Renault kangoo 2002 - 2005 darbinis arklys
(Renault i, 2002 m., komercinis)
Įmonė turi apie 6 automobilius, metai nuo
2000 iki 2003. Varikliai be jokių problemų veikia iki 300 000 km
(benzininiai). Važiuoklė patvari, labai geri stabdžiai. Salono
prietaisai paprasti ir aiškūs, erdvus salonas, nerasoja langai šaltu
periodu. Dideli šoniniai veidrodžiai, pakankamai ekonomiški varikliai.
Genda (kas 20000 - 50000 km aukštos įtampos ritės). Elektronika nėra
tokios tragiškos būklės, kaip ją nuvertina vokiškų automobilių
mėgėjai. Stabdžių signalizacijos įspėjimai, oro pagalvių gedimų
įspėjimai.
Patarimai perkančiam
Pasitikrinti kaip veikia elektros prietaisai
(tam, kas mėgsta pasikrapštyti prie auto, Renault - galima nebrangiai
sutaisyti).
Patarimas perkančiam: -
mušk kainą žemyn, kiek gali, nes visi bijo Renault:čia yra jos koziris,
kaina maža - kokybė pagal mano patirtį puiki. T.y. įmonėje darbiniai
Renault Kangooo važiuoja iki 300.000,00 km be jokių didelių
investicijų. Pagrindinė liga - aukštos įtampos ritės, kurios padaro
variklio darbą nepakenčiamu (ritės kaina apie 100 - 150 Lt / vienam
cilindrui). Rites keitėm gal 3 kartus (3 auto per 300 000 km) :)))))
Važiuoklė pakankamai patvari. Šiaip labiausiai nervina prietaisų
skydelyje pasirodantys avariniai signalai, bet dėl kai kurių gali
važiuoti nors ir visus metus. Žodžiu, už rinkos kainą nusiperki ne
mašiną, o darbinį arklį.
|
- Geri varikliai;
- Kėbulas patvaresnis nei Opel.
- Smulkūs elektros gedimai.
|