi. Daugiau važinėjant mieste, kuro sąnaudos nesunkiai pasieks 10 litrų/100km. Ši mašina, nors ir kokybiška bei patikima, bet tokių išlaidų benzinui neverta. Be to, mano manymu, ten parduodama bazinė komplektacija, nes tik baziniuose modeliuose bamperiai buvo nedažyti. O bazinė ir yra bazinė – ten gali nebūti kokių nors komforto ar saugumo elementų ar dar kokių vairuotojui mielų dalykėlių.
O kas iš automobilių pačiai patinka, na arba, ką įmanoma būtų įpirkti už turimą sumą?
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York

Re: Toyota Yaris pavaru deze

Standartinė montesa » 2011 m. geg. 28 d. 10.44 val., šeš

Tai va, kad uz turima suma pagal keliamus reikalavimus nelabai kas yra... Cia neina kalba apie ta, kas patinka - kai istekliai riboti, reikia rinktis is to, kas yra. Jei suvedu automatas+dyzelis+4/5durys, kaip taisykle ismeta passatus, mondeo, volvo S80, mersus kaip laivus... O man reikia mazo masiniuko... Yaris dar patiko del to, kad vairuotojas siek tiek auksciau sedi, kas aktualu mano mamai, kuri kartais vezios vaika, bet nera labai gera vairuotoja... Turguj buvau mersiuka A170 dyzeli automata nusiziurejus (pagal ismatavimus tiko :)), bet servise isgirde vos ne pirstu i kakta pasukiojo, tai sio varianto atsisakiau :). Dar i Micra dairiausi, bet supratau, kad variklliai nekokie. I prancuziskas net neziuriu. Zodziu, itariu, kad teks atsisakyt dyzelio ir ieskot ekonomiskesnio benzino. Kazkaip visai neziurejau ir i Golfus, gal be reikalo? Siame forume siulova Octavia jau nelabai maza, bet gal reiketu paziuret. Taip pat pastebejau, kad Opel Astra kai kas rekomenduoja, nors artimieji paminejus opelius tik nosis suraukia.
Krito man tas Yaris i akis, bet pasisakymai del ekonomijos labai skirtingi: kas su 7l/100km nuvaziuoja, o kam ir 10l prireikia. Siaip as vazineciau mieste, tai turbut butu apie 10l, o dar benzinas, tai tikriausiai neapsimoka.
Jauciu, reikia man pereit i tema auto uz 10000-15000 ir pradet paieska is naujo...
montesa
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2011 m. geg. 27 d. 14.13 val., pen
Miestas: Kaunas

Re: Toyota Yaris pavaru deze

Standartinė Azazelo » 2011 m. geg. 29 d. 02.44 val., sek

Na taip – visi tie pasatai, mondeo, volvo ir pan. yra tai, kas Lietuvoje populiaru. Ne pačios mažiausios, ne pačios geriausios ir ne pačios ekonomiškiausios mašinos. Neekonomiškos ne kuro atžvilgiu, o bendrai paėmus – jų remontas per daug dažnas ir kartais per daug brangus, tad nežiūrint į tai, kad kuro sunaudoja gal ir nedaug, tačiau bendroje sumoje išlaidų išeina nemažai. Dėl A170 pirštų prieš damą sukioti gal ir nederėtų, bet mašina tikrai super prasta. Labai nekokybiškai pagaminta, dažnai genda, o gedimų šalinimas brangiai atsieina. Nissan Micra – labai patikima mašina. Pirmos kartos (1992-2003) Micra benzininiai varikliai labai geri, su daugtaškiu įpurškimu ir aliumininiu variklio bloku. Bėda tik ta, kad paskirstymo grandinė per greitai susidėvi. Benzininiai varikliai smagūs ir ekonomiški, tad šiek tiek komplikuoto dyzelinio motoro ieškoti neverta. Pagal savo patikimumą Micra visuomet buvo tarp savo klasės lyderių. Tačiau patikimi ir patvarūs automobiliai turi ir vieną labai didelę blogybę – jie beveik negenda, tad žmogus važinėja ne tik nieko neremontuodamas, bet ir apskritai nesirūpindamas tos mašinos priežiūra. Atseit, „šita mašina patikima ir patvari, tai ir daryti čia nieko nereikia...“. Tačiau net su pačia patikimiausia mašina tikrai yra ką veikti – savalaikis tepalų ir įvairių skysčių (stabdžių sk., pavyzdžiui) keitimas, stabdžių sistemos apnašų valymas, reguliarus kai kurių elektros kontaktų valymas, tepimo taškų savalaikis tepimas ir t.t. ir pan. Nekokybiškai pagamintoms mašinoms šios procedūros nepadės, tačiau viso to neatliekant, net ir kokybiški automobiliai žymiai greičiau išeikvoja savo resursą ir tampa tiesiog metalo laužu. Štai todėl aktualiausias klausimas „Kur surasti gerai išlaikytą automobilį?!“ ir lieka aktualiausiu...
Su mažomis prancūziškomis mašinomis tikrai geriau neprasidėti. Iš Golfų – nebent tik Golf IV. Antras Golfas per senas, trečias – labai nekokybiškas, penktas – per brangus, o Golf IV būtų labai neblogas pasirinkimas. Bet ir vėl su sąlyga, kad jis buvo tinkamai prižiūrimas. Jei tik pavyktų tokį surasti, tai galima pirkti be baimės. Octavia irgi labai geras pasirinkimas. Taip – ji didesnė, bet iš tiesų ji nėra tokia jau didelė. Užtat kokybė labai gera. Na gal tik ant galinės sėdynės vietos keleivių kojoms galėtų būti šiek tiek daugiau.
Astra II – jau seniai nebe tas senasis Opelis, kuris kasdien gedo, o rūdijo net nuotraukoje. Antroji Astra turi nemažai privalumų: labai tvirta pakaba, beveik negendantys ir labai ištvermingi benzininiai 1.6 varikliai, cinkuoti ir nerūdijantys (jei nebuvo pažeisti avarijoje) kėbulai, idealūs miesto automobiliui gabaritai ir nebrangi eksploatacija bei remontas.
Dėl Yaris kuro ekonomijos, tai varikliai nors ir skirtingi, bet kuro naudoja beveik vienodai. Skirtumas yra tik tarp mechaninės ir automatinės greičių dėžės. Sportinio tipo versija irgi gerokai ekonomiškesnė dėl kitokių perdavimo skaičių. Kadangi tie mažiukai Yario varikliukai patys iš savęs nėra galingi, tai norint normaliai važinėti, jiems ir kuro reikia duoti daugiau. O jei dar prisideda automatinė dėžė, tai kuro ekonomijos ir nebelieka. Be to, ir nuo vairavimo stiliaus daug kas priklauso, ir nuo eismo sąlygų, ir nuo važinėjamo atstumo (kasdien nuvažiuojant tik po keletą kilometrų ir varikliui nespėjant įšilti, kuro sąnaudos visada bus didelės), ir dar daug nuo ko. Net nuo padangų! Pavyzdžiui, ant vienos mašinos sumontuotos ekonomiškos mažo pasipriešinimo padangos, o ant kitos – kokios nors sportinio tipo padangos, pasižyminčios žvėrišku sukibimu su keliu. Net vienam ir tam pačiam vairuotojui niekaip nepavyks su abejomis mašinomis pasiekti tų pačių kuro sąnaudų. Taip pat daug priklauso ir nuo padangų gumos sudėties ir jos minkštumo, protektoriaus rašto ir gylio, tinkamo oro padangose (per mažai oro – kuro sąnaudos neišvengiamai bus didesnės). Blogas ratų suvedimas ar išvirtimas irgi lemia kuro sunaudojimą. O keliese yra važinėjama? O kiek nereikalingo svorio bagažinėje vežiojama? O kaip dažnai naudojamas kondicionierius arba važinėjama su įjungtu galinio stiklo apšildymu? Net oro sąlygos lemia (per lietų – vienaip, saulėtą dieną – kitaip, per sniegą – dar kitaip). Ir taip toliau... Štai todėl pasisakymai apie kuro ekonomiją visada skiriasi, o kartais ir labai smarkiai. Na tarkim, elementariausias pavyzdys – viena mūsų mašina su 3.2 litro benzininiu varikliu ir automatine greičių dėže: žmona važiuoja vingiuotu tarpmiesčių keliu beveik be jokio eismo iš taško A iki taško B (23 km) ir jai kaskart išeina kuro vidurkis maždaug 14 litrų/100km... Nunuliname borto kompiuterį ir už vairo sėdu aš. Tas pats kelias, lygiai tas pats atstumas, lygiai tos pačios eismo ir oro sąlygos ir lygiai tas pats pravažiuotas laikas (neviršijant 60 mylių/val greičio ir nesivelkant be reikalo), bet mano vidurkis – maždaug 11 litrų/100km. Kodėl? Vairuojant žmonai, borto kompiuteris rodo momentines kuro sąnaudas nuo 65 litr/100km iki 7 litr/100km; važiuojant man – nuo 49 litr/100km iki 4 litr/100km. Na štai – du skirtingi vairuotojai su skirtinga patirtimi ir skirtingu vairavimo stiliumi nuvažiavo tuo pačiu keliu su tuo pačiu automobiliu tą patį atstumą per tą patį laiką, o kuro ekonomijos skirtumas – maždaug 3 litr/100km! Tačiau šitoje vietoje taupaus važiavimo eksperimentas nesibaigė... Teisingiau pasakius, taupaus važiavimo eksperimentas kaip tik čia ir baigėsi, nes vėl nunuliname borto kompiuterį ir tuo pačiu keliu, tik jau atgal, spaudžiu, kaip sakoma „gazas-dugnas“. Atvažiuojame beveik dvigubai greičiau, bet benzino vidurkis – beveik 18 litr/100km...
Kitas eksperimentas: vėlai vakare išvažiuojame į autostradą, pasiekiame 100km/h greitį ir nunuliname borto kompiuterį. Be jokio lenkimo ir pristabdymo nuvažiavę 50 kilometrų, apsikeičiame vietomis, pasiekiame 100km/h greitį, vėl nunuliname parodymus ir nuvažiuojame tuos pačius 50 kilometrų... Mano vidurkis – 7,1 litr/100km, žmonos – 11,3 litr/100km! Kaip taip gali būti? :? Viskas paprasta – „gazo“ pedalas turi tokių padėčių, kuomet užtenka jį nejučiomis paspausti pusę milimetro, tačiau mašina ne greitėja, o kuro, žiūrėk, papildomas litras prie vidurkio ir prisidėjo... Skirtingi vairuotojai skirtingai jaučia mašiną ir tą gazo pedalą, tad ir kuro sunaudojimas išeina skirtingas.
Pardon, jei kam jau nusibodo skaityt... :x Įsijaučiau... :D Bet iš kitos pusės – tema aktuali, ypač šiais visuotinės krizės laikais...
Tačiau taupus važinėjimas – tai ne tik mažos kuro sąnaudos. Galima pilti šiek tiek daugiau benzino į automobilį, kuris yra patikimas, retai genda, o net ir sugedęs nereikalauja didelių išlaidų autoservise. Arba galima mažai mokėti už dyzelinį kurą, tačiau pakloti dideles sumas dyzeliniam varikliui sugedus... Bet šiuo atveju dar papildomai kainuos ir sugaištas laikas, ir nenumatyti nepatogumai.
Aš tai sakyčiau taip: jeigu Yaris krito į akį, jei jis patinka ir atitinka didesnę dalį mašinai keliamų reikalavimų, tai jį tikrai galima pirkti :D . Litrinis variklis kiek silpnokas, tad geriau paieškoti galingesnio. Svarbu, kad perkama mašina būtų kaip galima geresnės būklės ir turėtų kuo daugiau jau atlikto remonto sąskaitų. Nusipirkus mašiną ir esant reikalui dar šį tą pasiremontavus, galima bus važinėti daugybę metų. Kai kurie gedimai gali būti gan brangūs, tačiau jie vargu ar kada pasikartos. Buvusio šeimininko gerai išlaikytas ir naujo šeimininko tvarkingai prižiūrimas Yaris be problemų važiuos labai ilgai. Normaliai važinėjant ir nuo šviesoforų su buksais nestartuojant, ir benzino sąnaudos bus labai normalios, nežiūrint į tai, kad mašina galbūt bus ir su automatine greičių dėže. Gali nepatikti nebent tranki pakaba ir prasta garso izoliacija. Vien tik mieste važinėjantiems Yariams kartais buksuoja sankaba ar dėl išsiderinusios pakabos netolygiai dyla padangos. Daugiau minusų ši mašina neturi. Tiesa, pradžioje gaminti Yariai turėjo skaitmeninius prietaisus, kurie saulėtą dieną gan prastai įžiūrimi, tačiau vėliau jie buvo pakeisti į analoginius.
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York

Re: Toyota Yaris pavaru deze

Standartinė montesa » 2011 m. lie. 19 d. 12.29 val., ant

Sveiki!
Dar karta dekoju uz visus atsakymus ir patarimus!
Pries pora savaiciu gavau pasiulyma is pazistamo ir uz prieinama kaina nusipirkau VW Bora 1.9 2000m. Automatas, universalas, dyzelis - zodziu, atitiko daugeli keliamu reikalavimu.
Toyotai geriau dar pataupysiu ir gal po poros metu ipirksiu naujesne (kuri tada jau bus pigesne :D ).
Taigi labai labai dekoju uz pagalba ir visiems sekmes!
montesa
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2011 m. geg. 27 d. 14.13 val., pen
Miestas: Kaunas

Re: Toyota Yaris pavaru deze

Standartinė Azazelo » 2011 m. lie. 20 d. 01.11 val., tre

Smagu girdėti :D Jei viskas tiko ir atitiko, tai tiesiog puiku :D
Sveikinu ir linkiu gero važinėjimosi. :D
Sėkmės!
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York


Grįžti į Automobiliai bendrai

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Bing [Bot], Google [Bot] ir 6 svečių