pagrindinis puslapis rasykite mums
Automobiliai

 
Parašykite atsiliepimą apie savo automobilį.


 



Naujausi atsiliepimai
Surūšiuota pagal
publikavimo datą

Concorde Chrysler 21, 2001 m., sedanas
Nusipirkau 2011 m. vasaros viduryje. Po mėnesio prasisuko variklio indėklai... 205 lt kainavo tralas, 2000 lt remontas. Meistras nemokėjo teisingai nustatyti tepalo siurblio ilgaamžiškumo ir po mėnesio siurblys tepalo sugedo. Pakartotinas remontas, alkūninio veleno šlifavimas ir t.t. 2300lt. Tik išvažiavau iš serviso nepralėkęs 2-jų km, variklio kompiuteris sudegė...ieškojau komplekto 1 sav...papuolė blogas iš sroto.
2012 m. balandžio 4 d. d
Opel Zafira Opel Ambulance, 2000 m., vienatūris
Vairuojant Zafira pasijaučia visi jos privalumai: patogiai reguliuojasi vairuotojo sėdynė ir vairas, sėdint kojos nepavargsta, gerai matoma informacija prietaisų skydelyje. Galinėse sėdynėse jauties taip pat laisvai, prireikus bagažinės sektoriuje galima surinkti papildomai dvi sėdynes vaikams, visas jas sudėjus gaunasi milžiniška bagažinė. Manau, mašinėlė, tinkanti prie ūkio.
2012 m. balandžio 4 d. Iosifas
BMW e36 325 coupe 2.5l benzinas BMW A1, 1995 m., kupė
2012 m. balandžio 4 d. Lukas
Renault kangoo 2002 - 2005 darbinis arklys Renault i, 2002 m., komercinis
Įmonė turi apie 6 automobilius, metai nuo 2000 iki 2003. Varikliai be jokių problemų veikia iki 300 000 km (benzininiai). Važiuoklė patvari, labai geri stabdžiai. Salono prietaisai paprasti ir aiškūs, erdvus salonas, nerasoja langai šaltu periodu. Dideli šoniniai veidrodžiai, pakankamai ekonomiški varikliai. Genda (kas 20000 - 50000 km aukštos įtampos ritės). Elektronika nėra tokios tragiškos būklės, kaip ją nuvertina vokiškų automobilių mėgėjai. Stabdžių signalizacijos įspėjimai, oro pagalvių gedimų įspėjimai.
2010 m. gruodžio 13 d. Rimas
Citroen Xantia 2.1 TD 12V Citroen SM-8, 1995 m., hečbekas
Vairuoju daugiau negu 4 metus šį automobilį. Variklis tikrai smagus, tik turi vieną problemėlę su kuro siurbliu, kuris nėra itin patikimas, tačiau jei tvarkingai prižiūrimas ir eksploatuojamas automobilis, tuomet problemu nebus. Esu keitęs visus sailentblokus, stabilizatoriaus traukes, diržus, įtempėjus, galinių ratų guolius (ne šakių). Kainos tikrai nesikandžioja, nes šiose vietose viskas kaip eilinėje mašinoje.
2010 m. gruodžio 13 d. Vytautas
Audi valdo Audi 80, 1991 m., sedanas
Baikit juokus, kad su bulka, dyzeliu nieko negalima padaryt - tik reikia mokėti ją valdyt, tai ir bemsą "padėsit" ir rūdžių karalienę Opel Calibra. Pasaka, ne mašina - prisipumpavau pilną baką ir užmiršau.
2009 m. gruodžio 28 d. Nerijus
Toyota Avensis Toyota Mangusta, 1998 m., universalas
Pirkau prieš du su puse metų parvarytą iš Italijos su dyzeliniu varikliu. Saloną teko šveisti išsijuosus - ten, matyt, į tai dėmesio nekreipta. Pirkau pravažiuotą 180 tūkst.km, dabar turiu 198 tūkstančius. Keičiau tik tepalus iškart ir pravažiavus 12 tūkstančių.
2009 m. gruodžio 28 d. Tadas
Opel Astra caravan 1,7 DTL patikimas partneris Opel Ambulance, 1999 m., universalas
Automobilį įsigijau, kai buvo pravažiuota 150 t.km. Juo pravažinėjau trejus metus. Manau automobilis pagal kokybę, patikimumą ir važiavimo charakteristikas prilygsta, o patikimumu, atsparumu korozijai, ilgaamžiškumu lenkia Toyota markės automobilius. Čia vokiečiai gerai padirbėjo - kokybė aukšta.
2009 m. gruodžio 28 d. Vytautas
BMW 320 E30 1987 metų siaurastopis BMW A1, 1987 m., sedanas
Automobilį pirkau už 1300 lt. Dar investavus apie 400 į naują kuro baką, dažus (nes perdažiau ir iš naujo padengiau antikorozija), taip pat vamzdelius visus teko pakeisti bei stabdžių visas kaladėles. Viską pabaigęs praėjau techninę apžiūrą ir jau pravažiavau virš 10000km.
2009 m. spalio 22 d. Karolis
Mersas ir Afrikoje Mersas Mercedes ???, 1990 m., sedanas
Atsimenu dar tuos nestabilumo laikus, kai siautė gaujos ir jų berniukai važinėdavo su baltais MB 124, atrodė kaip princai baltose karietose. Dabar tokiais princais gali būti kiekvienas.
2009 m. spalio 15 d. juska49

Atgal 1 2 3 4 Toliau
 


 
© 2005–2017
Jūs esate 3564825-asis lankytojas