pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Parašykite atsiliepimą apie savo automobilį.

Opel Astra caravan 1,7 DTL patikimas partneris
(Opel Ambulance, 1999 m., universalas)

Automobilį įsigijau, kai buvo pravažiuota 150 t.km. Juo pravažinėjau trejus metus. Manau automobilis pagal kokybę, patikimumą ir važiavimo charakteristikas prilygsta, o patikimumu, atsparumu korozijai, ilgaamžiškumu lenkia Toyota markės automobilius. Čia vokiečiai gerai padirbėjo - kokybė aukšta. Jis tinkamas kaip šeimos, miesto ir laisvalaikio automobilis. Pirmiausiai Opel Astra caravan paperka stabilumu, kokybe ir garso izoliacija. Sėdint viduje nesijaučia dyzelio darbo ir garso, kelyje drąsisi gali klausytis geros muzikos. Tarp kitko garso sistema automobilyje sumontuota labai kokybiška ir papildomai nieko nereikia (automobilyje CD). Prietaisų skydelis gana techniškas, nėra per daug ekstravagantiškas, užtat labai skoningas ir saikingas. Yra visi rodmenys, ko reikia sportiškam automobiliui. Vakare vaizdas labai malonus. Sėdynės labai patogios, nors atrodo lyg ir turėtų būti kietos. Gal šiek tiek nepatogus saugos diržo užsegimas, nes sagtis gana trumpa ir jos reikia paieškoti atsisėdus su striuke. Važiuoti automobiliu smagu, kadangi variklis labai imlus ir mieste gali drąsiai lenktyniauti su benzininiais, užmiestyje taip pat. Labai gerai vedasi net ir šalčiausią žiemą. Tai vokiškas 8 vožtuvų variklis. Mieste, jei "gerai" važinėji suvalgo max. 7,0 l. dyzelino, užmiestyje 5,5-6,0 l. turint omenyje paprastą Mažeikių dyzeliną. Pravažiavus 180 t.km. pradėjo kaukti priekiniai guoliai. Keitimas servise su darbu apie 1 t. Lt. Kas 90 t. km būtina keisti dirželius, vandens pompą, įtempėją, parazitinį. Tai būtina, nes tiek paskaičiuota. Kartais prirūksta eko sistema ir variklio indikacija rodo gedimą. Tai niekis, reikia išplauti ir pramankštinti dujų grįžtamąjį vožtuvą. Nepagailėkite kartais į kurą purkštukų valiklio, neatsidžiaugsite variklio darbu. Pakaba, sakyčiau, dirba idealiai: nei per minkšta, nei per kieta, posūkiuose auto labai stabilus. Patikimumas, stabilumas, patvarumas, komfortas ir garso izoliacija viską atperka. Kaip trūkumą reikia pažymėti, kaip ir visų vokiškų automobilių, nepakankama ventiliacija ir šildymas mūsų kraštui ir ypač žiemą, tačiau nedidelis patobulinimas: priekyje žiemai reikia prieš radijatorių užkišti gabalą kartono ir pakeisti termostatą su aukštesne temperatūra ir klausimas išspręstas. Keista, bet jei žiemą laikysite šildymą su įjungtu ventiliatoriumi visą laiką važiuojant, ir ventiliacijos ir šildymo užteks net ir per didžiausius šalčius. Bet jei šildymą įjungsite tik varikliui sušilus, - automobilyje karšta nebus. Įspėjimas: nebandykite duoti "pridegti" esant įjungtam varikliui, brangiai mokėsite už generatoriaus remontą (jis pilnas elektronikos).

Patarimai perkančiam

Renkantis automobilį būtinai pravažiuokite ir įsiklausykite į variklio ir pakabos darbą. Paklausykite, ar nekaukia guoliai tiek priekiniai, tiek galiniai, nes tai palyginus su automobilio kaina brangokai kainuoja. Pasitikrinkite kada atliktas techninis aptarnavimas ir kas jam buvo padaryta. Į varilį negailėkite geresnių tepalų, skirtų turbo diesel. Patikrinkite ar viskas veikia, kaip kuriasi šaltas variklis. Iki 250 t.km. variklis jokio dūmo nemeta ir turi dirbti sausai, kaip naujas.

Pliusai
  • Puiki pakaba;
  • Patvari važiuoklė;
  • Labai ekonomiškas;
  • Tylus variklis;
  • Dirba kaip benzininis;
  • Nebijo greičio ir sūkių;
  • Talpus ir praktiškas;
  • Gražus ir kokybiškas salono dizainas;
  • Gera garso izoliacija;
  • Cinkuotas.
Minusai
  • Neefektyvi vėdinimo sistema;
  • Neefektyvi šildymo sistema;
  • Per stiprus durų atidarymo fiksavimas;
  • Brangus 90 tūkst km tech aptarnavimas.

Kitos nuotraukos:


 
© 2005–2019
Jūs esate 3976734-asis lankytojas