Automobilį turiu maždaug penkis metus. Iš
esmės juo esu patenkinta. Su nekeistu tepalu per daug ilgai važinėjau,
bet varikliui vistiek viskas gerai. Labai retai genda, o sugedus nėra
problemos kaip su prancūziškais automobiliais, kad nevisi servisai priima
- Hondą priims bet kur.
Didžiausias
gedimas - per lietų, palijus ar šiaip esant drėgnam orui automobilis
neužsivesdavo. Kankinausi pusę metų - keitė ir akumuliatorių, ir
žvakes, ir laidus, ir dangtelį. O problema buvo sudegusioje babinoje.
(Nežinau, ar čia meistrai blogi buvo, kad taip ilgai ieškojo gedimo, ar
gedimas sudėtingas.)
Per visą mano
eksploatavimo laiką gedimų beveik nebuvo neskaitant, kad šarnyrą
reikėjo pakeisti, taip pat susidėvėjo stabdžių kaladėlės, todėl
irgi keičiau. Dar buvo sugedęs aušintuvas, daviklį pakeitė. Iki tol
turėjau problemų dėl variklio kaitimo. Taip pat buvau sudeginusi
sankabą.
Automobilis benzino naudoja
nedaug (variklis 1,5 tūrio), mieste apie 8 l/100 km, ne mieste apie 7 l.
Deja, įsibėgėjimas irgi nėra labai greitas - sankryžoje iš vietos
pajudu pirma, tačiau po kelių sekundžių kitoje juostoje jau mane lenkia
galingesnės mašinos.
Labai retais
atvejais, važiuojant "ant laisvo", automobilis užgęsta - tokie atvejai
labiau pasikartodavo tik nusipirkus automobilį, dabar daug rečiau.
Žiemą retai tenka kankintis, kad dėl
šalčio automobilis neužsiveda - netgi kai buvo -30C ir trys
ketvirtadaliai automobilių buvo palikti kiemuose, mano auto užsivedė,
kitą šaltą dieną irgi užsivedė, tik trečiąją dieną jau
nebeužsivedė, kai tuo tarpu dauguma kitų automobilių neužsivedė visas
tris dienas. Tačiau nervina, kad žiemą kartais užšąla langai iš
vidaus.
Kalbant apie komfortą viduje,
galiu pasakyti, kad ilgesnėse kelionėse vargina bloga garso izoliacija
(kažkodėl gan smarkiai ūžia prie mano durelių, lyg būtų šiek tiek
praviras langas, nors auto tikrai sandarus), o kol neįpratau, parkavimą
sunkino tai, kad automobilis žemas. Sėdėti taip pat reikia žemai, nors
aš ir įpratusi ir man nepatogumų tai nesukelia, bet į jį sėdus
kitiems žmonėms, dauguma nusistebi, kokia žema mašina. Beje, kai
pačiai tenka įsėsti į aukštesnę mašiną, būna tikrai maloniau,
tačiau grįžti prie žemos Hondos nebūna sunku. Beje nei man, nei mano
keleiviams dar nebuvo problemos, kad galva siektų lubas.
Negerai, kad nėra saugos pagalvių (seno
automobilio problema). Trūksta kondicionieriaus ir netgi patogesnės
panelės - nėra jokio skyrelio (neskaitant "bardačioko") pasidėti
smulkiems daiktams, taip pat stiklinei; panelė paprasta, iš plastiko. Į
šoninių durelių skyrelį buteliukas CocaColos netelpa labai lengvai.
Prietaisų skydelis patogus, aiškus, tik benzo rodyklė kartais
pašokinėja milimetrą tai aukštyn, tai žemyn - bet tikrai minimaliai,
man nesunku suprasti, kiek benzino liko. Pavaros junginėjasi lengvai
išskyrus atbulinę - smarkiai nuspaudus sankabą (kaip įprasta) atbulinis
bėgis neįsijungia, "dūzgia", tik šiek tiek atleidus sankabą jis
jungiasi. Kol supratau tai, teko pasikankinti, dabar vėlgi esu įpratusi,
todėl automobilį nesunku valdyti. Automobilio gabaritai labai normalūs,
nors esu mergina, man mašina neatrodo per didelė, galėtų būti dar ir
didesnė :)
Viduje vietos pakankamai,
dar niekas nesiskundė, kad netelpa kojos ar pan., sėdynės patogios.
Deja, sėdinčius gale truputį krato, nors amortizatoriai geri, priekyje
manęs nekrato. Bagažinėje du lagaminai jeigu tilps, tai sunkiai, šiaip
vienas tik telpa, vietos joje nėra daug. Abi galinės sėdynės
nesusilenkia, susilenkia tik viena, todėl prireikus padidinti bagažinę
galima tik taip - sulenkus vieną galinę sėdynę (teko taip vežti
lentą).
Buvau ir į avariją papuolusi
- mano mašinos skardos susilankstė daug labiau, nei į mane įvažiavusio
berods SAABo (tiksliai nepamenu).
Viduje
elektronika (per visą mano eksploatavimo laiką dar nebuvo
sugedusi).
Techninę apžiūrą bent kol
kas praeidavau be problemų (neskaitant mažų smulkmenų, kaip blogai
nureguliuotos lempos).
Taigi,
apibendrinant - norėtųsi daugiau komforto ir geresnės garso izoliacijos,
o dėl gedimų didelių problemų nekelsiu:)