Variklio galvutė ir variklio kaitimas

Gavus gerą patarimą, ne visada reikia ridenti savo keturis ratus i servisą. Jei visgi profesionalų pagalbos prireiks, ieškokite patarimų, kuriuo automobilių servisu pasitikėti.

Moderatoriai: Egis73, TOMAZZ, edga4you, Renate

Variklio galvutė ir variklio kaitimas

Standartinė passatasVW » 2017 m. Sau. 06 d. 18.08 val., Pen

Sveiki,
Servise pagal išmetamųjų dujų spalvą meistras pasakė, kad reikia keisti variklio galvutę. Važinėjant toliau pastebėjau, kad ėmė kaisti variklis (iki 110 laipsnių), net bėgti antifrizas. Ar gali būti šios problemos susijusios? Ar gali būti gedimas dėl kurio reikia keisti variklio galvutę (nepaklausiau koks) atsakingas ir už kaitimą? Jeigu tai atskiros problemos, tada remontuoti nebeapsimoka, jei viena, dar galima svarstyti. Ačiū už atsakymą :)
passatasVW
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2017 m. Sau. 06 d. 17.58 val., Pen

Re: Variklio galvutė ir variklio kaitimas

Standartinė Edgar123 » 2020 m. Sau. 06 d. 16.28 val., Pir

Sveiki,

pagal išmetamųjų dujų spalva nieko tinkamai neįvertinsi.

jeigu kyla spaudimas aušinimo sistemoje, ir nepastovi temperature tikėtina kad pradegė galvos tarpinė. Galvos keisti gali ir nereikėt, jeigu neperkaitinsit variklio.

Pirmas dalykas ką reikia patikrinti, ar nepradegė galvos tarpinė. Yra diagnostika su skysčiu, kur patikrina variklio tarpinės būklę. Man du kartus yra buvę ir visada pasiteisino, nustatydavo kiek procentų tarpinė ar ne.

Kada nustatys kad tai tikrai tarpinė. Meistras nuėmęs galva, ją turės siūsti šviesti ar nėra mikro įtrukimų. Jeigu yra. Reikia naujos galvos. Jeigu nėra, nušlifuojama galva ir dedama atgal su naujomis tarpinėmis.

Kaina priklauso nuo variklio. Galva gali kainuoti ir 80 eur ir 300 eur. Kuo daugiau važinėta ir kito temperature tuo daugiau šansų kad galva bus jau bloga.
Edgar123
 
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2020 m. Sau. 06 d. 15.56 val., Pir


Grįžti į Automobilių gedimai ir servisai

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių