Automobilis už 10000 - 15000 litų

Nerandantiems vietos padiskutuoti kituose skyriuose.

Moderatoriai: Egis73, TOMAZZ, edga4you, Renate

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Azazelo » 2011 m. rgp. 11 d. 16.50 val., ket

ricardas rašė:kokia nuomonė apie Focus-ą 2002 - 2003 m? dyzelis

Apie tai jau buvo rašyta, bet vėl įkelsiu...
Ford Focus I kėbulas rimtų trūkumų neturi, išskyrus galinių durų arkų bei apatinės bagažinės dangčio dalies koroziją. Apdailos medžiagos kietokos, bet atsparios laikui, kaip ir gobelenas. 2001 metais F.Focus buvo atnaujintas ir tuo metu atsirado naujas 1.8 TDCi 100-115AG variklis, bet tais metais dar buvo ir senieji 1.8 TDDI 75-90AG (tiesioginis įpurškimas be "Common Rail" sistemos) varikliai. Jie garsiai dirba, bet yra taupūs ir beveik negenda. Jei jau pirkti F.Focus 1.8 dyzelį, tai tik su šiuo varikliu.
Focus I pakaba (jei neišdaužyta) yra labai gerai suderinta. Tuomet tai buvo geriausia konstrukcija savo klasėje.
Detalės nebrangios, tačiau nereikėtų pamiršti paskirstymo dirželio. Dėl saugumo jį reikėtų keisti kas 30.000 km. Eksploatacijos išlaidas gali padidinti galinės pakabos remontas. Ji ne itin patvari bloguose keliuose ir per daug greitai susidėvi. Geometriją rekomenduojama tikrinti kiekvienos apžiūros metu. Modeliuose prieš atnaujinimą šlubavo elektronika, o TDCi varikliuose genda degalų įpurškimo (siurblio ir purkštukų) sistema.
Retsykiais genda generatorius, uždegimo ritė ir starteris. Retai, bet būna, kad iš vairo stiprintuvo sistemos išteka alyva. Taip pat šioje mašinoje kartais atsilaisvina vairo pavara, o benzininiuose 1.4 ir 1.6 varikliuose šlubuoja variklio valdymo kompiuteris – variklis pradeda netolygiai dirbti.
Jei nepaisyti kelių smulkmenų, tai Ford Focus I gera mašina. Jei prieš perkant patikrinti visas problemines vietas, o nusipirkus pasikeisti dirželius ir dar kokias smulkmenas, tai kelis metus galima bus važinėti be remonto, bet važinėjant intensyviai ir nelabai prižiūrint šį automobilį, jis servise lankysis dažnai, jau vien tik dėl galinės pakabos, kuri yra ypatingai jautri net patiems mažiausiems geometrijos pasikeitimams. Na ir ne tik dėl jos.
Beje, 2002 metais Ford Focus I laimėjo prestižinį TUV patikimumo konkursą trimečių automobilių kategorijoje.
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė ksts » 2011 m. rgp. 12 d. 08.25 val., pen

Sveiki visi forumieciai,
Dziugu ir akiai miela skaityti isties protingus komentarus, tai si foruma daro laabai kulturingu ir brandziu.

Klausimas is mano puses butu toks, zinoma, gal ir pasikartosiu, bet noreciau tiesiok keliu markiu palyginimo viename poste kiek imanoma..

Taigi, ruosiames isigyti universala.. Pagrindiniai dyzeliniai pretendentai butu: Volvo V70 II gen 2.5 TDI. , Toyota Avensis II, Audi C5 1,9 TDI, Skoda Octavia mk2.

Labiausiai trauktu Volvo.. tik kai esu aibe prisiskaites apie visas sias markes tai esu visiskai pasimetes.. tad butu smagu isgirsti nuomones is salies...

Aciu labai biciuliai ;)
ksts
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2011 m. kov. 25 d. 14.24 val., pen

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Gintautas123 » 2011 m. rgp. 12 d. 15.04 val., pen

Azazelo rašė:Čia ir yra šioks toks minusiukas. Tačiau važinėjant daugiausia autostradomis, o kurą pilantis gerose kolonėlėse, tie purkštukai gali atlaikyti ir 120 tūkst. ar net dar daugiau. Bet čia jau loterija, nes bendrai paėmus, jie ne visai tai, ko norėtųsi tokioje mašinoje.
Bet iš kitos pusės žiūrint, kitose Tavo pasirinktose mašinose bus žymiai daugiau gedimų per tokį kilometražą, tad ir pinigų, ir laiko išleisi daugiau.



Jeigu rinktis tarp Volvo s60 ir Mercedes c220 w203 6 begiu. Kieno eksploatacija brangesne? Su kuo vazhiuoti didesnis komfortas?
Gintautas123
 
Pranešimai: 3
Užsiregistravo: 2011 m. rgp. 08 d. 10.41 val., pir

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Azazelo » 2011 m. rgp. 12 d. 18.59 val., pen

Vairuotojui abu automobiliai komfortiški, tačiau gale sėdintiems keleiviams Mercedese vietos mažoka. Dviems gerai, o trečias jau visiems trukdys. Šiap, jei rinkčiausi mašiną ilgoms kelionėms, tai imčiau Volvo S60, o jei daugiau važinėti mieste, tuomet W203.
Bjauriausia Mercedes blogybė – rūdys. Šis gamintojas taip ir neišmoko kovoti su rūdimis. Jei nekalbėti apie visiškai naują, vakar pagamintą Mersą, tai dar nesu nei turėjęs, nei matęs pagyvenusių, bet neparūdijusių egzempliorių. Kažkada visi juokėsi iš Opel, kuris jau neberūdija, bet Mercedes rūdija ir šiandien.
W203 bendrai paėmus, gan atsparus rūdims, tačiau tik tuo atveju, jei jo kėbulas nebuvo daužtas ir remontuotas. Automobilio priekyje yra lengvai nuimami moduliai, slopinantys smūgio jėgą avarijos metu, tad po autoįvykio galima juos pakeisti naujais, bet taupumo ar meistrų nesąžiningumo atveju tie moduliai gali būti remontuojami, todėl po to ir rūdys pasirodys.
Net nelabai kokybiškais keliais važinėjant, važiuoklė (su originaliomis dalimis) atlaikys apie 100 tūkst.km. Tik stabilizatorių reikės patvarkyti kas 60 tūkst.km.
Šešių pavarų mechaninė dėžė patvari ir problemų nekelia.
Visi varikliai (ir benzininiai, ir dyzeliniai) labai jautrūs degalų kokybei. O ypač CDI. Varikliai turi ne diržą, o grandinę, tad bent jau čia bus mažiau išlaidų.
Sunku pasakyt, kieno eksploatacija bus pigesnė? Didžiąją dalį Volvo remonto reikės atlikinėti tik autorizuotame servise. Be to, beveik nėra neoriginalių Volvo detalių, o W203 kad ir pakabos detalių, tegul ir neoriginalių, bet gan kokybiškų, yra didelis pasirinkimas ir nelabai jau brangiai.
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Azazelo » 2011 m. rgp. 12 d. 19.01 val., pen

ksts rašė:Sveiki visi forumieciai,
Dziugu ir akiai miela skaityti isties protingus komentarus, tai si foruma daro laabai kulturingu ir brandziu.

Klausimas is mano puses butu toks, zinoma, gal ir pasikartosiu, bet noreciau tiesiok keliu markiu palyginimo viename poste kiek imanoma..

Taigi, ruosiames isigyti universala.. Pagrindiniai dyzeliniai pretendentai butu: Volvo V70 II gen 2.5 TDI. , Toyota Avensis II, Audi C5 1,9 TDI, Skoda Octavia mk2.

Labiausiai trauktu Volvo.. tik kai esu aibe prisiskaites apie visas sias markes tai esu visiskai pasimetes.. tad butu smagu isgirsti nuomones is salies...

Aciu labai biciuliai ;)

Sveikas.
Na, su Volvo tai kaip visada – bet kokia su elektros dalimi susijusi detalė turi būti keičiama firminiame servise. Tik Oficialai galės po to įvesti detalės ir jos aktyvavimo kodą. Priešingu atveju ta detalė gali veikti ne taip kaip reikia arba išvis neveikti. Senesniuose modeliuose programinės įrangos dar ne tiek daug, bet naujesniuose – išvien. 2.5 TDI variklis paimtas iš VW-Audi grupės. Jis ilgaamžis, patvarus, tačiau nemažai žmonių jį keikia kaip įmanydami, nes būtent šis motoras, nors ir labai ekonomiškas kuro atžvilgiu, gali pridaryti brangiai kainuosiančių problemų. Silpniausia jo vieta – kuro siurblys ir jo elektroninis valdymo modulis. Pakaba, vairo sistema ir panaši mechanika veikia ilgai ir patikimai.
Pirmoji Volvo V70 karta turėjo 2.5TDI (D5252 T) variklį, o antroji karta – 2.4 dyz.variklį.
Toyota Avensis II tipinių gedimų sąrašas, kaip japonų markei, labai ilgas, o kam nors sugedus, remontas kainuos brangiai. Laimė, kad ši mašina genda retai, o ypač po atnaujinimo 2006-ais metais. Pagrindiniai gedimai - genda turbokompresoriai ir purkštukai (ypatingai pirmųjų gamybos metų 2.0 dyzeliniuose varikliuose), dyzeliuose taip pat neveikia degalų cirkuliacijos vožtuvas, nepatvarus smagratis, genda vairo sistema, rūdija elektros kontaktai, rasoja priekiniai žibintai, salone kartais kas nors pabarška. Prieš perkant reikėtų patikrinti ir galinės pakabos skersines ašis. 2.2 dyzeliai nekelia rūpesčių, nors jie ne tokie taupūs ir kainuoja brangiau. Pats ekonomiškiausias iš dyzelinių variklių - 2.0 D-4D 116AG.
Automobilis sunkus, tad gal ir neverta rinktis silpnus variklius, su kuriais mašina važiuoja tikrai tingiai. Vairo sistema ir pavarų perjungimo preciziškumas nekelia jokio susižavėjimo tiems, kas mėgsta pavažinėti entuziastingai ir dinamiškai, o posūkių rankenėlė išvis varo į neviltį - prieš rodant posūkį, kaskart užeina noras to posūkio nerodyti, nes rankenėlė siaubingai nepatogi ir kaskart pagalvoji - nejaugi negalima buvo tą dalyką padaryti kitaip?! Kaip ir elektrinis veidrodėlių užlenkimas - net gerai žinant, kur yra mygtukas (o jis paslėptas giliai po vairu), jo reikia kaip reikiant paieškoti ir po vairu ilgokai pagrabalioti.
Avensis II benzininis 1.6 16V 100-110AG variklis geriau nei dyzelinis. Jis negenda, o kuro vidutiniškai sunaudos iki 7-8 litrų/100 km.
Audi A6 (C5) gaminta 1997-2004 m., palyginus greitai nuvertėja, bet tai nereiškia, kad tai blogas automobilis. Tačiau aukšta klasė = aukštos remonto ir eksploatacinės kainos. Prieš jį perkant, reikėtų labai gerai pasiskaičiuoti, nes gedimai atsieis brangiai. 1.9 TDI varikliai labai geri, bet ne be trūkumų. Maždaug kas 100 tūkst.km reikia keisti oro srauto matuoklę (apie 700 litų), kas 200 tūkst.km – purkštukų antgalius (apie 100 litų už vieną), o pačių purkštukų pakeitimas kainuos apie 500 litų/vnt. Turbina irgi ne amžina, o jos remontas su pusmečio garantija kainuos apie 800 litų. Čia reikia pasakyti, kad 2.5 TDI variklis, kuris nuo 1.9 TDI variklio konstrukciškai labai skiriasi, yra žymiai prastesnis, o jo gedimai – rimtesni ir gerokai brangesni. Čia dažniau genda įpurškimo siurblys. Jei suges jis ar jo elektroninis valdymo modulis, tai naujas siurblys kainuos septynis su puse tūkstančio! Deja, tai kartojasi kas keletą metų...
Važiuoklė kelia nemažiau problemų negu bet kokios kitos Audi važiuoklė. Priekyje dažniausiai genda ašių svirtys ir stabilizatoriaus jungtys. Šie gedimai kartojasi dažnokai. Tiesa, 2003 m. detalės buvo pakeistos kokybiškesnėmis, tačiau kas 60-80 tūkst.km (o kartais ir dar dažniau) reikės keisti visas svirtis. Galima keisti pavienes detales (pvz., vien tik įvores), bet tokiu atveju į servisą reikės važinėti labai dažnai. Galinė pakaba dar sudėtingesnė, bet ji genda nepalyginamai rečiau.
Žodžiu, A6 eksploatacija pigi nebus. Pakaba – tik pusė reikalo... Gerai, jei pirksi mašiną su gan patvaria „Tiptronic“ greičių dėže, bet jei paklius mašina su „Multitronic“ belaipsne pavarų dėže (ji naudojama tik priekiu varomuose automobiliuose), tai kas 100 tūkst.km bus labai daug išlaidų. Be to, ne visi servisai apsiims ją remontuoti, o Audi dileriai ją tik keičia. Už kiek? Už tokią juokingą sumą galima būtų pakeisti ne tik kad Audi, bet ir kosminio Čelendžerio greičių dėže... Viso labo tik 24 tūkstančiai litų...
Asmeniškai aš rekomenduočiau antros kartos Škoda Octavia su 1.9TDI varikliu. Nelabai yra ką apie ją rašyti, nes mašina pagaminta labai gerai, pakaba paprasta ir patvari, salono apdailos medžiagos kokybiškos, universalo bagažinė tikrai talpi. Ne Volvo, bet talpi. Octavia važiuoja stabiliai, salone normalus triukšmo lygis, nors nuo TDI variklio visgi jaučiasi vibracija. Be to, Octavia ne tokia griozdiška kaip Volvo, o jos kuro ekonomija tiesiog puiki. Eksploatacinės bei remonto išlaidos bus nedidelės.
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Egis73 » 2011 m. rgp. 13 d. 12.07 val., šeš

Azazelo rašė:
ksts rašė:Sveiki visi forumieciai,
Dziugu ir akiai miela skaityti isties protingus komentarus, tai si foruma daro laabai kulturingu ir brandziu.

Klausimas is mano puses butu toks, zinoma, gal ir pasikartosiu, bet noreciau tiesiok keliu markiu palyginimo viename poste kiek imanoma..

Taigi, ruosiames isigyti universala.. Pagrindiniai dyzeliniai pretendentai butu: Volvo V70 II gen 2.5 TDI. , Toyota Avensis II, Audi C5 1,9 TDI, Skoda Octavia mk2.

Labiausiai trauktu Volvo.. tik kai esu aibe prisiskaites apie visas sias markes tai esu visiskai pasimetes.. tad butu smagu isgirsti nuomones is salies...

Aciu labai biciuliai ;)

Sveikas.
Na, su Volvo tai kaip visada – bet kokia su elektros dalimi susijusi detalė turi būti keičiama firminiame servise. Tik Oficialai galės po to įvesti detalės ir jos aktyvavimo kodą. Priešingu atveju ta detalė gali veikti ne taip kaip reikia arba išvis neveikti. Senesniuose modeliuose programinės įrangos dar ne tiek daug, bet naujesniuose – išvien. 2.5 TDI variklis paimtas iš VW-Audi grupės. Jis ilgaamžis, patvarus, tačiau nemažai žmonių jį keikia kaip įmanydami, nes būtent šis motoras, nors ir labai ekonomiškas kuro atžvilgiu, gali pridaryti brangiai kainuosiančių problemų. Silpniausia jo vieta – kuro siurblys ir jo elektroninis valdymo modulis. Pakaba, vairo sistema ir panaši mechanika veikia ilgai ir patikimai.
Pirmoji Volvo V70 karta turėjo 2.5TDI (D5252 T) variklį, o antroji karta – 2.4 dyz.variklį.
Toyota Avensis II tipinių gedimų sąrašas, kaip japonų markei, labai ilgas, o kam nors sugedus, remontas kainuos brangiai. Laimė, kad ši mašina genda retai, o ypač po atnaujinimo 2006-ais metais. Pagrindiniai gedimai - genda turbokompresoriai ir purkštukai (ypatingai pirmųjų gamybos metų 2.0 dyzeliniuose varikliuose), dyzeliuose taip pat neveikia degalų cirkuliacijos vožtuvas, nepatvarus smagratis, genda vairo sistema, rūdija elektros kontaktai, rasoja priekiniai žibintai, salone kartais kas nors pabarška. Prieš perkant reikėtų patikrinti ir galinės pakabos skersines ašis. 2.2 dyzeliai nekelia rūpesčių, nors jie ne tokie taupūs ir kainuoja brangiau. Pats ekonomiškiausias iš dyzelinių variklių - 2.0 D-4D 116AG.
Automobilis sunkus, tad gal ir neverta rinktis silpnus variklius, su kuriais mašina važiuoja tikrai tingiai. Vairo sistema ir pavarų perjungimo preciziškumas nekelia jokio susižavėjimo tiems, kas mėgsta pavažinėti entuziastingai ir dinamiškai, o posūkių rankenėlė išvis varo į neviltį - prieš rodant posūkį, kaskart užeina noras to posūkio nerodyti, nes rankenėlė siaubingai nepatogi ir kaskart pagalvoji - nejaugi negalima buvo tą dalyką padaryti kitaip?! Kaip ir elektrinis veidrodėlių užlenkimas - net gerai žinant, kur yra mygtukas (o jis paslėptas giliai po vairu), jo reikia kaip reikiant paieškoti ir po vairu ilgokai pagrabalioti.
Avensis II benzininis 1.6 16V 100-110AG variklis geriau nei dyzelinis. Jis negenda, o kuro vidutiniškai sunaudos iki 7-8 litrų/100 km.
Audi A6 (C5) gaminta 1997-2004 m., palyginus greitai nuvertėja, bet tai nereiškia, kad tai blogas automobilis. Tačiau aukšta klasė = aukštos remonto ir eksploatacinės kainos. Prieš jį perkant, reikėtų labai gerai pasiskaičiuoti, nes gedimai atsieis brangiai. 1.9 TDI varikliai labai geri, bet ne be trūkumų. Maždaug kas 100 tūkst.km reikia keisti oro srauto matuoklę (apie 700 litų), kas 200 tūkst.km – purkštukų antgalius (apie 100 litų už vieną), o pačių purkštukų pakeitimas kainuos apie 500 litų/vnt. Turbina irgi ne amžina, o jos remontas su pusmečio garantija kainuos apie 800 litų. Čia reikia pasakyti, kad 2.5 TDI variklis, kuris nuo 1.9 TDI variklio konstrukciškai labai skiriasi, yra žymiai prastesnis, o jo gedimai – rimtesni ir gerokai brangesni. Čia dažniau genda įpurškimo siurblys. Jei suges jis ar jo elektroninis valdymo modulis, tai naujas siurblys kainuos septynis su puse tūkstančio! Deja, tai kartojasi kas keletą metų...
Važiuoklė kelia nemažiau problemų negu bet kokios kitos Audi važiuoklė. Priekyje dažniausiai genda ašių svirtys ir stabilizatoriaus jungtys. Šie gedimai kartojasi dažnokai. Tiesa, 2003 m. detalės buvo pakeistos kokybiškesnėmis, tačiau kas 60-80 tūkst.km (o kartais ir dar dažniau) reikės keisti visas svirtis. Galima keisti pavienes detales (pvz., vien tik įvores), bet tokiu atveju į servisą reikės važinėti labai dažnai. Galinė pakaba dar sudėtingesnė, bet ji genda nepalyginamai rečiau.
Žodžiu, A6 eksploatacija pigi nebus. Pakaba – tik pusė reikalo... Gerai, jei pirksi mašiną su gan patvaria „Tiptronic“ greičių dėže, bet jei paklius mašina su „Multitronic“ belaipsne pavarų dėže (ji naudojama tik priekiu varomuose automobiliuose), tai kas 100 tūkst.km bus labai daug išlaidų. Be to, ne visi servisai apsiims ją remontuoti, o Audi dileriai ją tik keičia. Už kiek? Už tokią juokingą sumą galima būtų pakeisti ne tik kad Audi, bet ir kosminio Čelendžerio greičių dėže... Viso labo tik 24 tūkstančiai litų...
Asmeniškai aš rekomenduočiau antros kartos Škoda Octavia su 1.9TDI varikliu. Nelabai yra ką apie ją rašyti, nes mašina pagaminta labai gerai, pakaba paprasta ir patvari, salono apdailos medžiagos kokybiškos, universalo bagažinė tikrai talpi. Ne Volvo, bet talpi. Octavia važiuoja stabiliai, salone normalus triukšmo lygis, nors nuo TDI variklio visgi jaučiasi vibracija. Be to, Octavia ne tokia griozdiška kaip Volvo, o jos kuro ekonomija tiesiog puiki. Eksploatacinės bei remonto išlaidos bus nedidelės.

Dar pridėčiau, kad Octavia II Golf5 bazėje, tai ir detalių pasirinkimas didžiulis.
Vartotojo avataras
Egis73
 
Pranešimai: 1313
Užsiregistravo: 2007 m. spa. 06 d. 19.21 val., šeš
Miestas: Lietuva

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Rancas » 2011 m. rgp. 15 d. 17.10 val., pir

Sveiki,

Planuoju nauja pirkinuka, skirta dinamiskam ,smagiam vaziavimui.
Biudzetas: iki 4600e / 16000 lt.
Ekonomiskumas nera pagr.prioritetas, todel gali buti ir didesnio litrazo variklis.
Galvoju apie:
audi tt 1.8 q '99-2000m.
hyiundai tiburon 2.0 '04-'05 m.
bmw 323 coupe 2000m.

Pasidalinkit savo ziniomis/patirtim.
Siulykit jusu nuomone geresne alternatyva siem modeliam.
Rancas
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2011 m. rgp. 15 d. 15.33 val., pir

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Azazelo » 2011 m. rgp. 16 d. 01.57 val., ant

Rancas rašė:Sveiki,

Planuoju nauja pirkinuka, skirta dinamiskam ,smagiam vaziavimui.
Biudzetas: iki 4600e / 16000 lt.
Ekonomiskumas nera pagr.prioritetas, todel gali buti ir didesnio litrazo variklis.
Galvoju apie:
audi tt 1.8 q '99-2000m.
hyiundai tiburon 2.0 '04-'05 m.
bmw 323 coupe 2000m.

Pasidalinkit savo ziniomis/patirtim.
Siulykit jusu nuomone geresne alternatyva siem modeliam.

Sveikas. Kadangi ruosiesi smagiai vazineti, tai primygtinai siulau pamirsti tu metu Audi TT. Keleto pirmuju metu gamybos TT nusinese tiek gyvybiu, kiek jokia kita masina! Reikalas tas, kad jos isbalansavimas nevykes, o pradzioje nebuvo montuojama ESP stabilumo sistema. Be jos TT vingyje didesniu greiciu vaziuojant tampa absoliuciai nesuvaldoma! Noredamas tai paneigti, vienas garsus lenktynininkas (negaliu prisiminti pavardes) nusipirko TT ir vingyje jos nesuvaldes, zuvo! Veliau jau buvo pridetas bagazines spoileris ir ESP, tad si problema dingo. Bet TT buna labai brangiu elektrines dalies gedimu, neskaitant nuolatos gendancio nuotolinio pultelio. Jei si masina be galinio spoilerio, be ESP, jei prietaisu skydelyje dega nors viena lempute ir jei pultelis kelia itarimu, tai i tokia masina net neziurek!
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė amadeo » 2011 m. rgp. 16 d. 08.19 val., ant

Azazelo rašė:Labas.
Atmesčiau dyzelinę Mazda 626 ir Golf IV. Dyzelinė Mazda gali kelti nemažai problemų dėl dažno (kas 5-6 tūkst.km) tepalų keitimo ir nelabai patikimos variklio tepimo sistemos. Jei variklis buvo prižiūrimas idealiai pagal gamintojo reglamentą, tai problemų nebus, tačiau tokį surasti Lietuvoje – šansų nulis. Apie dyz. Mazdas forume buvo rašyta – užduok paieškoje ir surasi.
Golf IV išbraukčiau iš sąrašo todėl, kad vargu ar rasi šį modelį geros būklės. Dažniausiai juo važinėja jaunimėlis, kuris langų tamsinimui ar beprotiškai garso aparatūrai pinigų suranda, tačiau paties automobilio profesionaliai priežiūrai – jau nebe... Važiuoja toks Golfas, viduje plyšauja galingi garsiakalbiai ir visokie ten subvuferiai, o po mašina girgžda ir barška iš pigių kinietiškų dalių perrinkta pakaba... :cry:
VW Bora – tas pats Golf IV, tik su bagažine. Tačiau Borą dažniau vairuoja vyresnio amžiaus vairuotojai, kuriems automobilio techninė būklė rūpi labiau nei garsūs garsiakalbiai ar dar garsesnis a la „sportinis“ duslintuvas. Tas pats ir su Škoda Octavia, tad siūlyčiau rinktis iš šių dviejų automobilių. Abu jie techniškai panašūs, patikimi ir su jais yra didesnė tikimybė, jog jie bus rūpestingiau prižiūrėti. Octavia, be jokios abejonės, mašina rimtesnė ir net patvaresnė už Borą.

Ei ei ei! Cia jau apie Mazda626 kazka supainiojai! dizeliniai varikliai ten puikus! gal noreja parasyt kad Mazdai6 yra keiciamas tepalas kas 5-6 tukstacius kilometru tepalas, cia tada jau visai kas kita :roll:
amadeo
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2010 m. lap. 14 d. 20.37 val., sek

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė ksts » 2011 m. rgp. 16 d. 09.25 val., ant

Azazelo rašė:
ksts rašė:Sveiki visi forumieciai,
Dziugu ir akiai miela skaityti isties protingus komentarus, tai si foruma daro laabai kulturingu ir brandziu.

Klausimas is mano puses butu toks, zinoma, gal ir pasikartosiu, bet noreciau tiesiok keliu markiu palyginimo viename poste kiek imanoma..

Taigi, ruosiames isigyti universala.. Pagrindiniai dyzeliniai pretendentai butu: Volvo V70 II gen 2.5 TDI. , Toyota Avensis II, Audi C5 1,9 TDI, Skoda Octavia mk2.

Labiausiai trauktu Volvo.. tik kai esu aibe prisiskaites apie visas sias markes tai esu visiskai pasimetes.. tad butu smagu isgirsti nuomones is salies...

Aciu labai biciuliai ;)

Sveikas.

Asmeniškai aš rekomenduočiau antros kartos Škoda Octavia su 1.9TDI varikliu. Nelabai yra ką apie ją rašyti, nes mašina pagaminta labai gerai, pakaba paprasta ir patvari, salono apdailos medžiagos kokybiškos, universalo bagažinė tikrai talpi. Ne Volvo, bet talpi. Octavia važiuoja stabiliai, salone normalus triukšmo lygis, nors nuo TDI variklio visgi jaučiasi vibracija. Be to, Octavia ne tokia griozdiška kaip Volvo, o jos kuro ekonomija tiesiog puiki. Eksploatacinės bei remonto išlaidos bus nedidelės.


Aciu Azazelo uz issamuma ;) Bandysime ieskotis Octavios :)
;)
ksts
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2011 m. kov. 25 d. 14.24 val., pen

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Rancas » 2011 m. rgp. 16 d. 12.29 val., ant

Azazelo rašė:
Rancas rašė:Sveiki,

Planuoju nauja pirkinuka, skirta dinamiskam ,smagiam vaziavimui.
Biudzetas: iki 4600e / 16000 lt.
Ekonomiskumas nera pagr.prioritetas, todel gali buti ir didesnio litrazo variklis.
Galvoju apie:
audi tt 1.8 q '99-2000m.
hyiundai tiburon 2.0 '04-'05 m.
bmw 323 coupe 2000m.

Pasidalinkit savo ziniomis/patirtim.
Siulykit jusu nuomone geresne alternatyva siem modeliam.

Sveikas. Kadangi ruosiesi smagiai vazineti, tai primygtinai siulau pamirsti tu metu Audi TT. Keleto pirmuju metu gamybos TT nusinese tiek gyvybiu, kiek jokia kita masina! Reikalas tas, kad jos isbalansavimas nevykes, o pradzioje nebuvo montuojama ESP stabilumo sistema. Be jos TT vingyje didesniu greiciu vaziuojant tampa absoliuciai nesuvaldoma! Noredamas tai paneigti, vienas garsus lenktynininkas (negaliu prisiminti pavardes) nusipirko TT ir vingyje jos nesuvaldes, zuvo! Veliau jau buvo pridetas bagazines spoileris ir ESP, tad si problema dingo. Bet TT buna labai brangiu elektrines dalies gedimu, neskaitant nuolatos gendancio nuotolinio pultelio. Jei si masina be galinio spoilerio, be ESP, jei prietaisu skydelyje dega nors viena lempute ir jei pultelis kelia itarimu, tai i tokia masina net neziurek!


Dekui, Azazelo. Tokios informacijos man ir reikejo. Ketvirtad. vaziuoju apziuret 1 TT varianta.
ps. autogide stovi Mitsubishi eclipse 2006 m. 2.4 l amerikonas uz 16k. Ka manot? Verta tiketis tvarkingos bukles?
Rancas
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2011 m. rgp. 15 d. 15.33 val., pir

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Azazelo » 2011 m. rgp. 16 d. 23.21 val., ant

[quote="amadeo"][quote="Azazelo"]Labas.
Atmesčiau dyzelinę Mazda 626 ir Golf IV. Dyzelinė Mazda gali kelti nemažai problemų dėl dažno (kas 5-6 tūkst.km) tepalų keitimo ir nelabai patikimos variklio tepimo sistemos. Jei variklis buvo prižiūrimas idealiai pagal gamintojo reglamentą, tai problemų nebus, tačiau tokį surasti Lietuvoje – šansų nulis. Apie dyz. Mazdas forume buvo rašyta – užduok paieškoje ir surasi.
Golf IV išbraukčiau iš sąrašo todėl, kad vargu ar rasi šį modelį geros būklės. Dažniausiai juo važinėja jaunimėlis, kuris langų tamsinimui ar beprotiškai garso aparatūrai pinigų suranda, tačiau paties automobilio profesionaliai priežiūrai – jau nebe... Važiuoja toks Golfas, viduje plyšauja galingi garsiakalbiai ir visokie ten subvuferiai, o po mašina girgžda ir barška iš pigių kinietiškų dalių perrinkta pakaba... :cry:
VW Bora – tas pats Golf IV, tik su bagažine. Tačiau Borą dažniau vairuoja vyresnio amžiaus vairuotojai, kuriems automo Visiskai teisingai - Mazda 6 tepalus dyz.variklyje reikia keisti taip daznai. Mintys susipainiojo :) Aciu uz pastaba :) Bet tuo metu norejau pasakyt, kad Bora arba Octavia geros bukles dyzelinius variantus bus lengviau surasti.
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Azazelo » 2011 m. rgp. 16 d. 23.27 val., ant

Pardon uz pries tai esanciame poste besigavusia makalyne... :) Vel sugedo kompas, tad vel maigau telefone... :)
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Azazelo » 2011 m. rgp. 16 d. 23.47 val., ant

Su Audi TT buk atsargus. Bet visvien sekmes Tau :) O del Eclipse is Amerikos, tai galbut zinai - amerikonai nemegsta laiku keisti tepalus, o su nekeiciamais tepalais ilgai vazinejant, po to gali islisti visokiausiu nemalonumu. Kad ir, pavyzdziui, barskantys hidrokompensatoriai... Sios kartos Eklipsas labai smagus, gerai atrodo. Masina nelabai populiari del nepigaus aptarnavimo. Britanijoje dalys siam modeliui labai brangios, o kai kuriu reikia ilgokai laukti :( Idomu kaip Lietuvoje?
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 737
Užsiregistravo: 2010 m. geg. 07 d. 04.40 val., pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 10000 - 15000 litų

Standartinė Rancas » 2011 m. rgp. 19 d. 12.33 val., pen

Vakar apziurejau TT, tai realiai stovis visiskai neatitiko to ka skelbime rase... Su TT pristabdau. Ryt vaziuoju isbandyt eclipses :)
Rancas
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2011 m. rgp. 15 d. 15.33 val., pir

AnkstesnisKitas

Grįžti į Automobiliai bendrai

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių

cron