BMW 320 E30 1987 metų siaurastopis
(BMW A1, 1987 m., sedanas)
Automobilį pirkau už 1300 lt. Dar
investavus apie 400 į naują kuro baką, dažus (nes perdažiau ir iš
naujo padengiau antikorozija), taip pat vamzdelius visus teko pakeisti bei
stabdžių visas kaladėles. Viską pabaigęs praėjau techninę apžiūrą
ir jau pravažiavau virš 10000km. Buvo bėdų su kaitimu, bet pakeitus
termomovą ir suradus gedimus užsikimšusioje grįžtamajame vamzdelyje,
kaitimas išvis dingo. Jei daugiau pagazuoji ar stipriau palakstai, netgi
pradeda kristi temperatūra, o termomovo garsas rodos lyg V8 variklis:D
Važiuoklė taip pat labai stabili, sudėti Bilstein amortizatoriai, tik
truputį kietoka:) Važiuoju dujomis ir benzinu. Dujų „ima” nuo 10 iki
13-14 litrų – priklauso nuo to, kaip važiuoju. Dažniausiai mieste ir
per ekseleratorių spaudžiu, tai ima apie 12 – 13 litrų.
Patarimai perkančiam
Jei pirksi su dujomis, reikia būtinai
žiūrėti, kad dirbtų ir benzinu; patikrinti amortizatorius, ar geri,
galinio tilto sailenblokus, nes jų pakeitimas nepigus. Dugną
pasižiūrėti, slenksčius, arkas. Gero, važiuojančio varianto už 1000
lt mano nuomone nenupirksit. Jei jus žavi šis automobilis, tai
negailėkit mažiausiai 2000 lt, nes nuo tiek būna dar „gyvi”
variantai. :)
|
- Malonus garsas;
- Gera dinamika;
- Tylus;
- Paprasta ir lengvai remontuojama važiuoklė;
- Patvari važiuoklė.
- Rūdyjantis kuro bakas;
- Korozija;
- Be vairo stiprintuvo;
- Be el. įrangos;
- Silpnos langų rankenėlės;
- Silpa bagažinės spyna.
|