Automobilis už 5000 - 10000 litų

Nerandantiems vietos padiskutuoti kituose skyriuose.

Moderatoriai: Egis73, TOMAZZ, edga4you, Renate

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Azazelo » 2012 m. Bal. 20 d. 19.57 val., Pen

Eck02 rašė:Sveiki noreciau padekoti Azazelo ir kitiems vartotojams uz dideli informacijos kieki. Skaiciau ir negalejau atsitraukti nuo ekrano :lol: suzinojau labai naudingu dalyku :shock:
Taigi ieskaus auto ir turiu pora pretendentu butu labai idomi Azazelo nuomone.
Dyzeliniai auto
1. Volvo s 60 d5 (2000-2002m) biski brangoka mano kisenei, bet atrodo labai patvari masina gal zinot i kokius reiktu orientuotis eksplotacijos kastus (pakaba dirzu filtru keitimas)? ir kaip del rusisko dyzelyno ar galima pilti i ja?
2.WV Bora (2000-2002) kaip supratau golfas 4 tik sedanas o apie golfa 4 buvo gana geri atsiliepimai.gal yra kas idomaus butent is boros puses ka vertetu zinot? (kaip komfortas? surinkimo kokybe?)
3. ir paskutinis butu Audi A6 C4 kiek zinau labai geras auto, bet jau moraliskai paseno. Ar dar galima gyva rasti?

Labas,
Dėl Volvo S60 D5, tai bet kokį nekokybišką dyzeliną pamiršk. Šių variklių kuro purkštukai labai reiklūs kuro kokybei, o ir šiaip jie ne ilgaamžiai – normaliai tarnauja tik apie 60-70 tūkst.km. Priklausomai nuo eksploatacijos teisingumo ir geros kuro kokybės jie atlaiko ir 150 tūkst., bet standartiškai jie yra neilgaamžiai. Eksploatacijos išlaidos bus normalios, nes gedimų nedaug, tačiau pats remontas kainuos brangiai, nes didesnė jo dalis turės būti atliekama Volvo dilerių stotyje.
Bora – tai Golf IV, tik sedanas. Nieko mandro ten nėra, viskas ganėtinai paprasta, tad ir važiavimo kaina bus normali. Gera mašina, jei reikia tik transporto priemonės. Niekur forume nesakiau, bet tiek to – turiu aš dar ir Golf IV, 2002 metų 1.9 TDI (130 AG). Nesu VW-Audi grupės mėgėjas, bet Golf IV labai smagi mašina, puiki vairuotojo darbo vieta su labai didelėmis sėdynių ir vairo reguliavimo galimybėmis, o GT TDI variklis veža kaip lenktyninis. Surinkimo kokybė labai gera, medžiagos kokybiškos. Bet maniškis – kažkada buvęs brangus variantas su kondicionierium, CD keitikliu, gera audio aparatūra, pilnu elektros paketu, stabilumo kontrole, kurią pats gali išjungti kai nori ekstremaliai palakstyti, ir pan. Ant odometro – 350 tūkst.km, tačiau variklis dirba kaip naujas, jokių tepalo nutekėjimų, dūminimų ir kitokių problemų nėra. Salonas irgi neturi jokių nusidėvėjimo požymių – viskas labai atsparu laikui. Vidutinės kuro sąnaudos – 6 litrai/100km. Šią žiemą važiavau su juo iš Anglijos į Lietuvą (2400 km), tai jokio nuovargio, o kuro išeitų du bakai, bet kadangi per Vokietiją laikiau 200km/h, tai vien Vokietijai išėjo papildomi pusantro bako dyzelio, bet užtat prašokau per 3 valandas.
Kaip jau esu sakęs, VW visada vykdė tokią politiką, kad už kiekvieną menkniekį prašydavo nemažai pinigų, tad automobilių įrangos lygis ir net apdailos medžiagų kokybė smarkiai skiriasi. Golf nebuvo prabangos objektas, tad nedaug kas mokėdavo papildomus pinigus, todėl reikia ilgai ieškoti, jei nori nusipirkti kaip galima geresnę komplektaciją su kaip galima kokybiškesne vidaus apdaila.
Su Golfais bėda dar ta, kad labai daug nuvažinėtų mašinų ir sunku surasti geros būklės. Kas nesibodi to, kad tai Golf (arba Bora) ir nori būtent Golf (arba Bora) o ne ko nors kito, tai šią mašiną galima būtų parekomenduoti. Bora privalumas tas, kad yra atskira nuo salono bagažinė, tačiau Golf – chečbekas, tad galima pervežti didesnį krovinį. O šiaip, abi mašinos identiškos.
Audi A6 C4 tikrai labai gera mašina, patikima, sąžiningai pagaminta, tačiau šiais laikais bent jau aš smarkiai abejoju, kad pavyks surasti geros būklės automobilį. Gal ir pavyktų, bet jau tikrai ne Lietuvoje eksploatuojamą.
Prikabinti failai
Golf_IV_2002_19TDI.jpg
Golf_IV_2002_19TDI.jpg (155.39 KiB) Peržiūrėta 2848 kartus(ų)
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 739
Užsiregistravo: 2010 m. Geg. 07 d. 05.40 val., Pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Azazelo » 2012 m. Bal. 20 d. 20.01 val., Pen

Westuke rašė:Sveiki,
turiu klausimą Azazelo. Gal pasirodys kiek kvailokas pasirinkimas, tačiau...Vairuoju seną BMW 318 1993m., esu laaabai patenkinta vairavimo stilium ir mašina, nekeisčiau i nieką, tik į naujesnę, bet tam neužtenka pinigų. Manoji žiauriai daug ryja benzino - mieste 12-13 lt (man daug). Pinigų turiu 5-7 tkst. noriu dyzelio ar ekonomiškos benzininės, na ir naujesnės, kad galima butų po kelių metų parduoti ir kad nebutų visiškas šlamštas. Už tokią sumą galiu isigyti tik Peugeot 206, 2000-2001 metų dyzeli arba benziną (sako ryja apie 7 ltr benzo, 5 ltr dyzelio), metai geri ir kaina gera, arba 1997 metu 3 klasės BMW Compact benziną - antikvaras, bet gal patikimesnis? Skelbimuose rašo, kad ryja apie 6-7 ltr benzo, ar tiesa? Dyzelio Bemu kažkodėl bijau...Ar geriau pirkti seną BMW, ar naujesnį Peugeot 206. Svarbiausia siai dienai - kuro sanaudos, na ir kad atlaikytų bent kelis metus. Su savo BMW rimtu bedu niekad neturėjau. O persėsti i Pezą bijau :)

Labas :D
Pirmiausia tai dėl 6-7 litrų... Jei turima omenyje vidutinės sąnaudos, tai čia jau tikrai ne tiesa. Joks BMW variklis (kalbu apie senesnius) tokiu benzino kiekiu tikrai nepasitenkins. Užmiestyje – taip, bet vidurkis bus tikrai didesnis (mažų mažiausiai 9 litrai/100km).
Kas geriau – senas BMW ar naujesnis Peugeot 206? Na, 206-as kuro naudos tikrai mažiau, bet ekonomiškumas – ne vien tik kuro sąnaudose. Peugeot 206 nelaikomas patikimu automobiliu, gedimų daug – smulkių ir rimtesnių, o visa tai kainuoja ir pinigus, ir sugaištą laiką. Pagrindinės problemos su Peugeot 206 – gendančios uždegimo ritės, variklio valdymo kompiuteris, variklio galvutės tarpinė. Pakaba taip pat nepatvari ir reikalauja nereto remonto. Automobilio konstrukcija tokia, kad gali prireikti ir specializuoto autoserviso. Jei jau labai norisi Peugeot 206, tai geriau pirkti senesnį benzininį modelį – ten elektronikos instaliacija paprastesnė ir patikimesnė.
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 739
Užsiregistravo: 2010 m. Geg. 07 d. 05.40 val., Pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Burgundis » 2012 m. Bal. 23 d. 08.39 val., Pir

sveiki, labai noreciau suzinoti daugiau informacijos, ypac is Azazelo, apie Audi A3 Tdi 1.9, bet paieska forumo to neleidzia padaryt , nes "perdaznai naudojama fraze".. gal kas nors galit padet ? :)

neapsisprendziu kuri automobili pasirinkti A3, Astra, ar Focusa dyzelius..
Paskutinį kartą redagavo Burgundis 2012 m. Bal. 23 d. 14.34 val., Pir. Iš viso redaguota 1 kartą.
Burgundis
 
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2012 m. Bal. 13 d. 20.25 val., Pen

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Westuke » 2012 m. Bal. 23 d. 14.00 val., Pir

Ačiū Azazelo už pagalbą! O Peugeot 206 dyzeliuko nepatartumėte? Mačiau yra 1,9 ir 2,0? Koks skirtumas tarp jų? Ar tikrinti kompresiją prieš perkant? Ar tai negarantuos kad dyzeliukas nepavargęs? Dar žiūrėjau Nissan Almerą dyzelį 2000 m., bet iš jūsų komentarų supratau, kad nevertas dėmesio...
Westuke
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2012 m. Bal. 20 d. 12.56 val., Pen

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Egis73 » 2012 m. Bal. 23 d. 16.39 val., Pir

Westuke rašė:Ačiū Azazelo už pagalbą! O Peugeot 206 dyzeliuko nepatartumėte? Mačiau yra 1,9 ir 2,0? Koks skirtumas tarp jų? Ar tikrinti kompresiją prieš perkant? Ar tai negarantuos kad dyzeliukas nepavargęs? Dar žiūrėjau Nissan Almerą dyzelį 2000 m., bet iš jūsų komentarų supratau, kad nevertas dėmesio...

Kompresiją pasitikrinti tikrai nekenktų, bet tai tik vienas iš daugelio rodiklių nusakantis auto būklę, kurį beje, dar auksarankiai pardavėjai truputį ir "pakoreguoja".
Vartotojo avataras
Egis73
 
Pranešimai: 1314
Užsiregistravo: 2007 m. Spa. 06 d. 20.21 val., Šeš
Miestas: Lietuva

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Azazelo » 2012 m. Bal. 24 d. 05.54 val., Ant

Burgundis rašė:sveiki, labai noreciau suzinoti daugiau informacijos, ypac is Azazelo, apie Audi A3 Tdi 1.9, bet paieska forumo to neleidzia padaryt , nes "perdaznai naudojama fraze".. gal kas nors galit padet ? :)

neapsisprendziu kuri automobili pasirinkti A3, Astra, ar Focusa dyzelius..

Labas,
O kurios kartos mašinos Tave domina – senesnės ar naujesnės? Nesvarbu galų gale. Visos jos kaip ir vienodos klasės, bet tuo pačiu ir skirtingos. Audi A3 – kompaktas, o kompaktų kokybė, kaip žinia, tik šiaip sau, tačiau A3 savo kokybe smarkiai lenkia kitas dvi ir šiaip visus kompaktus. Net nedvejodamas siūlyčiau Audi A3. Bet vėl gi – ko Tau reikia iš mašinos? Kokybės ar pigios eksploatacijos? Tingaus komforto ar aistrą sužadinančių važiavimo savybių?
Audi A3, kad ir kurios kartos ji būtų, važiuoja kietai ir nekomfortiškai. Vairavimas tikslus, pati vairuotojo vieta labai ergonomiška, tačiau detalių kaina = detalė+Audi vardas. Opel Astra važiuoja minkščiau, tačiau ergonomika ne kokia. Bet kuris remontas kainuos pigiau, bet tie remontai bus dažnesni. Ford Focus šioje trijulėje lyderis pagal vairavimo malonumą, bet jei pasirinksi TDCI variklį, tai gali nutikti su juo labai brangiai atsieisiančių problemų. Nors, Astra dyzeliniai CDTI varikliai nė kuo ne geresni – remontas labai komplikuotas ir brangus.
Įkelsiu truputėlį info iš forumo.
Pirmos kartos AUDI A3 turbodyzeliai - bendra visų TDI istorija: genda oro srauto matuokliai, nepatvarūs skirstymo dirželiai ir guoliai. Negana to, A3 modelyje pasitaiko dar ir vandens siurblio ir vairo stiprintuvo gedimų. Nemažai ir smulkių elektros įrangos trūkumų. A3 važiavimo komfortas prastas, o senesniuose automobiliuose kartais genda ir sėdynės reguliavimo mechanizmas. Kadangi šis A3 modelis jau senas, o važinėjama su juo, manau, buvo gan smagiai ir su vėjeliu, tai jį pirkti reikėtų ypatingai apdairiai, nes yra didžiulė rizika netolimoje ateityje sulaukti nemažų problemų.
Visai kas kita antrosios kartos Audi A3 (nuo 2003 metų), bet ir kainos kategorija visai kita. Nepriekaištinga kokybė, labai stabilus kelyje, įranga kaip prabangiuose automobiliuose. Pakaba, panašiai kaip ankstesniame modelyje, yra pokietė ir sportiška. Už nedaug naudotą A3 teks sumokėti gerokai daugiau nei už konkurentus. Ir ne vien tik perkant mašiną – aptarnavimas, remontas ir detalės irgi kainuos brangiau. Gedimų nedaug, o jei kas ir genda, tai tik smulkmenos: pvz. užsikerta el.langai. A3 per greitai susidėvi amortizatoriai.
16 vožtuvų 2.0 dyzelinis variklis greitas ir dinamiškas, bet gendantis, be to, garsiai dirba ir degalų ryja kur kas daugiau už 1.9 TDI.
A3 sėdynės aiškiai per kietos. Audi net neoriginalios dalys yra brangios.
Su prižiūrėtu benzininiu 1.6 varikliu problemų neturėsi. Jie patikimi, aptarnavimas nesudėtingas ir nebrangus. Jei Audi A3 arba pritruks nemažos sumos pinigų, arba jei jos niekaip negalėsi surasti geros būklės, tai nuvažinėta ir pigiai parduodama A3 nesusigundyk – turėsi labai daug brangaus remonto.
Opel Astra II (nuo 1998-ų metų) rimtų gedimų pasitaiko retai, o smulkius, tokius kaip lambda zondas, galima pigiai suremontuoti. Tik reikia būti atsargiam su buvusiais tarnybiniais automobiliais – jie dažnai būna nuvažinėti. Astra II savu laiku buvo bene populiariausia vaidybininko mašina. Bet šis auto turi ir pliusų: jis pakankamai patvarus, nėra rimtų gedimų, erdvus vidus, cinkuotas kėbulas, jei nebuvo daužtas – nerūdija. Deja, rinkoje daugiausia egzempliorių su didele rida. Kasdieniniam važinėjimui geriausiai tiktų benzininis 1.6 8V variklis. Jis atlaiko dideles ridas, puikiai tinka važinėti dujomis, jo skirstytuvas labai patvarus. 16V versija irgi gera. Iš dyzelių geriausias 2.0 variklis. 1.7 turi kai kurių trūkumų (1.7 CDTi varikliuose genda įpurškimo sistema), o 2.2 sunaudoja daugiau degalų. Astra II kelyje laikosi gerai, dėl stabdžių ir vairo sistemos rūpesčių nekyla. Pakaba kieta, bet tvirta.
Astra II yra geras pasiūlymas tiems, kas automobilį eksploatuoja kasdien ir ypač intensyviai. Remontas brangiai nekainuos, detalių daug, o kainos mažos. Skirstymo dirželį reikia keisti kas 60 tūkst.km. Stebules būtina keisti kartu su ABS davikliais. Tačiau Astra eksploatacija pigi. Tipiniai gedimai: iš po vidinių pusašių apsaugų nuteka alyva, bet tai atsitinka tik mašinoms su didele rida, greitai rūdija išmetamoji sistema, genda degalų recirkuliavimo vožtuvo ir alkūninio veleno padėties daviklis, išsimuša stabilizatoriaus jungčių gumos, genda lambda zondas, blogai dirba oro kondicionierius (jei jis yra), užsikerta elektrinis langų valdymas ir centrinis užraktas. Dešimtojo dešimtmečio pabaigos modeliuose su 1.7 turbodyzeliniu ir 1.6 16V benzininiais varikliais trūkinėjo paskirstymo dirželis. Benzininiai varikliai gerai sutaria su dujine įranga.
Šiai mašinai, o ypač 2 litrų dyzeliui priekaištų beveik nėra jokių. Svarbu, kad nepakliūtų 1.7 dyzelis - ten dažnokai genda įpurškimo sistema ir dažnokai nutrūksta skirstymo dirželis! Šių Astrų kėbulas cinkuotas ir visiškai nerūdija, tad net menkiausia rūdelė reikš, jos mašina buvo daužta ir blogai sutvarkyta. Reikėtų atkreipti dėmesį į kondicionieriaus (jei jis ten bus) darbą, stabilizatoriaus jungčių gumas, taip pat ar nebėga alyva iš vidinių pusašių - tai bus labai labai didelės ridos požymis.
Ford Focus I (1998-2005). Kėbulas rimtų trūkumų neturi, išskyrus galinių durų arkų bei apatinės bagažinės dangčio dalies koroziją. Apdailos medžiagos kietokos, bet atsparios laikui, kaip ir gobelenas. Iš dyzelinių variklių galima būtų parekomenduoti tik TDDI (tiesioginis įpurškimas be "Common Rail" sistemos, 75-90AG) variklius! Jie garsiai dirba, bet yra taupūs ir beveik negenda, nes TDCI (100-115AG) su tiesioginiu kuro įpurškimu turi daug ir labai brangių gedimų.
Focus I pakaba (jei neišdaužyta) yra labai gerai suderinta. Tuomet tai buvo geriausia konstrukcija savo klasėje.
Detalės nebrangios, tačiau nereikėtų pamiršti paskirstymo dirželio. NB! – dėl saugumo jį reikėtų keisti kas 30.000 km! Eksploatacijos išlaidas gali padidinti galinės pakabos remontas. Ji per daug greitai susidėvi. Geometriją rekomenduojama tikrinti kiekvienos apžiūros metu. Modeliuose prieš atnaujinimą šlubavo elektronika, o TDCi varikliuose genda degalų įpurškimo (siurblio ir purkštukų) sistema.
Retsykiais genda generatorius, uždegimo ritė ir starteris. Retai, bet būna, kad iš vairo stiprintuvo sistemos išteka alyva. Automobiliuose,nuvažiavusiuose daugiau kaip 150 tūkst. km pradeda masiškai byrėti pakabos detalės. Taip pat nelabai patvarūs originalūs stabdžių diskai ir kaladėlės.
Jei nepaisyti kelių smulkmenų, tai Ford Focus I gera mašina. Jei prieš perkant patikrinti visas problemines vietas, o nusipirkus pasikeisti dirželius ir dar kokias smulkmenas, tai kelis metus galima bus važinėti be remonto, bet važinėjant intensyviai ir nelabai prižiūrint šį automobilį, jis servise lankysis dažnai, jau vien tik dėl galinės pakabos, kuri yra ypatingai jautri net patiems mažiausiems geometrijos pasikeitimams.
Beje, 2002 metais Ford Focus I laimėjo prestižinį TUV patikimumo konkursą trimečių automobilių kategorijoje.
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 739
Užsiregistravo: 2010 m. Geg. 07 d. 05.40 val., Pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Azazelo » 2012 m. Bal. 24 d. 05.55 val., Ant

Westuke rašė:Ačiū Azazelo už pagalbą! O Peugeot 206 dyzeliuko nepatartumėte? Mačiau yra 1,9 ir 2,0? Koks skirtumas tarp jų? Ar tikrinti kompresiją prieš perkant? Ar tai negarantuos kad dyzeliukas nepavargęs? Dar žiūrėjau Nissan Almerą dyzelį 2000 m., bet iš jūsų komentarų supratau, kad nevertas dėmesio...

O taip – jau kaip pakoreguoja, tai išeina geriau nei ką tik nuo konvejerio nuvažiavusioje mašinoje... Kompresiją tikrinti būtina, bet šiais laikais perpardavėjas gali tokio kisieliaus įpilti, kad kompresija bus kaip naujo variklio. Bet jei mašiną tikrinantis meistras patyręs, tai jis greit susigaudys kas prie ko.
Peugeot 206 dyzeliniai varikliai buvo keli: 1.4 HDI (68 AG), 1.6 HDI (109 AG), 1.9 (70 AG) ir 2.0 HDI (nuo 90 iki 110 AG). Skirtumas tarp 1.9 ir 2.0 dyzelių tas, kad 1.9 yra senas, pakankamai patikimas paprastas ir ekonomiškas dyzeliukas, o dviejų litrų – jau modernesnis, bet ir mašina su juo bus brangesnė. Be to, HDI dar ir savo kaprizų turi. O variklių kaprizai, kaip žinia, pigiai nekainuoja.
Dyzelinė Almera? Aš nerekomenduočiau :(
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 739
Užsiregistravo: 2010 m. Geg. 07 d. 05.40 val., Pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Burgundis » 2012 m. Bal. 24 d. 07.03 val., Ant

Azazelo rašė:
Burgundis rašė:sveiki, labai noreciau suzinoti daugiau informacijos, ypac is Azazelo, apie Audi A3 Tdi 1.9, bet paieska forumo to neleidzia padaryt , nes "perdaznai naudojama fraze".. gal kas nors galit padet ? :)

neapsisprendziu kuri automobili pasirinkti A3, Astra, ar Focusa dyzelius..

Labas,
O kurios kartos mašinos Tave domina – senesnės ar naujesnės? Nesvarbu galų gale. Visos jos kaip ir vienodos klasės, bet tuo pačiu ir skirtingos. Audi A3 – kompaktas, o kompaktų kokybė, kaip žinia, tik šiaip sau, tačiau A3 savo kokybe smarkiai lenkia kitas dvi ir šiaip visus kompaktus. Net nedvejodamas siūlyčiau Audi A3. Bet vėl gi – ko Tau reikia iš mašinos? Kokybės ar pigios eksploatacijos? Tingaus komforto ar aistrą sužadinančių važiavimo savybių?
Audi A3, kad ir kurios kartos ji būtų, važiuoja kietai ir nekomfortiškai. Vairavimas tikslus, pati vairuotojo vieta labai ergonomiška, tačiau detalių kaina = detalė+Audi vardas. Opel Astra važiuoja minkščiau, tačiau ergonomika ne kokia. Bet kuris remontas kainuos pigiau, bet tie remontai bus dažnesni. Ford Focus šioje trijulėje lyderis pagal vairavimo malonumą, bet jei pasirinksi TDCI variklį, tai gali nutikti su juo labai brangiai atsieisiančių problemų. Nors, Astra dyzeliniai CDTI varikliai nė kuo ne geresni – remontas labai komplikuotas ir brangus.
Įkelsiu truputėlį info iš forumo.
Pirmos kartos AUDI A3 turbodyzeliai - bendra visų TDI istorija: genda oro srauto matuokliai, nepatvarūs skirstymo dirželiai ir guoliai. Negana to, A3 modelyje pasitaiko dar ir vandens siurblio ir vairo stiprintuvo gedimų. Nemažai ir smulkių elektros įrangos trūkumų. A3 važiavimo komfortas prastas, o senesniuose automobiliuose kartais genda ir sėdynės reguliavimo mechanizmas. Kadangi šis A3 modelis jau senas, o važinėjama su juo, manau, buvo gan smagiai ir su vėjeliu, tai jį pirkti reikėtų ypatingai apdairiai, nes yra didžiulė rizika netolimoje ateityje sulaukti nemažų problemų.
Visai kas kita antrosios kartos Audi A3 (nuo 2003 metų), bet ir kainos kategorija visai kita. Nepriekaištinga kokybė, labai stabilus kelyje, įranga kaip prabangiuose automobiliuose. Pakaba, panašiai kaip ankstesniame modelyje, yra pokietė ir sportiška. Už nedaug naudotą A3 teks sumokėti gerokai daugiau nei už konkurentus. Ir ne vien tik perkant mašiną – aptarnavimas, remontas ir detalės irgi kainuos brangiau. Gedimų nedaug, o jei kas ir genda, tai tik smulkmenos: pvz. užsikerta el.langai. A3 per greitai susidėvi amortizatoriai.
16 vožtuvų 2.0 dyzelinis variklis greitas ir dinamiškas, bet gendantis, be to, garsiai dirba ir degalų ryja kur kas daugiau už 1.9 TDI.
A3 sėdynės aiškiai per kietos. Audi net neoriginalios dalys yra brangios.
Su prižiūrėtu benzininiu 1.6 varikliu problemų neturėsi. Jie patikimi, aptarnavimas nesudėtingas ir nebrangus. Jei Audi A3 arba pritruks nemažos sumos pinigų, arba jei jos niekaip negalėsi surasti geros būklės, tai nuvažinėta ir pigiai parduodama A3 nesusigundyk – turėsi labai daug brangaus remonto.
Opel Astra II (nuo 1998-ų metų) rimtų gedimų pasitaiko retai, o smulkius, tokius kaip lambda zondas, galima pigiai suremontuoti. Tik reikia būti atsargiam su buvusiais tarnybiniais automobiliais – jie dažnai būna nuvažinėti. Astra II savu laiku buvo bene populiariausia vaidybininko mašina. Bet šis auto turi ir pliusų: jis pakankamai patvarus, nėra rimtų gedimų, erdvus vidus, cinkuotas kėbulas, jei nebuvo daužtas – nerūdija. Deja, rinkoje daugiausia egzempliorių su didele rida. Kasdieniniam važinėjimui geriausiai tiktų benzininis 1.6 8V variklis. Jis atlaiko dideles ridas, puikiai tinka važinėti dujomis, jo skirstytuvas labai patvarus. 16V versija irgi gera. Iš dyzelių geriausias 2.0 variklis. 1.7 turi kai kurių trūkumų (1.7 CDTi varikliuose genda įpurškimo sistema), o 2.2 sunaudoja daugiau degalų. Astra II kelyje laikosi gerai, dėl stabdžių ir vairo sistemos rūpesčių nekyla. Pakaba kieta, bet tvirta.
Astra II yra geras pasiūlymas tiems, kas automobilį eksploatuoja kasdien ir ypač intensyviai. Remontas brangiai nekainuos, detalių daug, o kainos mažos. Skirstymo dirželį reikia keisti kas 60 tūkst.km. Stebules būtina keisti kartu su ABS davikliais. Tačiau Astra eksploatacija pigi. Tipiniai gedimai: iš po vidinių pusašių apsaugų nuteka alyva, bet tai atsitinka tik mašinoms su didele rida, greitai rūdija išmetamoji sistema, genda degalų recirkuliavimo vožtuvo ir alkūninio veleno padėties daviklis, išsimuša stabilizatoriaus jungčių gumos, genda lambda zondas, blogai dirba oro kondicionierius (jei jis yra), užsikerta elektrinis langų valdymas ir centrinis užraktas. Dešimtojo dešimtmečio pabaigos modeliuose su 1.7 turbodyzeliniu ir 1.6 16V benzininiais varikliais trūkinėjo paskirstymo dirželis. Benzininiai varikliai gerai sutaria su dujine įranga.
Šiai mašinai, o ypač 2 litrų dyzeliui priekaištų beveik nėra jokių. Svarbu, kad nepakliūtų 1.7 dyzelis - ten dažnokai genda įpurškimo sistema ir dažnokai nutrūksta skirstymo dirželis! Šių Astrų kėbulas cinkuotas ir visiškai nerūdija, tad net menkiausia rūdelė reikš, jos mašina buvo daužta ir blogai sutvarkyta. Reikėtų atkreipti dėmesį į kondicionieriaus (jei jis ten bus) darbą, stabilizatoriaus jungčių gumas, taip pat ar nebėga alyva iš vidinių pusašių - tai bus labai labai didelės ridos požymis.
Ford Focus I (1998-2005). Kėbulas rimtų trūkumų neturi, išskyrus galinių durų arkų bei apatinės bagažinės dangčio dalies koroziją. Apdailos medžiagos kietokos, bet atsparios laikui, kaip ir gobelenas. Iš dyzelinių variklių galima būtų parekomenduoti tik TDDI (tiesioginis įpurškimas be "Common Rail" sistemos, 75-90AG) variklius! Jie garsiai dirba, bet yra taupūs ir beveik negenda, nes TDCI (100-115AG) su tiesioginiu kuro įpurškimu turi daug ir labai brangių gedimų.
Focus I pakaba (jei neišdaužyta) yra labai gerai suderinta. Tuomet tai buvo geriausia konstrukcija savo klasėje.
Detalės nebrangios, tačiau nereikėtų pamiršti paskirstymo dirželio. NB! – dėl saugumo jį reikėtų keisti kas 30.000 km! Eksploatacijos išlaidas gali padidinti galinės pakabos remontas. Ji per daug greitai susidėvi. Geometriją rekomenduojama tikrinti kiekvienos apžiūros metu. Modeliuose prieš atnaujinimą šlubavo elektronika, o TDCi varikliuose genda degalų įpurškimo (siurblio ir purkštukų) sistema.
Retsykiais genda generatorius, uždegimo ritė ir starteris. Retai, bet būna, kad iš vairo stiprintuvo sistemos išteka alyva. Automobiliuose,nuvažiavusiuose daugiau kaip 150 tūkst. km pradeda masiškai byrėti pakabos detalės. Taip pat nelabai patvarūs originalūs stabdžių diskai ir kaladėlės.
Jei nepaisyti kelių smulkmenų, tai Ford Focus I gera mašina. Jei prieš perkant patikrinti visas problemines vietas, o nusipirkus pasikeisti dirželius ir dar kokias smulkmenas, tai kelis metus galima bus važinėti be remonto, bet važinėjant intensyviai ir nelabai prižiūrint šį automobilį, jis servise lankysis dažnai, jau vien tik dėl galinės pakabos, kuri yra ypatingai jautri net patiems mažiausiems geometrijos pasikeitimams.
Beje, 2002 metais Ford Focus I laimėjo prestižinį TUV patikimumo konkursą trimečių automobilių kategorijoje.



Labai aciu, gerasis zmogau, uz toki issamu atsakyma :) manau apsistosiu ties A3 paieska dabar :)
Burgundis
 
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2012 m. Bal. 13 d. 20.25 val., Pen

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė mobil1 » 2012 m. Bal. 24 d. 09.52 val., Ant

Sveiki patarėjai,
Planuoju pirkt mašiną už ~5000 lt +/- 1000 lt. Važinėti planuoju nedaug ~10000-12000 km per metus. Pirmenybės benzininėms ar dyzelimėms auto neskiriu. Norėčiau pagal galimybes nebrangaus automobilio išlaikymo ir ne kosminių kuro sąnaudų. Gal būtų kokie pasiūlymai?
mobil1
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2012 m. Bal. 24 d. 09.43 val., Ant

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Azazelo » 2012 m. Bal. 24 d. 15.09 val., Ant

qwaldas2 rašė:As taip pat noreciau padekot visiems rasiusiems, o ypac Azazelo, tikrai radau daug ir naudingos info :)

Bet visgi noreciau sulaukt konkreciu komentaru i mano uzklausima :)
Taigi i tema- reikalingas auto: 74-96 kW, nuo 1999 m., benzinas, sedanas, mechanine pavaru deze, biudzetas 12 000, bet noreciau tilpt i 10k, nes reikia pasilikt automobilio sutvarkymui (dirzai, tepalai ir t.t.). Noreciau kad masina butu komfortiska, pigi eksploatacija (turiu omenyje ne kuro islaidas), "smagiai" riedetu. Per metus nuvaziuoju 12-14 tukst. km, dabartinis automobilis benzino ryja ~9l/100 km mieste, tad butu gerai kad ir naujasis valgytu panasiai, nors gali ir siek tiek daugiau. Bus vazinejama mieste (vilnius) mazais atstumais (2-30km), ir kas kelis menesius vilnius klaipeda :)
Keletas mano aki patraukusiu variantu:
Mazda 323 1.6
http://auto.plius.lt/skelbimai/mazda-32 ... 85734.html
Mazda 626 1.8
http://auto.plius.lt/skelbimai/mazda-62 ... 03095.html
Mazda 626 2.0
http://auto.plius.lt/skelbimai/mazda-62 ... 31156.html
Peugeot 406
http://auto.plius.lt/skelbimai/peugeot- ... 22601.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/peugeot- ... 24780.html
Opel Vectra (B) 1.6
http://auto.plius.lt/skelbimai/opel-vec ... 24004.html
Opel Vectra (B) 2.0
http://auto.plius.lt/skelbimai/opel-vec ... 12008.html
Mitsubishi Galant 2.0
http://auto.plius.lt/skelbimai/mitsubis ... 70466.html
Toyota Avensis I 2.0
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-a ... 05958.html
Honda Accord 2.0
http://auto.plius.lt/skelbimai/honda-ac ... 12453.html
Subaru Legacy 2.0
http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-l ... 06437.html
Seat Toledo 1.8
http://auto.plius.lt/skelbimai/seat-tol ... 25312.html
Seat Toledo 2.3
http://auto.plius.lt/skelbimai/seat-tol ... 51807.html

Laukiu komentaru, aciu :)


Labas,
Asmeninėse žinutėse kabo atsakymas Tau ir niekaip neišsisiunčia, tai įdedu čia:
"Na taip - ne fanas, bet Toledo nebus blogas, jei jis prieš tai buvo gerai prižiūrimas. Ten beveik viskas nuo Volkswagen, tad patikimumas normalus, tačiau mašina - barškutis. Bet jei reikia mašinos tik kaip mašinos, tai ją galima pirkti - ji pati daug nekainuos, o eksploatacija irgi nebus brangi."
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 739
Užsiregistravo: 2010 m. Geg. 07 d. 05.40 val., Pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Azazelo » 2012 m. Bal. 24 d. 15.11 val., Ant

Burgundis rašė:
Azazelo rašė:
Burgundis rašė:sveiki, labai noreciau suzinoti daugiau informacijos, ypac is Azazelo, apie Audi A3 Tdi 1.9, bet paieska forumo to neleidzia padaryt , nes "perdaznai naudojama fraze".. gal kas nors galit padet ? :)

neapsisprendziu kuri automobili pasirinkti A3, Astra, ar Focusa dyzelius..

Labas,
O kurios kartos mašinos Tave domina – senesnės ar naujesnės? Nesvarbu galų gale. Visos jos kaip ir vienodos klasės, bet tuo pačiu ir skirtingos. Audi A3 – kompaktas, o kompaktų kokybė, kaip žinia, tik šiaip sau, tačiau A3 savo kokybe smarkiai lenkia kitas dvi ir šiaip visus kompaktus. Net nedvejodamas siūlyčiau Audi A3. Bet vėl gi – ko Tau reikia iš mašinos? Kokybės ar pigios eksploatacijos? Tingaus komforto ar aistrą sužadinančių važiavimo savybių?
Audi A3, kad ir kurios kartos ji būtų, važiuoja kietai ir nekomfortiškai. Vairavimas tikslus, pati vairuotojo vieta labai ergonomiška, tačiau detalių kaina = detalė+Audi vardas. Opel Astra važiuoja minkščiau, tačiau ergonomika ne kokia. Bet kuris remontas kainuos pigiau, bet tie remontai bus dažnesni. Ford Focus šioje trijulėje lyderis pagal vairavimo malonumą, bet jei pasirinksi TDCI variklį, tai gali nutikti su juo labai brangiai atsieisiančių problemų. Nors, Astra dyzeliniai CDTI varikliai nė kuo ne geresni – remontas labai komplikuotas ir brangus.
Įkelsiu truputėlį info iš forumo.
Pirmos kartos AUDI A3 turbodyzeliai - bendra visų TDI istorija: genda oro srauto matuokliai, nepatvarūs skirstymo dirželiai ir guoliai. Negana to, A3 modelyje pasitaiko dar ir vandens siurblio ir vairo stiprintuvo gedimų. Nemažai ir smulkių elektros įrangos trūkumų. A3 važiavimo komfortas prastas, o senesniuose automobiliuose kartais genda ir sėdynės reguliavimo mechanizmas. Kadangi šis A3 modelis jau senas, o važinėjama su juo, manau, buvo gan smagiai ir su vėjeliu, tai jį pirkti reikėtų ypatingai apdairiai, nes yra didžiulė rizika netolimoje ateityje sulaukti nemažų problemų.
Visai kas kita antrosios kartos Audi A3 (nuo 2003 metų), bet ir kainos kategorija visai kita. Nepriekaištinga kokybė, labai stabilus kelyje, įranga kaip prabangiuose automobiliuose. Pakaba, panašiai kaip ankstesniame modelyje, yra pokietė ir sportiška. Už nedaug naudotą A3 teks sumokėti gerokai daugiau nei už konkurentus. Ir ne vien tik perkant mašiną – aptarnavimas, remontas ir detalės irgi kainuos brangiau. Gedimų nedaug, o jei kas ir genda, tai tik smulkmenos: pvz. užsikerta el.langai. A3 per greitai susidėvi amortizatoriai.
16 vožtuvų 2.0 dyzelinis variklis greitas ir dinamiškas, bet gendantis, be to, garsiai dirba ir degalų ryja kur kas daugiau už 1.9 TDI.
A3 sėdynės aiškiai per kietos. Audi net neoriginalios dalys yra brangios.
Su prižiūrėtu benzininiu 1.6 varikliu problemų neturėsi. Jie patikimi, aptarnavimas nesudėtingas ir nebrangus. Jei Audi A3 arba pritruks nemažos sumos pinigų, arba jei jos niekaip negalėsi surasti geros būklės, tai nuvažinėta ir pigiai parduodama A3 nesusigundyk – turėsi labai daug brangaus remonto.
Opel Astra II (nuo 1998-ų metų) rimtų gedimų pasitaiko retai, o smulkius, tokius kaip lambda zondas, galima pigiai suremontuoti. Tik reikia būti atsargiam su buvusiais tarnybiniais automobiliais – jie dažnai būna nuvažinėti. Astra II savu laiku buvo bene populiariausia vaidybininko mašina. Bet šis auto turi ir pliusų: jis pakankamai patvarus, nėra rimtų gedimų, erdvus vidus, cinkuotas kėbulas, jei nebuvo daužtas – nerūdija. Deja, rinkoje daugiausia egzempliorių su didele rida. Kasdieniniam važinėjimui geriausiai tiktų benzininis 1.6 8V variklis. Jis atlaiko dideles ridas, puikiai tinka važinėti dujomis, jo skirstytuvas labai patvarus. 16V versija irgi gera. Iš dyzelių geriausias 2.0 variklis. 1.7 turi kai kurių trūkumų (1.7 CDTi varikliuose genda įpurškimo sistema), o 2.2 sunaudoja daugiau degalų. Astra II kelyje laikosi gerai, dėl stabdžių ir vairo sistemos rūpesčių nekyla. Pakaba kieta, bet tvirta.
Astra II yra geras pasiūlymas tiems, kas automobilį eksploatuoja kasdien ir ypač intensyviai. Remontas brangiai nekainuos, detalių daug, o kainos mažos. Skirstymo dirželį reikia keisti kas 60 tūkst.km. Stebules būtina keisti kartu su ABS davikliais. Tačiau Astra eksploatacija pigi. Tipiniai gedimai: iš po vidinių pusašių apsaugų nuteka alyva, bet tai atsitinka tik mašinoms su didele rida, greitai rūdija išmetamoji sistema, genda degalų recirkuliavimo vožtuvo ir alkūninio veleno padėties daviklis, išsimuša stabilizatoriaus jungčių gumos, genda lambda zondas, blogai dirba oro kondicionierius (jei jis yra), užsikerta elektrinis langų valdymas ir centrinis užraktas. Dešimtojo dešimtmečio pabaigos modeliuose su 1.7 turbodyzeliniu ir 1.6 16V benzininiais varikliais trūkinėjo paskirstymo dirželis. Benzininiai varikliai gerai sutaria su dujine įranga.
Šiai mašinai, o ypač 2 litrų dyzeliui priekaištų beveik nėra jokių. Svarbu, kad nepakliūtų 1.7 dyzelis - ten dažnokai genda įpurškimo sistema ir dažnokai nutrūksta skirstymo dirželis! Šių Astrų kėbulas cinkuotas ir visiškai nerūdija, tad net menkiausia rūdelė reikš, jos mašina buvo daužta ir blogai sutvarkyta. Reikėtų atkreipti dėmesį į kondicionieriaus (jei jis ten bus) darbą, stabilizatoriaus jungčių gumas, taip pat ar nebėga alyva iš vidinių pusašių - tai bus labai labai didelės ridos požymis.
Ford Focus I (1998-2005). Kėbulas rimtų trūkumų neturi, išskyrus galinių durų arkų bei apatinės bagažinės dangčio dalies koroziją. Apdailos medžiagos kietokos, bet atsparios laikui, kaip ir gobelenas. Iš dyzelinių variklių galima būtų parekomenduoti tik TDDI (tiesioginis įpurškimas be "Common Rail" sistemos, 75-90AG) variklius! Jie garsiai dirba, bet yra taupūs ir beveik negenda, nes TDCI (100-115AG) su tiesioginiu kuro įpurškimu turi daug ir labai brangių gedimų.
Focus I pakaba (jei neišdaužyta) yra labai gerai suderinta. Tuomet tai buvo geriausia konstrukcija savo klasėje.
Detalės nebrangios, tačiau nereikėtų pamiršti paskirstymo dirželio. NB! – dėl saugumo jį reikėtų keisti kas 30.000 km! Eksploatacijos išlaidas gali padidinti galinės pakabos remontas. Ji per daug greitai susidėvi. Geometriją rekomenduojama tikrinti kiekvienos apžiūros metu. Modeliuose prieš atnaujinimą šlubavo elektronika, o TDCi varikliuose genda degalų įpurškimo (siurblio ir purkštukų) sistema.
Retsykiais genda generatorius, uždegimo ritė ir starteris. Retai, bet būna, kad iš vairo stiprintuvo sistemos išteka alyva. Automobiliuose,nuvažiavusiuose daugiau kaip 150 tūkst. km pradeda masiškai byrėti pakabos detalės. Taip pat nelabai patvarūs originalūs stabdžių diskai ir kaladėlės.
Jei nepaisyti kelių smulkmenų, tai Ford Focus I gera mašina. Jei prieš perkant patikrinti visas problemines vietas, o nusipirkus pasikeisti dirželius ir dar kokias smulkmenas, tai kelis metus galima bus važinėti be remonto, bet važinėjant intensyviai ir nelabai prižiūrint šį automobilį, jis servise lankysis dažnai, jau vien tik dėl galinės pakabos, kuri yra ypatingai jautri net patiems mažiausiems geometrijos pasikeitimams.
Beje, 2002 metais Ford Focus I laimėjo prestižinį TUV patikimumo konkursą trimečių automobilių kategorijoje.



Labai aciu, gerasis zmogau, uz toki issamu atsakyma :) manau apsistosiu ties A3 paieska dabar :)


Prašom :)
Audi A3? Palaikau :D
Vartotojo avataras
Azazelo
 
Pranešimai: 739
Užsiregistravo: 2010 m. Geg. 07 d. 05.40 val., Pen
Miestas: York

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Burgundis » 2012 m. Bal. 24 d. 18.19 val., Ant

Taip Audi A3 :)
Burgundis
 
Pranešimai: 5
Užsiregistravo: 2012 m. Bal. 13 d. 20.25 val., Pen

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė qwaldas2 » 2012 m. Bal. 26 d. 10.45 val., Ket

Azazelo rašė:
qwaldas2 rašė:<...>


Labas,
Asmeninėse žinutėse kabo atsakymas Tau ir niekaip neišsisiunčia, tai įdedu čia:
"Na taip - ne fanas, bet Toledo nebus blogas, jei jis prieš tai buvo gerai prižiūrimas. Ten beveik viskas nuo Volkswagen, tad patikimumas normalus, tačiau mašina - barškutis. Bet jei reikia mašinos tik kaip mašinos, tai ją galima pirkti - ji pati daug nekainuos, o eksploatacija irgi nebus brangi."

Tai kad gavau sia zinute, cia gal tik Jums nerodo kad issiusta :) Be proto dekingas :)
qwaldas2
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2012 m. Bal. 18 d. 18.27 val., Tre

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė qwaldas2 » 2012 m. Bal. 30 d. 07.22 val., Pir

Na, as jau ratuotas, aciu Azazelo ;)

2.0l, 110Kw, 2000 m., siek tiek daugiau nei 10k lietuvisku pinigu :)
Paveikslėlis
Paveikslėlis

Tik va tik jau nusipirkes masina vaziuojant autostrada pastebejau jog lengvai dreba vairas, ypac tas jauciasi stabdant (vaziuojant greiciau nei 100km/h ir staigiai stabdant) :S
qwaldas2
 
Pranešimai: 4
Užsiregistravo: 2012 m. Bal. 18 d. 18.27 val., Tre

Re: Automobilis už 5000 - 10000 litų

Standartinė Egis73 » 2012 m. Bal. 30 d. 08.54 val., Pir

Prasibalansuok ratus, pasitikrink stabdžių diskus ar ne kreivi.
Vartotojo avataras
Egis73
 
Pranešimai: 1314
Užsiregistravo: 2007 m. Spa. 06 d. 20.21 val., Šeš
Miestas: Lietuva

AnkstesnisKitas

Grįžti į Automobiliai bendrai

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Google [Bot] ir 2 svečių