pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Parašykite atsiliepimą apie savo automobilį.

BMW e36 325 coupe 2.5l benzinas
(BMW A1, 1995 m., kupė)

Automobilis pagamintas 1995 m. 1 mėn. ir gamykliškai kėbulas dar nebuvo cinkuotas, todėl teko nusipirkus šį automobilį šalinti vietomis atsiradusias rūdeles. Sutvarkius važiuoklę jau važinėju virš metų ir kol kas dar ji puikiai laikosi. Manojo variklio dangtelio tarpinė taip pat truputį leidžia tepalą, bet tai labai nežymu ir neskubu jos keisti, nors jos keitimas tikrai nėra brangus. Mano variklyje taip pat yra vanos sistema, ji jau nebeveikia labai sklandžiai, retkarčiais sutarška, bet tai nėra pavojinga varikliui, nuo vanos būklės šiek tiek priklauso trauka, co2 išmetimas ir kuro sąnaudos, o vanos remontas kainuoja nuo 50 lt iki 2000 lt.

Verta paminėti, kad pvz. tepalo filtro, oro filtro ir t.t. keitimas ir prieinamumas yra itin paprasti ir leidžiantys tai daryti nors ir baltai apsirengus. Vienintelis dalykas, kuris nėra patogus kalbant apie tai, yra vairo stiprintuvo skysčio tikrinimas, bakelis yra nukištas gilokai ir sunkiai prieinamas.

Labai patogiai ir sklandžiai darinėjasi bagažinės dangtis, atidarius jis daug užsilenkia ir leidžia patogiai dėtis daiktus nekabinant dangčio galva ir panašiai, užsidaro iš savo inercijos, nereikia trenkti.

Garso izoliacija salone tikrai tenkinanti, važiuojant ir dideliu greičiu neatsiranda jokio švilpimo ar panašiai. Visi valdymo prietaisai po ranka, iš vidaus puikiai matosi visa mašina ir nesunku jausti jos gabaritus.

Dar verta paminėti sankabos pedalą, bmw visada jį padaro, kad iš pradžų jis spaustųsi sunkiau, o nuspaudus iki dugno jis laikosi vos padėjus ant jo koją, taip nevargindamas kojos ir leidžiantis jausti geriau sankabą.

Kadangi variklis pakankamai galingas, akseleratorius yra jautrus ir leidžiantis automobiliui bėgėtis itin greitai.

Bendrai paėmus, esu automobiliu labai patenkintas, jis tikrai nėra toks nepatikimas ar besotis benzino degintojas, kaip šnekama, jeigu spaudi akseleratorių iki dugno, tai nėra ko ir norėt, kad su tokia trauka būtų nedidelės kuro sąnaudos. Jeigu važiuojant ramiai, kultūringai, kuro sąnaudos mieste man būna 7l-9l/100km, važiuojant 60-90km/h 5.5l-7l/100km, važiuojant Kaunas-Klaipėda 100-150km/h 7.5l-9l/100km.

Patarimai perkančiam

Perkant reikia patikrinti, ar neišsimalusi pavarų svirtis, ar netarška vanos (jeigu yra), ar nekaista variklis, na ir visa kita, kas įprasta.

Nusipirkus rekomenduoju dėl šventos ramybės pasikeisti visus važiuoklės sailentblokus (po važiuoklės tvarkymo būtinai daryti ratų suvedimą), pasikeisti termostatą ir bent išėmus patikrinti, ar sveiki vandens pompos sparneliai, susipilti naują aušinimo skystį (tik ne žalią!).

Pliusai
  • Geras traukos - kuro sąnaudų santykis;
  • Patvarus variklis;
  • Gan talpi bagažinė;
  • Salone pakankamai erdvu visiems;
  • Kokybiškos interjero detalės;
  • Gražus dizainas;
  • Patogios sėdimos vietos.
Minusai
  • Gendantys termostatai;
  • Gendančios vandens pompos;
  • Nepatvarios važiuoklės dalys;
  • Pagamintų iki 1995 m rūdyja kėbulas;
  • Pro variklio dangtelio tarpinę sunkiasi tepalas;
  • Variklių VANOS SISTEMA genda;
  • Išsimala pavarų svirtys.

Kitos nuotraukos:


 
© 2005–2019
Jūs esate 3976722-asis lankytojas