Toyota Avensis
(Toyota Mangusta, 1998 m., universalas)
Pirkau prieš du su puse metų parvarytą
iš Italijos su dyzeliniu varikliu. Saloną teko šveisti išsijuosus -
ten, matyt, į tai dėmesio nekreipta. Pirkau pravažiuotą 180 tūkst.km,
dabar turiu 198 tūkstančius. Keičiau tik tepalus iškart ir pravažiavus
12 tūkstančių. Pavasarį keisiu eilinį kartą. Dirželių nekeičiau -
patikėjau kas užrašyta serviso knygelėje. Po benzininės "beškės"
atsisėdau, kaip į sostą nuo taburetės. Man, aukštam 185 cm ūgio
žmogui, svarbu buvo ir erdvė. Hečbekai ir sedanai tos markės
automobiliai žemesni ir mažesni. Pirmą kart einant technikinę
apžiūrą teko reguliuoti žibintų aukštį. Antrą kart gegužės mėn.
praėjau be jokių problemų iškart. Tiesa, dabar pastebėjau, kad
rankinis stabdis kartais neužsitraukia iškart. Gal koks troselis kur
užstringa. Kadangi žiemą rankiniu stabdžiu nesinaudoju - tvarkysiu
pavasarį. Tai ir visos problemos.
Patarimai perkančiam
Perkant savo automobilį Kauno automobilių
turguje, vežiausi žmogų, kuris nusimano automobiliuose. Be to reikia
iš anksto žinoti, kas domina ir ką ruošiesi pirkti. Aš norėjau
būtent "avensio" ir būtent dyzelinio universalo. Geriau žmogui
užmokėti šimtinę, negu paskui tomis šimtinėmis švaistytis
remontuojant automobilį.
|
- Taupus;
- Ekonomiškas;
- Patvarus;
- Važiuoja tyliai;
- Važiuoklė minkšta.
- Investicijos: signalizacija;
- žieminės ir vasarinės padangos;
- Tepalai;
- Filtrai.
|